he meiske, Hoe is het hier. Zie dat je bent gestart met puregon.....eindelijk is het zover. Wanneer heb je je eerste FM.......ik ga aan je denken hoor! Heel veel succes! xxxx Maaike
Hoi meiden, Even vanaf mijn vakantie. We hebben het naar onze zin, en zijn lekker aan het relaxen. Morgen naar Antwerpen! Vanaf vrijdag begonnen met Puregon en aanstaande vrijdag de 1e FM. Spannend! Spuiten begint wel vervelend te worden en blauwe plekken achter te laten. Allemaal sterkte en succes met alles! Ik denk aan jullie vanaf hier! Liefs Zora
hee zora wat fijn dat jullie het zo welverdiend lekker hebben. GENIET!! vervelend van de blauwe plekken, maar laat ze dan in elk geval een roze effect hebben over een paar weken okeej? leuk, naar antwerpen morgen. lekker winen&dinen ook? dikke knuffel voor jou *smak*
Hoi meiden, ik ben weer thuis. Paar dagen weg waren heerlijk. Vanochtend 1e FM gehad. Nog niet heel veel wijzer. Aan beide kanten een grote follikel van 11 a 12 mm. Verder wat kleintjes. Dus nog even afwachten tot maandag, hopelijk is er dan meer te zien.
Fijn dat de vakantie leuk was! Ik ga duimen dat het er maandag goed uitziet allemaal. Gaat het prikken nog goed?
Fijn dat je het heerlijk hebt gehad meis. Op naar een mooie echo maandag. Er is in ieder geval al wat aan het groeien.
Hey Zora, Fijn om te horen dat je leuke dagen hebt gehad! Ik ga voor je duimen dat 't er maandag goed uitziet! Hoe voel je je verder? Dikke knuff!
hey meid, wat fijn dat jullie het heerlijk hebben gehad, vervelend dat het spuiten niet prettig meer is, maar het is voor een goed doel nu op naar een mooie echo maandag. mijn duimen draaien x lisa.
hey meis, ben benieuwd hoe jullie 2e FM is verlopen, of krij je hem vanmiddag? spannend, mijn duimen draaien!!!
Hey lieve forumdinnetjes, 2e FM gehad en woensdag is de punctie. Ik word nog gebeld hoe laat en hoe laat ik dus de Pregnyl moet spuiten. Ik had links 10 follikels tussen 12-14 mm en 2 van 17/18 mm en 1 van 20 mm. En rechts 10 stuks van 12-14 mm. En dan nog een aantal kleintjes. De arts was verbaasd omdat ik maar 100E Puregon spuit ivm teveel follikels vorige keer met 150E, ze had eerder verwacht dat ik nu te weinig follikels had. Maar weer zoveel. Het is nog wel even de vraag hoeveel er mee gaan doen omdat ze niet allemaal zo groot zijn. Ik heb ook weer Utrogestan bolletjes meegekregen ipv nog een keer extra Pregnyl prikken, ook ivm de vele follikels. Dus dat wordt weer prutsen met die dingen, maar voor het goede doel. Hopelijk. Op naar woensdag dus....
wow zora!!!!!! dat is een prachtig aantal zeg.... tjee je reageert als een speer op die medicatie zeg....... hopelijk een supergoede oogst meid.....tot nu toe klinkt het allemaal heel erg goed meis.... ik hou je in de gaten en duim me helemaal suf.... xxxx jose
lieve Zora, heeeeeel veel succes woensdag en zaterdag! Ik duim dat het voor een mooi w♥ndertje mag zorgen! Stevige knuffel, St*r