Een streep is een streep Verder zeg ik nog even niets tot jij voor jezelf meer zekerheid hebt. Maar mn gedachtes kan je wel raden
Zora, ik hoop heel erg voor jullie dat de test straks 'zwanger' zal aangeven. Ik denk aan jullie. Liefs
ooooooooooooooooow meissie wat spannend!!!!!! Een tweede streep komt er niet voor niks hoor! enne met die digi zou ik toch nnog wel even wachten die heeft soms namelijk net wat meer hcg nodig zou daarmee wachten tot zaterdag......misschien via inet wat testen bestellen die van matcare zijn goed!
Oooo Zora! Dat is echt best een beetje positief. Wat ontzettend spannend! Ik ga superhard voor je duimen dat je morgen de magische woorden ziet!!!!
ZORA!!! whoeiiiii zoveel vage posi testen?? oh jank ik ben zo blij! ieks ik moet rustig doen, het is nog allemaal heel erg pril, maar: mijn EZL dinnetje is nog nooit zo ver geweest! en zal verder gaan! huilllllllll wat een goede vibe deze maand.. geef m door geef m door! klingel>loesie>zora> IEDEREEN!! janksmak en duimmmmmmmmm ook met dode topje!
Bekijk bijlage 55339 Bij deze een foto van de Kruidvat test van vanmorgen. De andere testjes heb ik ook een foto van maar daar zie je de lijntjes niet.
waaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh yeeehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh is dat duidelijk genoeg? KUs
Bedankt voor jullie reacties meiden. het gekke is, ik besef/geloof het zelf gewoon niet. Gisteren toen ik het eerste testje deed en een nog vager streepje zag dacht ik dat ik gek werd, voelde ik alle emoties door elkaar. En nu, ik staar naar die foto en het is zo onwerkelijk. En ik wil echt nog niet te hard van stapel lopen, eerst NOD morgen maar eens voorbij.
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa zora! ik snap (en herken!) hoe onwerkelijk het is en voelt als het dan opeens, zeker na zo lang, ook bij jou, zo schijnt te zijn. dat je een lijntje extra hebt! maar het IS zo en het is een DUIDELIJK lijntje! ik seg: HOPE IS GEBLEVEN EN DOET LEVEN! huilllkus!
Zora, die is hartstikke duidelijk meis! JIPPIEEEEEEEE !! Supergefeliciteerd! kippenvel en tranen hier!
Weet niet Snippie, ziekenhuis zei tegen mij zaterdag pas testen. Maar ik werd vorige IVF precies 2 weken na punctie ongi. Dus vandaar dat ik zo eigenwijs was eerder te testen.
jah dat zei ziekenhuis tegen mij dus ook dus vandaar dat ik het vraag en wij gelijk lopen. maar ik had vorige keer hele vroeg mk.