Dan zit er niks anders op dan afwachten. Ik hoop voor je dat het bruinverlies hierbij bleef! Succes met wachten!
Volgens mij kan dat wel een aantal uur of zelfs dagen aanhouden. Daarom zijn sommigen ook een paar dagen 'ongesteld' geweest (denken ze) en tóch blijken ze zwanger te zijn! Als het wel een innesteling is kun je beter nog even wachten met testen want het HCG is de eerste dagen nog zo laag dat je grote kans hebt op een negatieve test en dus grote teleurstelling... Ik zou als je nog niet ongi wordt, het tot na het weekend proberen uit te houden en dan een testje wagen. Veel succes en hopelijk een niet te gestresst weekend!
hoi meiden sinds vandaag heb ik alleen nog last van dik witverlies bij het afvegen is da ook al een goed teken? hopelijk zijn maandag de testen mee
Oh spannend! Ik hoop dat je testen snel binnen zijn, dan heb je tenminste zekerheid! Succes met wachten!
hoikes heb een testje gewaagd en was nega kan da nu zijn dat ik toch ongesteld ben geworden! of kun je da ook hebben van geen eisprong te hebben? wat zou het anders kunnen zijn volgens jullie? heb nu wel weer dik slijmverlies en steken onderaan de zijkanten liefs