Ik blijf doorduimen!!! heb je normaal geen pijnlijke borsten voor je ongi dan? Ik normaal wel ( behalve deze keer nog door pas het hcg uit het lichaam) maar toen ik zwanger was had ik ineens geen pijn!! Misschien toch?!?! Ik duim!!!!!!!!
oh meis.... wat lees ik nu.... je zal denken goh wat makkelijk gezegd van Jose...... en dat is misschien ook wel zo.... maar je hebt nu een stoot hormomen gekregen waar je u tegen zegt..... en nog pregyl eroverheen.... en het is superspannend allemaal..... dus dat humeur.... nou dat kan echt alle kanten op denk ik, het is niet niks allemaal dus dat je je niet zo blij voelt kan ik me echt goed voorstellen.... een pukkel kan ieder mens krijgen..... je hoeft maar een verstopt talgkliertje te hebben en hij zit er.... door spannning kun je ook makkelijker pukkels krijgen....en trouwens.... 3 dagen na tp een pukkel.... ik zou dat echt aan de hormonen wijten lieverd... zo snel gaat dat echt niet.... en die borsten..... ik heb er zelf bij mijn zwangerschap vreselijk naast gezeten.. ik voelde ineens helemaal niets meer....dus niet hope opgeven hoor...... het moet afschuwlijk zenuwslopend zijn...... en misschien is het een soort van zelfbeschermingsmechanisme wat in werking treed.....maar deze ronde is pas over..... als het over is..... en dat is het nu nog niet.... sorrie hoor...... fff streng zijn...... veel liefs Jose
Ik vind ook dat José het heel mooi gezegd heeft. Deze ronde is pas over, als ie over is! Dus we duimen gewoon nog rustig verder en ik geef de hoop zeker nog niet op!
Hey Zora, Bij mij gingen ong. 1 a 1,5 week na tp álle 'zwanger'symptomen weg!! Ik dacht ook dit was 'm dan...voelde weinig tot niks, ja alsof ik ongi ging worden. Tot 1 dag voor nod toen voelde ik me een beetje licht in mijn hoofd en verder echt niks. Op nod toch echt een vet posi test, dus...geef de HOPE niet op! sterkte!!
duimmmmmmmmm duimmmmmmmmmm duimmmmmmmmmmm.. het is zo gemeen, wat je allemaal wel en niet voelt.. brr! het is misschien cliche maar je kent ook mijn story he. ik voelde zo ontzettend NIETS dat ik niet eens echt teleurgesteld was dat ik een nega bloedtest had. en pas sinds een paar dagen voel ik echt wat. ik hoop zo dat jij ook bij 'ons' hoort die wacht op verschijnselen die pas veel later komen. en josee heeft mooi gesproken, het is niet over, er is niets bewezen van game over voor deze ronde! *kijkt streng maar lief* zet m op meis, hoe moeilijk het ook is. de dagen kruipen door.. wees maar beetje lief voor jezelf, ik hoop dat je wat rust kan vinden. SMAKKK!!!
*sooner breekt in-zit nog steeds op de bank driftig te duimen dat Hope een mooi plekkie heeft gevonden*
Ik duimmmmmmmmmmmmmmmmmm ook... en hier net als Klingel echt klachtenloos tot 7 weken zelfs dus niks is zeker tot het zeker is meis! Hou hoop! Knuf!
Hoi meiden, weer een berichtje van mij, en misschien toch en klein beetje goed nieuws hoewel ik nog erg in onzekerheid zit omdat het nog alle kanten opkan: Ik heb met mijn domme hoofd gister te vroeg een goedkoop testje gedaan die ik nog had liggen en na 5 min. een heel vaag 2e streepje. Meteen andere testen gehaald, want ik was helemaal van mijn stuk. Vanmorgen nog een keer een zelfde testje gedaan en weer na 5 min. een heel vaag lijntje. Toen een kruidvat testje gedaan en ook na 5 min. een licht maar toch duidelijk te zien 2e streepje. Wij waren in februari 3 jaar bezig en nog nooit een streepje gehad, dus ben helemaal overdonderd. We wachten tot morgen met de digitale clearblue, dan zit ik precies 2 weken na de punctie. Dus erg spannend nog allemaal, gezien ik ook buikpijn heb. Wordt vervolgd dus.....
*inbraak* Lieve Zora, wat een spannende dagen voor jou zeg. Een streep is een streep zeggen ze maar ik kan me voorstellen dat dat voor jullie net even anders voelt. Ik heb een kaarsje aan gestoken en ga hopen en bidden dat het streepje steeds duidelijker gaat worden. SMAK *uitbraak*
Lieverd hier ook ff een positieve boost. ZOOOOOOO ver zijn jullie nooit gekomen, de digitale heeft meer hcg nodig dus geen zorgen als die negatief zegt in het begin. Maar het komt goed hoor