Hallo allemaal! Zoals het onderwerp al zegt ik ben een beetje in de war! Eigenlijk zou nu ongeveer mij ei sprong moeten zijn! Maar heb vandaag een beetje rosig blied verloren en mijn borsten doen pijn! Ook was ik vanmorgen hardstikke misselijk heeft zeker twee uur nadat ik opgestaan was geduurt! Wanneer beginnen de kwaaltjes? En zou het kunnen dat ik nu alweer ongi word?! Of toch zwanger?!
Heb je een test in huis? Een lichaam doet soms rare dingen zonder reden, al helemaal wanneer je extra op je lichaam aan het letten bent.. Testen is DE manier om zekerheid te krijgen Succes!
Het is een vraag die je zelf stelt en om daar antwoord op te krijgen zou je toch echt moeten testen. Temperatuur je of doe je ovulatie testen?
De gevoelige borsten en het bloederige slijm kunnen door de ovulatie komen. Maar de enige manier om die vast te stellen is je temperatuur bijhouden (of in ieder geval ovulatietests ter indicatie). En als je echt denkt zwanger te zijn, doe een testje! Ben benieuwd
Zo snel na dat je een eisprong hebt gehad die dan bevrucht zou moeten zijn al symptomen is onmogelijk. Eitje nesteld zich pas na 3 a 4 dagen in...
Hoi ik ben vorig jaar okt gestopt met de pil en had mijn eisprong ong gisteren wordt pas begin aug ongesteld nu sinds 2 dagen zeurend gevoel baarmoeder vooral bij lopen net of ik ongi wordt wie kan mij helpen
Ook hier zelfde klachten, en had zondag ook bruine afscheiding, mn 1e ovulatiebloeding ooit! Rond eisprong altijd 4 of 5 dagen last van bm/eierstokken/follikelgroei! En had gister knaller op ovu test. Dus idd het klinkt als ovulatie bloeding