Deel 2 omdat ook mijn 1e topic is gesloten. Hierbij de link naar mijn 1e topic: http://www.zwangerschapspagina.nl/vruchtbaarheidsbehandelingen/103782-zora-de-mmm.html Een nieuw jaar, een nieuw topic, nieuwe behandeling, nieuwe hoop.......daar wil ik mee beginnen. Morgen de 1e Deca erin. Ik hoop dat dit maar een heel klein topicje blijft.
succes Zora! En ik hoop ook voor je dat dit een klein topicje word En dan lekker verder schrijven bij de zwangeren Ik hoop het zo voor je!!!!!
Ook ik ga je hier volgen zet m op meid, en idd kort houden dit topic Ik wacht op je bij het verlengde wachtbankje
hey zora, hier ook een nieuw topic van jou, hoe gaat het nu met je? morgen de 1e spuit er weer in, zet em weer op meid, en zorg dat dit een heel kort topic blijft
he meis, Fijn morgen de eerste spuit......eindelijk gaat er wat beginnen! Ik ga je weer volgen lieverd. xxxxx
Heee Zora, ik hoop enorm dat dit topic onwijs klein blijft!! Ik wens zo dat het goed voor je gaat komen!
Hoi lieve forumdinnetjes, wat zou ik toch zonder jullie moeten, jullie berichtjes toveren altijd weer een glimlach op mijn gezicht. Gister weer de eerste Deca gezet en over een half uurtje gaat de 2e erin, moet zeggen dat het me iets tegenviel, het blijft een rotprik, maar ook wel weer blij dat we 'echt' begonnen zijn. Nu op naar volgende week vrijdag, de volgende mijlpaal, dan mag ik stoppen met de pil, en dan de week erop de Puregon erbij en de week daarna een midweekje weg en de 1e FM. Ik tel per week, dan gaat het hopelijk lekker snel. ga in de wachtweken een paar dagen vrij nemen van mijn werk en lekker rustig aan doen. Probeer dan ook zo weinig mogelijk paard te rijden, heb ik vorige keer wel gewoon gedaan maar wil nu geen enkel risico nemen. Heb in de wachtweken wel een dagje winkelen afgesproken met mijn zusje en schoonzusje, met aansluitend een etentje. Is een lekkere afleiding. maar niet teveel op de zaken vooruit lopen, eerst straks de 2e Deca. Fijne avond nog en fijne zondag meiden!
Jaahaa, ik heb je weer gevonden Zora. Hopelijk hoef ik je maar heel kort te volgen!! Heel veel succes de komende dagen! (en daarna de komende weken)
Dank je Sooner, dat hoop ik ook! Gisteren alweer de 4e Deca erin. Het blijft een beetje saai nu want ja behalve de Deca spuiten en braaf de pil slikken, gebeurt er nog niets. Dus ik kijk uit naar 5-2 als we eindelijk de Puregon erbij mogen gaan spuiten. Liefs!
@zora, laat het snel februari worden.... fijn dat je tijd voor jezelf neemt na de TP, en hopelijk heeft dit een super positieve uitwerking op je! ik hou je topic trouw in de gaten! liefs, Luukske
Lieverd we duimen heel hard voor je!! Dat deze ronde jullie het wondertje levert waar jullie al zolang op wachten xxxx
Ik moest wel lachen om je opmerking dat het met alleen Deca spuiten een beetje saai is zo Op naar 5 feb en op naar een mooi wonder! Het is je gegund. Liefs
he meis, Hoe gaat ie hier? Alweer gewent aan de deca......idd een rotspuit. Ik ga je weer volgen lieverd!! xxxxxxxxx