YESSSSSSSS gisteren hebben we de PAMPERS bakfiets opgehaald die mijn man gewonnen had met een pampers actie. Hij is echt heel mooi en onze kleine meid vond het prachtig! Moest het even vertellen.
Ik weet niet hoe ik hier een foto moet plaatsen....manlief kijkt er vrijdag eventjes naar. Het is wel wennen hoor met fietsen, ik had het idee dat ik de hele tijd omval.....eerst maar een rondjes fietsen op het plein voordat ik met de kids wegga! (hihihi voelde me net een klein kind)
hihi ken het gevoel. Gefeliciteerd. Ik heb sinds een aantal weken ook een bakfiets. Die hebben we opgehaald in lekkerkerk. Met de brommer erheen en met de brommer en bakfiets terug. Pfff effe bijna 2 uur fietsen. Dus ik was na dat ritje fietsen wel gewend eraan. Maar echt ideaal zo's ding. Kindje zit lekker droog/windvrij. Boodschapjes kunnen erin. En mijn zoontje heeft het echt super naar zijn zin. Welke bakfiets heb je?
Als je kijkt op Bakfietsweb | bakfietsen| transportfietsen| gemonteerde bakfietsen| trapondersteunde bakfietsen dan is het model 030. Hij is echt ideaal voor de kids.
Ja we hebben alles erop en eraan gekregen....echt helemaal super. Dus dat wordt genieten straks van de zomer...heerlijk fietsen en dan ergens picknicken met de kids...maar eerst maar eens die winter zien door te komen.
heb je ook een regenponsho of hoe het ook heet voor je bakfiets want dat is ter bescherming als hij buiten staat, of een soort afdekzijl kan je kopen bij de gamma, of heb je hem binnen staan? Even 1 tip. Die dingen zijn echt geliefd voor diefstal. Ik heb een alarm erop. Kost 24.95 euro. Kijk maar op Cycla - fietsalarm - mobiel bewegingsalarm - welkom Misschien zit er een winkel bij jou in de buurt anders moet je hem maar bestellen. Als iemand je fiets aanraakt of wilt stelen doet hij eerst 5 alarmsignalen afgeven priep priep priep priep priep. En als hij dan nog een keer wordt aangeraakt gaat hij 15 seconden prieeeeeeepppppp doen. Het geluid is 130 decibel dus dieven schrikken gauw af dan. Als ik bijv naar de ah gaat doe ik mijn fiets op slot dan nog een extra slot en het alarm erop. Of ik doe alleen de fiets op slot en het alarm aan. Geeft mij iig een stuk veiliger gevoel. Je hebt ook van die speciale zitjes die je kan kopen. Je weet wel schuimrubber is dat met een leuk stofje eromheen. Ik heb ze dan zelf gemaakt ( kan je ook doen als je een beetje crea ben) want die dingen zijn best duur. Zo kan je leuk je bakfiets op pimpen. Ik heb dan de zitjes bekleed met nijntje stof. Zal eens kijken of ik een fotootje heb.
met mijn zoontje erin en dan zie je de zitjes met nijntje stof. Beetje onduidelijke foto maar ik nam hem savonds.
Gaaf ding zeg! ik heb precies dezelfde in het zwart met trapondersteuning ook! Echt heerlijk fietsen is dat! Wel super dat je hem hebt gewonnen! Wat moest je doen bij de Pampers?