Was zelfs nog ietsie verder Snippie. Ze kwam op precies 8 weken dus mijn theorie klopte niet haha. Wat lief hoe jullie allemaal meeleven, echt bijna tranen hier, emo ik. Heb de hele week slecht geslapen en vannacht zo lekker, dus ben vanochtend even wat langer blijven liggen. Was echt super om te zien, moet nog even kijken of ik de echo in kan scannen. We zijn echt super blij. Over 2 weken weer een echo, waarschijnlijk de laatste in het ziekenhuis.
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa gefeliciteerd!
Zora wat fijn zeg!!! nee je theorie klopt niet.maar wist snippie al van der eigen echo. ikke heb straks ook waarschijnlijk mijn laatste echo in het ziekenhuis altans voorlopig. morgen afsluit gesprek met gyn lieverd ben echt blij voor je!!!
echt is zad zo in spanning was om 9uur gaan slapen werd om half 11 nog even wakker en toen snel gekeken maar geen bericht van zora. toen vanmorgen nog even om 6uur gekeken geen bericht . toen maar verder gaan slapen nu achter de pc steeds op f5 aan het drukken
Hihi sorry Snippie. Maar leif dat je zo meeleeft. Zijn gister meteen naar mijn ouders gereden. Mijn moeder was ook naar het ziekenhuis geweest voor een uitslag (er zijn plekjes in haar borst gevonden) en ze moet geopeerd worden in april, dus wilde ook even persoonlijk naar haar vragen en natuurlijk de echo laten zien. Daarna nog naar schoonouders gereden.
WoW meid heftig zeg! nee begrijp je goed hoor meissie. ik hoop dat ze snel op knapt. Krijg jij nog een afsluit gesprek met je gyn
Weet niet precies hoe en wat. Had gister een nieuwe arts en krijg de volgende echo bij mijn eigen arts. Dus wacht wel even af wat ze dan zeggen.