*duim*duim* duim* *duim*duim* duim* *duim*duim* duim* *duim*duim* duim* *duim*duim* duim* *duim*duim* duim*
Meiden, noem me sentimenteel maar ik word altijd zo ontroerd door jullie reacties en meeleven. Echt super dat jullie zo meeleven in mijn topic, terwijl we elkaar nog nooit IRL hebben gezien. Wilde ik echt even kwijt! Bedankt daarvoor! Vandaag op mijn werk verteld, eigenlijk gemaild, aan mijn afdelingsmanager dat we met ICSI bezig zijn. Hij kwam meteen langs op mijn kantoor en reageerde heel begripvol. Echt een super man. Ik mag me morgen, donderdag en vrijdag ziekmelden en volgende week ook nog en paar vrije dagen opnemen. Terwijl ik net een week vakantie heb gehad. Hij zei letterlijk: 'Alles wat nodig is werken we aan mee'. Ben echt opgelucht nu. Heb wel een kriebeltje in mijn buik voor de punctie morgen. Maar laat maar komen. Dan hebben we het maar achter de rug.
hey zoralief, wat een geweldige reactie van je baas! dat is echt een geschenk, en dat kan je wel gebruiken in de komende dagen ook weer. ik ga onwijs voor je duimen, je weet wel, met die ene duim en met die andere duim met gevoelloos afgekapt topje! het is inderdaad mooi dat we in de MMM zo met elkaar meeleven terwijl we elkaar eigenlijk niet kennen. maar dan toch weer wel. anyway, mijn grote speciale glitterpowerMMMkaars brandt. knuf en zet m op!!
@zora, super dat je zo'n baas hebt....is wel zo makkelijk! ik brand morgen ook mijn kaarsje voor jou!! dikke knuf!!
oh lieverd wat goed....wat heerlijk dat je baas zo begripvol is....dat is in ieder geval iets waar je je geen zorgen over hoeft te maken... tjee morgen de punctie al...spannend... gelukkig viel het vorige keer mee... je weet u in ieder geval wat je kunt verwachten.... hoop dat dit dan ook meteen de laatste zal zijn... gr Jose
Whaaaaaaaaaaaa wat lees ik nu? Morgen de punctie? Geweldig, heel veel succes en ik duim voor een goede score. Liefs van mij
Zora wat fijn dat je baas zoveel begrip heeft voor de situatie. Heel veel succes met de punctie morgen en neem daarna maar weer lekker ff je rust, gaan wij hier met zijn allen heel hard duimen
Ik ben het helemaal met Linds eens. Geweldig zo'n baas! Heel veel succes met de punctie en ik begin alvast met duimen. duim duim duim duim duim duim! ! !
Zora, Hoop dat de punctie helemaal goed gaat vandaag. Ook hier even een duim voor je en ik hoop dat het voor jullie nu een keer raak zal zijn,. Kennen (tsja) elkaar al uit het IUI topic en helaas nu allebei een stapje verder, maar laat het hier dan maar stoppen!! Tijd voor een dikke buik, maar nu niet meer van de spuiten enz. Chantal
Hoi meiden, dan eindelijk een berichtje van mij. Waren pas om half twee thuis uit het ziekenhuis en heb sindsdien liggen slapen. Ben iets naarder van de punctie dan vorige keer. Iets meer pijn en beetje misselijk. Verder gaat het goed. Er zijn 16 follikels aangeprikt, maar helaas maar 6 eicellen gevonden. In principe een mooie score, maar ben zo bang dat het bevruchten niet goed gaat en dat het er te weinig zijn. Wij horen zaterdagochtend tussen 10 en 11 of er bevruchtingen zijn, zo ja, hebben we zaterdagmiddag een TP. Dus zenuwslopende dagen weer. Punctie zelf viel erg mee. Had Paracetamol en Diclofenac gehad en ze vroegen of ik ook nog morfine willen, maar omdat de vorige punctie meeviel niet gedaan. Goede keus geweest. Thanks voor de duimen en steun!
Wat ben je toch een kanjer Zora! En nu gaan we hier allemaal duimen voor 6 bevruchte eitjes! Doe het maar lekker rustig aan. Laat manlief je maar goed verwennen en hopenlijk duurt het voor je gevoel niet te lang tot zaterdag! xxMaranka
lieve stoere moedige zora!! de punctie weer achter de rug, en nu duimen voor een goed telefoontje. dat je dat zaterdag pas hoort trouwens, getsie wat lang wachten. ik duim onwijs voor jou. smak!!
Hey lieverd, Had helemaal niet mee gekregen dat je vandaag al voor een punctie ging, sorry!!! Fijn dat de punctie meeviel en zes is een mooie score! Ik ga heel hard voor je duimen, dat ze alle zes mooi bevruchten en doordelen! Vind wel dat ze je lang laten wachten. Meid, heel veel sterkte met het wachten en doe het rustig aan! Dikke knuff!!!!
Lieve Zora..... rust maar lekker uit. gelukkig viel de punctie mee ook al was het naarder dan de vorige keer.... ik kan me voorstellen dat je 6 een mager aantal vind als er 16 follikels zijn aangeprikt....maar het is toch geen slechte score... nu komen die moeilijke spannende dagen weer....ik bid met je mee.. Heb vandaag regelmatig aan je gedacht..... veel liefs Jose
lieve zora, rust maar lekker uit....is niet niks... kan me voorstellen dat je toch een beetje onzeker geworden bent over de goeie eicellen...ik duim voor je dat ze alle 6 bevrucht raken, en dat er meteen 1 goed blijft plakken!!
Hoi Zora, Ik ben nieuw hier, dus ben niet compleet op de hoogte. Heb net wat van je 'reis' naar een kindje gelezen. Het moet een spannende (understatement) tijd voor je zijn. Ik hoop op goed nieuws. Groetjes Annedore