hi lieve zora! ik wil je even veel succes en kracht toewensen deze keer! en dat er maar een prachtig, lief en ongetwijfeld goedgekleed zorabeebje van mag komen! wat een goed idee trouwens, rust nemen tijdens de wachtweken. heel erg verstandig.. ik doe het nu ook en het voelt gewoon het beste en veiligste. dikke kus!
En het klinkt ook wel lekker Klingel, rust in de wachtweken. Kan me dan op mijn werk ook maar slecht concentreren dus kan dan beter vrij nemen toch? Vandaag alweer een week Decapeptyl. Vanavond slik ik mijn laatste pil, dus dan zullen de sluizen wel openbreken, heb de laatste weken ook erge last gehad van doorbraakbloedingen helaas. He bah! Die laatste zin haha... Maar goed, nog 1 weekje en dan begin ik met de Deca, dan een weekje vakantie en als we terug komen alweer de 1e FM. DUS HET SCHIET OP! Fijn weekend iedereen! Liefs, een ongeduldige Zora
Hey lieve Zora, Vanavond alweer de laatste pil, schiet lekker op! Vond dat altijd erg fijn, een soort afsluiting. Weer een stapje dichterbij! Ga je weg met vakantie, of ben je in huis? Ga iig heel hard voor je duimen! Dikke knuff!!!!
hey zora! snap dat je ongeduldig bent, je wilt zo graag weer verder met de volgende kans! doe het echt rustig aan, denk goed om zoralijf en vooral zorahoofd en zorahart okee? ik ga je in de gaten houden! *glitterknuffel!*
Wowie Zora, het schiet op! Maandag is het alweer februari, dan lijkt het allemaal nog sneller te gaan..! En tussendoor nog een weekje weg, daarna even rust.. klinkt goed! Sterkte met nog even "niets" doen en op naar een geweldige poging!
Februari is aangebroken, dus vanaf nu zal het spannend worden! Bijna de Deca beginnen en lekker op vakantie. Dat het maar een vruchtbare maand mag zijn!
Ik kwam even kijken bij Zora, maar keek ook even naar het filmpje en liedje dat jij (Dreamer83) in je banner hebt staan. Tranen lopen me over de wangen. Wat mooi zoals dit onder woorden is gebracht. Heel veel succes in maart! Ons iui-wonder is inmiddels 7 weken oud, maar ik merk door de tranen dat het nog steeds grote emoties oproept. Ik hoop dat jullie ook snel jullie KID-wonder in de armen houden! Zora, laat februari voor jou maar snel gaan!! Ik denk aan jullie.
Bedankt lieve meiden. Elin: We gaan een midweekje naar Center Parcs, dat kregen we gratis bij aankoop van onze nieuwe fietsen. Dus een paar goede boeken mee, gourmetstelletje mee, zak hout voor de open haard mee. Heerlijk. We zitten in Belgie dus gaan ook nog een dagje lekker winkelen en uit eten in Antwerpen. Heb er erg veel zin in. Zondagochtend ongi geworden. Helaas vrij heftig, zucht.....hoop dat het snel weer over is, ben al de hele maand bezig met ongi en doorbraakbloedingen ben het nu wel zat. Voorlopig geen ongi please?!!!! En had ook echt even een dipje de afgelopen dagen. Ik zit altijd in een mega dip als ik ongi moet worden en ben, heel vervelend. Heb aterdag heel de dag in mijn jogging pak op de bank gehangen. Anaway, nog 3 nachtjes tot de Purgon, dan gaat het echt beginnen...... Trouwens gister en eergister vergeten de deca te zetten om half negen. Gelukkig kwam ik er beide keren rond half tien achter en alsnog gezet. Ik ben normaal heel precies, maar ik ben me nu toch weer vergeetachtig..... Lieve meisjes, voor jullie allemaal een dikek knuffel, Zora
Bijna de puregon erbij, het schiet alweer op zeg! Wat vervelend dat je steeds bloedingen hebt, kan me voorstellen dat je het nu wel zat bent. Dit is de laatste en dan in ieder geval de komende negen maanden niet meer!! Zo'n bankhangdagje herken ik wel. Heb het zelf ook regelmatig. Lekker in joggingbroek en fleecetrui de hele dag een beetje hangen. Heerlijk. Lekker van genieten en je er niet schuldig over voelen. Mijn man doet inmiddels zelfs met me mee Heerlijk dat je er straks even tussenuit gaat. Lekker samen genieten en rustig aan doen. Heel veel afleiding, heerlijk!! Lijkt me ook wel wat, maar helaas kan dat niet. Tenminste, de eerste wachtweek niet, dan zijn we nog aan het werk. In de tweede wachtweek hebben we voorjaarsvakantie (huh?, met dit weer lijkt dat nog erg onwerkelijk). Misschien gaan we er dan nog even lekker tussenuit. We zien wel. Meid, een hele dikke knuffel van mij!
Hoi Zora, Kom even weer bij je in je eigentopic kijken. Vrijdag dus de Puregon. Weer een stap verder.... En dan lekker een midweekje weg. Geniet ervan!
hey meid, alweer bijna de puregon erbij, schiet alweer lekker op zeg. en lekker hoor een paar daagjes naar centerparcs, en goed dat je rustig aan doet straks. vervelend dat je zo heftig ongie bent, maar dit zal vast de laatste keer zijn voor de komende negen maanden. ik duim, x.
hoi meisie, het begint nu een beetje op te schieten....spannend! balen van je bloedingen, hopelijk is dit voorlopig de laatste. geniet van jullie daagjes weg, even op andere gedachten komen! dikke knuf!
Hey Zora, Kwam even kijken hoe het met je is! Zie dat je al weer bijna met de puregon begint, spannend! Ik ga ook heel hard voor je duimen dat dit je laatste ongi is! Geniet van je midweek en een hele dikke knuff!