Yep! Nog 1 weekje tot de echo! En als alles goed is mag dit topic hopelijk dicht. Verder gaat het wel goed. Krijg wel steeds meer last vanmisselijkheid en ben de hele dag weeig, maar dat hoort erbij he?
zora dat heb ik ook hoor meis. hoort er allemaal bij! ik heb helaas de hele tijd het gevoel over te moeten geven! en helemaal als me buik aan het rommelen is is het erg! knuf
Fijn dat het goed gaat, denk dat zelfs kwaaltjes nu wel een fijne "bevestiging" zijn. Nu aftellen naar de echo, vast ook weer heel spannend! Maar ik heb erg goede Hope dat jullie volgende week een prachtig hartje zien/horen. Moet je dan eigenlijk gewoon naar de fertiliteitsafdeling? Wat zal het gaaf zijn om daar met goed nieuws weg te lopen! Liefs en sterkte met (nog meer) wachten
Nog maar 2 dagen en dan alweer 7 weken Zora. Vind je dat de tijd een beetje snel gaat?? Sterkte met de misselijkheid!
hahha ik denk dat die 1e 12 weken niet snel genoeg kunnen gaan... tenminste bij mij kroop de tijd echt als een slak voor bij... en daarna roetsjjjjjj had ik ineens een baby in m,n armen..... toen ging het in een sneltreinvaart jep dat weeeige gevoel herken ik wel ja... bleeh xxx jose
nog een weekje tot de echo zora, spannend!!!!! hoe voel je je? kun je het al geloven, wauwie, ik hoop je snel te volgen x lisa.
Hoop ook dat je me snel volgt Lisa. Ik voel me steeds misselijker, maar ik heb het er voor over! Maranka: Ik vind het niet snel genoeg gaan hoor. Wilde dat het al maandag was. Ik hoop zo dat alles goed is met kleine Hope. Appie: Thanks meid! Ik moet gewoon naar de fertiliteitsafdeling ja. Lijkt me ook heerlijk om daar met goed nieuws weg te lopen. Joseetje: Mag van mij snel gaan hoor. Hoewel ik ook wel optimaal wil genieten van het zwangeren.
Zora, over twee uurtjes is het alweer zondag en dan die dag nog door en voor je het weet mag je naar het knipperlichtje van je beebje kijken! ! ! ! En je hebt nog mazzel ook. Om 2.00 uur gaat de klok een uur vooruit en ben je in 1 sec. al weer een uur wachten kwijt! Ik ga enorm voor je duimen maandag! Hoe laat is de echo?? Edit: Zie in je onderschrift dat het pas om 19.45 is. Da's nog wel een poos wachten maandag....... Kom maar veel op Zp dan loodsen we je er wel door! ! !
Hey Zora, Heel veel succes morgen! Ik ga voor je duimen! Op naar een mooi knipperlichtje! Dikke knuff!
heel veel succes alvast morgen Zora.... probeer niet te zenuwachtig te zijn... geniet maar fijn van het eerste aanblik op jullie kindje... gr Jose
zora! veel echoplezier!! zakdoekjes mee he, en camera (hartje opnemen!) en en en! geniet- dit is het eerste waanzinnige moment! snifkus!
Heeeeeeeel veel plezier met jullie echo eindelijk is het zover!!! En doe idd maar wat klingel zegt hihihi Dikke kus
Zora veel plezier vandaag met je 1e echo. geniet er lekker van en inderdaad neem een camera mee voor het geval je een antieke echo hebt en je geen foto mee krijgt. dit is de 1e aanblik op jullie eigen wondertje,,,,,, enjoy!!!!!