De zondag heeft zoontje een enorme bal "gewonnen" op de kermis. Dat ding willen we niet beneden dus daar mag hij op zijn slaapkamer mee spelen. Het spelen op de slaapkamer is dus best nieuw en hij is nu al anderhalf uur boven. Kwam even naar beneden om te poepen Langs de ene kant geniet ik er stiekem wel van. En hij ook. Ik heb de beeldbabyfoon aanstaan Maar hoort hij niet beneden bij mij te zijn? Hoe lang spelen jullie kindjes alleen in de slaapkamer?
Lekker laten. Als t hier etenstijd is of tijd voor wat fruit en drinken, roep ik ze. En anders laat ik ze lekker
Ik vind het ook heerlijk. Heb ondertussen de pringles chips bijna op. Kan ik normaal nooit doen Maar wil ook niet dat hij te lang alleen is. Hij wil niet naar beneden en wij spelen niet met hem in zijn slaapkamer. Anders kan je dat altijd gaan doen,...
Ik zou hem gewoon laten doen. Misschien af en toe even gaan kijken hoe het gaat. Als hij behoefte heeft aan gezelschap, komt hij vanzelf naar beneden.
Mijn zoontje van bijna 3 kan zich ook uren vermaken op zijn kamer, hij vind het volgens mij erg fijn om zich af en toe even af te zonderen. Vooral omdat ie sinds 10 wkn een broertje heeft,wat sowieso wennen is voor hem. En ik heb dan beneden ook mijn handen vrij,of voor de kleine of om gewoon even niks te doen en te genieten van de rust
Mijn dochter kan zich niet zo best vermaken alleen maar de laatste tijd gaat ze toch steeds vaker boven spelen. Zolang het geen etenstijd of fruittijd is oid laat ik haar lekker gaan. En geniet ik van de rust
Ik teken ervoor ...zolang ie zich vermaakt prima toch en je kan toch wel af en toe even gaan kijken wat ie aan het doen is of vragen of ie wat drinken wil. Zie het "probleem" niet eigenlijk?!
Geen probleem eigenlijk maar is even wennen. Beiden thuis maar toch apart. Ben ik niet gewend tenzij hij slaapt
Sinds kort speelt ze vaker boven in haar kamertje, maar meestal niet langer dan een half uur. Maar dat komt door het weer denk ik, ik heb een buitenspeelmeisje. 'S morgens vind ik het wel lekker dat ze soms nog een half uur aan het 'koken' is en al haar poppen eten geeft en uit bed haalt 😀
Ik wou dat mijn dochter van 5 dat eens deed! Heerlijk. Ze heeft een prinsessenkasteel van Playmobil, maar alleen op haar kamer spelen, ho maar. Al was het maar een half uurtje, dan zou ik al blij zijn. Je hebt de babyfoon aan, dus gekke dingen hoor je wel. Af en toe even kijken als je dat wilt.
Ow lijkt me heerlijk! mijn dochter is een stuk jonger maar die kan zich op het moment nog geen 5 minuten zelf bezig houden, dat is best wel vermoeiend, helemaal nu de zwangerschap wat zwaarder wordt. Dus ik zou er lekker van genieten! Al kan ik me ook wel weer voorstellen dat het best een beetje gek is
Zolang hij niet heerlijk bezig is met lippenstift op de muur of op zichzelf te tekenen lekker laten spelen!! Juist fijn dat ze zich zo vertrouwd voelen dat hij alleen kan spelen
Hier heeft de oudste speelgoed op haar kamer liggen waar de jongste twee niet mogen spelen. Soms mag ze dus boven met dat speelgoed spelen. Heb dan wel de beeld babyfoon aanstaan. Maar dat houdt ze rustig een paar uur vol. Ga wel regelmatig even kijken dan.
Haha nee gelukkig niet. Zoontje is heel erg gek van ballen en is veel te sterk geworden om beneden zelfs met een ballon te spelen. Dus hebben we gezegd dat dat alleen buiten of boven mag.