ja dat is mijn vraag dus. wanneer lieten jullie je kind alleen in het eigen kamertje slapen? sophie sliep volgens mij 2 nachtjes bij ons, daarna hebben we dr in dr eigen kamer gedaan. was wel heel spannend en iedere keer ff stiekem kijken. we gebruiken ook geen babyfoon, we hebben er trouwens ook niet een.
Meteen de eerste nacht. ze sliep eerst naast ons in een wiegje maar maakte zoveel geluidjes enzo dat we haar om half drie hebben verplaatst naar haar eigen kamertje. Wij gebruiken alleen een babyfoon als we beneden zitten en zij ligt boven.
Na 2 weken. Ik werd gek van het gebrabbel na het eten snachts hahahaha... Wij gebruiken de babyfoon altijd als Tijn boven slaapt enw ij beneden zijn. Snachts horen we hem toch wel! kus miek
ja dat was bij ons ook de reden dat ze naar haar eigen kamertje ging, we werden van ieder geluidje wakker.
Hier ook na 2 nachten bij ons op de kamer in de wandelwagen te hebben gelegen. Wij vonden dit toch geen geschikte slaapplaats voor Justin en werden idd bij ieder klein geluidje wakker dus de 3e nacht sliep hij op zn eigen kamertje.
sinds 2 dagen slaapt Scott 's nachts op zijn eigen kamertje, was geen enkel probleem. overdag ligt hij soms ook boven maar ook nog vaak beneden in de reiswieg! joyce
Bij ons de eerste 4 weken in eigen bedje bij ons op de slaapkamer. Daarna op haar eigen slaapkamer... ging meteen prima...
Owen heeft 2 weken in het ziekenhuis gelegen en toen Owen thuis kwam heb ik hem volgens mij 1 nacht bij ons laten slapen, maar werd helemaal gek, want van alles werd ik wakker dus sliep ook amper, toen hebben we hem maar op zijn eigen kamertje gelegd. Xavi sliep meteen toen die uit het ziekenhuis thuis kwam op zijn kamertje.. Heerlijk, zowel het kindje als de ouders hebben hun rust hard nodig!
tamer sliep 1 maand bij ons op de kamer. We woonden eerst in ons oude huis en dide had maar 1 slaapkamer, na een maand verhuisde we en sliep tamer gelijk in zijn eigen kamer.
Ehm..Yara heeft 5 maanden in haar wiegje geslapen bij ons in de slaapkamer.. Toen werd ze echt te groot, en is ze probleemloos naar haar ledikantje in haar eigen kamertje verhuisd!
Volgens mij heeft Inge een maand of 4 a 5 bij ons op de kamer geslapen. Toen vond mijn man het wel genoeg. En met 6 maanden moest ze sowieso over, want toen moest het wiegje weer terug, dat hadden we geleend. Ik vond het wel gezellig om Inge bij me op de kamer te hebben en het was ook erg handig met de borstvoeding.
Uuuhm nog steeds? Jaaaa i knowwwww ze moet het echt leren! Maar ik vind het zoooo gezellig... Ik slaap nogal weinig en slecht en vind het dan zooo heerlijk om de halve nacht naar haar te kijken! Ben ik nou echt een slechte mams?
Robin ligt ook bij ons op de kamer en daar blijft ze voorlopig ook nog wel. Ik vind het makkelijk (en ook gezellig) 's nachts met BV geven, dan hoor ik haar wakker worden. Daarna leg ik haar weer lekker terug en kijk ik vanuit mijn bed hoe ze weer in slaap valt...of niet. Denk dat ze over een maand of 4 naar haar eigen kamertje verhuist.