Dames, Wie heeft er leuke ideetjes om onze keuken te pimpen? Wat gaat er gebeuren? Behang Aanrechtblad vervangen de maten zijn, 1.72 bij 60 á 62 cm. Schapjes Wij hebben nu een donkere vloer (is gewoon zeil maar goed!) haha. Hooglanswitte keuken met rvs grepen. kortom, tips/ideetjes zijn welkom. Opeens had ik het helemaal gehad, en ga dit ook aanpakken. Oh ja, ik hoef geen nieuwe keuken... bedankt voor het meedenken.
als je een donker vloer hebt en een witte keuken zou ik echt 1 muur heel fel maken. bv fel rood ofzo. en dan aankleden met bv rode senseo bussen op schabben en rode bloemen of andere rode dingetjes je kan natuurlijk ook fel groen of blauw ofzo kiezen... maar net wat je kleur is. maar vind 1 felle muur en dan bepaalde voorwerpen in die kleur wel hardstikke gaaf kga ff foto zoeken!
Als je een donkere vloer hebt en hoogglans witte kastjes met rvs grepen zou ik voor een 'warm' blad gaan om te compenseren. Sowieso zou ik voor een natuurlijk materiaal gaan, dus hout of natuursteen. Dat leeft veel meer. Over het algemeen vind ik dat zo'n constrast iets spannend maakt, interessant om naar te kijken! Je hebt het over behang; bedoel je het gedeelte tussen het aanrechtblad en de bovenkastjes? Over het algemeen ben ik meer van de effen kleurvlakken, dus in dat geval zou je het ook met verf afkunnen. Er is ook heel mooi behang verkrijgbaar, maar dat zou ik lekker zelf uitzoeken want prints zijn heel persoonlijk! Wat ik vaak mooi vind zijn van die prints waar ze mat en glans hebben afgewisseld, dat is zowel in kleur als in bv wit te verkrijgen. Dat kan heel gaaf zijn! En wat accesoires betreft hou ik erg van Oilily of Blond delftsblauw...
Haha ik heb een paar weken gewoon mn kwast gepakt en mn hele keukenmuren appeltjesgroen geverfd! I Love It!!
Dames! aan jullie heb ik wat! ik kan gewoon niet wachten. Behang? dit heb ik alvast gevonden. http://www.behangwereld.nl/full2137806.jpg
Wow! wat een leuk/goed idee zeg. (accecoires) Het is de keukenmuur wat ik ga behangen. Ook gooi ik de afzuigkap eraf, die is oud wit.. (miele onderbouw) Het mag best wel druk worden hoor, het is een relatief kleine keuken, dan maar lekker knus toch? Wat ontzettend leuk om te doen, want ik heb er helemaal genoeg van.
Nee, absolluuuuut niet! Ik ben nogal romantisch ingesteld, oud, antiek, en ook een beetje modern. Maar wij hebben geen mooie keuken. Ik doe zo mijn best, maar ga het met kleine dingen oppimpen.
Haha, nee hoor! Ik vind het gewoon erg leuk om met wonen en inrichting bezig te zijn!!! Ben altijd aan het kijken en bladeren in alles wat ik tegen kom en kan niet wachten tot ik zelf een keer een keuken mag doen Maar bedankt, ik vat het op als een compliment Zoals ik al zei houd ik van contrasten, tussen warme en koele materialen, maar ook tussen oud en nieuw, strak en romantisch. Dus ik ben heel benieuwd wat je ervan gaat maken!
Ik zat echt naar de titel te kijken van dit topic en ik dacht dus iets heel anders,...maar pimp is wel logischer ja
Hmmm, ik ben me kapot aan het zoeken. Aanrechtblad gekeken, maar manlief wil een zwarte, en ik een bruine. Es kijken wie er winnen gaat(haha) Maar goed, het komt in orde.. bij de v&d hebben ze superleuke keukendingen.. Praxis heeft mooie schappen (hoogglans wit) wow!