Wauw, meis! Gefeliciteerd, nu kun je er niet meer omheen he!!! Ik ben zoooooooooooooooo blij voor jullie, op naar een goede echo!!!!!!! KUSSSSSSSSS
echt zora lekkerding ben e toch!!! maar snap je hoor! snippie test niet voor niets pas zaterdag! gewoon die angst
Yeeesssssss ik kom eens even kijken en je bent gewoon zwanger. Oh ik ben zo blij voor jullie!!!! Geniet ervan meis, ook al is het nog zo onwerkelijk. dikke kus Maaike
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa gefeliciteerd meis eindelijk is jullie droom in vervulling gegaan. het is jullie gegund!
*breekt nog een keer in* GEFELICITEERD!! Wat een heerlijke nieuws toch weer. Ik kan me zo voorstellen dat je het niet kan geloven. Maar de testen liegen er niet om lieve Zora.
Bij het lezen van de laatste zin van je onderschrift moet ik gewoon janken hoor!! Ik ben zo ontzettend blij voor jou en je man!! Nogmaals van harte gefeliciteerd!!!
geweldig.....echt super!!! ik wist dat dit jullie ronde zou zijn....heb er een heel goed gevoel bij gehad....
ooooooooooooooooooooow yes meissie!!!!!!! Geweldig!!!! Gefeliciteerd!!!! Enne snap je voorzichtigheid! Knuf!
YESSSS!!!! Gefeliciteerd!! Wat ben ik blij dat ik allemaal vreugde lees in dit topic!! Ik heb kippenvel zeg, want heb veel aan je gedacht de afgelopen week. En jouw Hope doet het gewoon! Super! Geniet en laat het langzaam doordringen! Ik bid mee voor een geweldige verdere zwangerschap... wat een prachtwonder! Liefs Appie (met een grote glimlach!)
whoeaaaaa ik feliciteer je gewoon nog een keer...... wat een prachtige digitale test!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 geweldig gewoon!!!!!!!!!!!!!!!!!!! yes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 veel liefs Jose
Zora ook hier op je eigen topic nog ff GEFELICITEERD!!!!! GENIET ERVAN, SUPER GEWELDIG VOOR JULLIE!!! Liefs Jojoba
Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa wat een geweldig nieuws. Meid ik gun het je zo. Geniet ervan, zovele je kunt en laat alles op je af komen. Het zal spannend zijn en blijven, maar ik blijf keihard duimen voor Hope.