nog 1 van matcare die je 4dagen voor nod kan doen. maardus midstream. en mocht die geen duidleijkheid geven dan maar kv 2 voor 5 halen.maar als hij negatief is is het gewoon over
Ach joh ... doe je er 1 "samen" met mij (lekker stiekem) en dan overmorgen ook nog 1 samen met je hubbie
nee wnat heb er 1 thuis liggen dus kan niet en ik ga voorlopig niet alleen fietsen deze week. en hier in het dorp ga ik het niet halen
Dank je Zara! En Snippie en Elif: beetje vervuiling mag wel hoor. Net ziekenhuis gebeld: Heb 29-03 de 1e echo. Kon helaas niet eerder. Maar vind het eigenlijk ook wel prima zo. Dan ben ik als het goed is 7w + 5d. Spannend blijft het toch. Als er iets is kan ik altijd bellen.
ZORA, meid wat lees ik nu dan, je bent ZWANGER, WHAAAAAAAAAH!!!!!!!!! wat goed zeg, zie je nou, het kan echt meid. jeetje meid wat geweldig, en wat een super mooie test zeg, je zult wel helemaal in de wolken zijn. gefeliciteerd meis, super!!!! geniet van deze tijd. dikke knuf lisa.
Lieve Zora, ik was een aantal weekjes niet op ZP geweest, en bij terugkomst lees ik het mooiste nieuws wat ik durfde te hopen!!! Je bent zwanger! je bent met kind! Je zit vol HCG! Je bent een mama in SPE!!! Wat geweldig lieverd, hier ben ik zo enorm gelukkig mee. Het moest gewoon en het is endelijk gebeurd. Probeer een beetje te genieten. Al is dat echt enorm moeilijk de eerste weken (vond ik althans). Met 7.5 weken de echo is juist super. Ga je eerder heb je kans dat je nog geen hartje ziet kloppen en zit je een week in de zenuwen. met deze tijd ka je luid en duidelijk iets horen en zien! Lieverd zorg goed voor jezelf de komende weken.