Gisteren voor het slapengaan getempt... 36,5. Als je cryootje blijft plakken heb je toch een hogere temp? Zou het vruchtje het al na 2 dagen opgeven... Vandaag durf ik niet meer tempen. Ik heb ook echte ongi krampjes Het enige wat anders is, is dat mijn borsten geen pijn doen. Maar ach dat wil natuurlijk niets zeggen K**! Je kan er geen pijl op trekken!:x
Voor het slapengaan tempen heeft eigenlijk weinig zin. Dan heb je de hele dag bewogen, bij mij is hij dan ook wel eens laag terwijl hij s ochtends gewoon hoog is bijv. Je kunt het beste alleen in de morgen tempen. Maare 2 dagen na tp en krampjes en een lage temp. Ik zou eerder het tegengestelde denken
Maar na tp heb je toch niet meteen een hogere temp? Dat komt toch pas na innesteling of ben ik nu mis?
Mies maak jezelf nou niet zo gek! Google anders ff op innestelingsdip in temperatuur. Of laat het temperaturen los En inderdaad je moet niet in de avond tempen maar alleen in de ochtend nog voor het opstaan. Kop op meid! Ongie krampjes zeggen ook echt niks ik voel ook al vanaf ergens begin na tp steekjes bij baarmoeder en af en toe wat rugpijn Het hoeft echt geen slecht teken te zijn! Xx
Hi meiden, dankjewel! Net even opgezocht. Het kan dus een innestelingsdip zijn. Tijdens de innesteling zakt de temp even om daarna weer te klimmen in geval van zwschap. Wist ik helemaal niets van. ik ken uberhaupt ook helemaal niets van tempen. het enige wat ik wel es hoorde was dat je bij zwangerschap een hoge temp krijgt en houdt en daarom dacht ik dat dit meteen na bevruchting of tp was... ik was nieuwsgierig En daarnet... had ik 37.1 ! 6 graadjes hoger dan gisteren... En eigenlijk voel ik me ook wat misselijk... Ik hoop stilletjes al is dat op dag 3 nog wat voorbarig...
De manier waarop je tempt zegt helaas totaal niks sorry. Wil je je temp goed kunnen aflezen, dan had je vanaf dag 1 van je cyclus elke ochtend op hetzelfde tijdstip voor het opstaan je temperatuur moeten opnemen. Je hebt gisteravond getempt en net midden op de dag. Helaas kun je dat absoluut niet met elkaar vergelijken en kun je er ook geen conclusies aan verbinden. Desondanks hoop ik uiteraard dat je TP succesvol is geweest en je op je testdatum een positieve test in handen mag houden!
Dankjewel voor je raad Be Happy. ik weet wel dat tempen heel stipt en strikt moet gebeuren maar toch, een verschil van 6 graden lijkt me erg veel, te meer omdat ik vroeger al wel getempt heb, en toen was er maar een verschil van hooguit 3-4 graden... En normaal heb ik s avonds een hogere temp dan 's ochtends / 's middags, maar nu is het net omgekeerd... Heel apart... maar ik blijf afwachtend hoor... I don't jump to conclusions... Daarvoor is het heus veel te vroeg, zo nuchter ben ik wel al hoop ik natuurlijk stilletjes dat het voor mij ook eindelijk raak is...