helaas toch ongi geworden

Discussion in 'Zwanger worden' started by Emmie24, Feb 15, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Emmie24

Emmie24 Actief lid

Aug 21, 2008
    247
    0
    0
    Hallo allemaal

Naar zoveel dagen overtijd te zijn geweest ben ik helaas toch ongesteld geworden.
    Ik ben aan de ene kant ook wel weer blij want steeds maar wachten op ongi worden en toch negatief testen word je ook niet vrolijk van.

Dat wou ik even met jullie delen!

Groetjes Emmie

2. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

Jammer, succes in deze ronde.

3. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

Nov 24, 2008
    4,841
    177
    63
    Hey meis!

Ik ben gister ook (op dag 63) ongi geworden... En hoewel het balen is om zeker te weten dat je niet zwanger bent, ik was echt dolblij! Want dat wachten op je ongi en negatief blijven testen is gewoon echt k*t..

Dus ik bekijk het persoonlijk maar zo, vol goede moed op naar de volgende ronde!

Heel veel succes meis!
    Knuff!

4. Anais

Anais Fanatiek lid

Mar 16, 2008
    1,314
    1
    0
    Gérante
    limburg/Hasselt
    hey meid

vind het ook jammer voor je ik ken dat gevoel wel.
    We zijn ookal ene goed jaar bezig maar nog niks en nu dacht ik dus dat ik innesteling had gehad maar het waren men regels die anderhalve week te voreg waren...ik stond rond die tijd op met het gevoel van joepi ben miss zwanger en kleertjes gaan kijken enzo en dan krijg je je regels en voel je je rot...

xxx

5. lilliby

lilliby Actief lid

Dec 28, 2008
    295
    0
    0
    nagelstyliste
    West-vlaanderen
    succes voor de volgende ronde

6. Emmie24

Emmie24 Actief lid

Aug 21, 2008
    247
    0
    0
    Bedankt voor jullie reacties!

Ja voelde me zeker rot ook omdat ik een periode had overgeslagen en dan ga je toch echt denken yes zwanger maar achteraf toch niet... zeker balen maar nu maar weer op naar de volgende ronde ;)

7. KateK

KateK VIP lid

Dec 26, 2008
    5,185
    0
    36
    Drenthe
    pff lastig he? Als je idd overtijd bent maar ook niet zwanger zit je je tijd ook een beetje uit te zitten, nu kunnen jullie iig weer verder! Heel veel succes ermee dames!

Liefs

8. Emmie24

Emmie24 Actief lid

Aug 21, 2008
    247
    0
    0
    Ja precies en dan zit je ook nog te denken van of zou ik toch zwanger zijn! .....

Bedankt voor het succes wensen!

9. balleke

balleke Fanatiek lid

Jan 21, 2009
    1,837
    0
    0
    gevaarlijk beroep
    brabant
    @Emmie dat is idd balen dat je niet zwanger bent. Veel succes in de volgende ronde!

Meid heb niet heel het verhaal gezelen, want toen ik jou verhaal las schrok een beetje dat het zo lang kan duren (63 dagen) dat je ongi word.
    Maar even een vraag hoor, sorry dat ik miss brutaal ben? Maar dat kan toch nooit goed zijn zoveel dagen later dat je ongi word? Heb er echt helemaal geen verstand van of zo. Ik zou zelf persoonlijk zelf naar de HA gaan. Ik hoop voor (voor iedereen) je dat je snel zwanger word.
    Lijkt me echt niks dat lange wachten.

Gr

Share This Page