Ik had vandaag een discussie met mijn vriend. Lotte gaat maandag voor het eerst naar het kinderdagverblijf en ik zocht iets voor aan haar voetjes. Sokken trekt ze steeds uit en schoentjes (trekt ze trouwens ook uit) vind ik te hard om mee te kruipen. Toen zag ik in de winkel zootjes liggen. Vind ze best prijzig, maar als het echt blijft zitten, lijkt het me ideaal. Mijn vriend vond ze ook erg duur, maar zei dat er ook huis wel alternatieve waren. Maar de andere schientjes/ slofjes die ik gezien heb (ook een aanlat links die hier geplaatst zijn) die hebben niet zo'n bandje om de enkel, zodat ze ze naar mijn idee zo uit heeft. Iemand ervaring?
Ik heb zootjes en mn dochter kreeg ze met 9 maand nog niet uit... ik ben er erg tevreden over. Ik heb destijds een neutrale kleur genomen (bruin suede) en nu draagt mn zoon ze... ik heb meerdere gehad maar deze blijven het beste zitten.
Lotte heeft vaak slofjes van de Hema gedragen, lijken een beetje op zootjes maar zijn stukken goedkoper. Kreeg ze ook niet zomaar uit.
Rick heeft "schoentjes" van oxxo, is hetzelfde idee als zootjes. Hij heeft ze nog niet uitgekregen. Daarnaast heeft hij van papa schoentjes van poema gekregen (rode ferrari's), maar hij heeft nu ontdekt dat hij klitteband ook open kan maken dus ik moet opletten dat hij deze niet kwijtraakt (klitteband zit bovenop itt de oxxo schoentjes, daar zit de sluiting achter aan het enkeltje).
Serjenka heeft de 'schoentjes' van bobux gekregen en die blijven ook goed zitten, maar ze zijn ook best prijzig.
Ik zweer bij www.noukieslofjes.nl Goedkoper dan Zootjes en het elestiekje erin is makkelijker dan het klittebandje, zelf te stellen. Ook erg makkelijk als slofjes in huis. Ik heb bij mijn zoontje 4 paar versleten voor de 2de ga ik ze als kraamkadootje vragen.
Hema heeft leren slofjes voor 16,95 eigen merk zowel online als in de winkels http://www.hema.nl/SITE/HEMA-NL/BABY/Product/xp/CategoryId.Baby_Kleding/ProductID.33245050/default.aspx?MinPrice=0
bedankt voor aslle tips, ik heb inmiddels oxyo of zoiets gekocht. Lijken op zoorjes, maar dan wat minder "flappie" zitten erg goed
Ik doe Sam meestal een dun malliootje aan onder haar broekje, want zij krijgt het voor elkaar om alle slofjes en sokjes uit te trekken. En aan een mallio kan ze trekken wat ze wil. Is wel een grappig gezicht..
Die roosjes met elastiek zijn die wel makkelijk aan te krijgen? Iemand ervaring want vind ze heel mooi. Grtz x