ach! zou hoe dan ook tot zaterdag moeten wachten wnat man lief wil ook niet eerder.wat ik begrijp.is bang voor weer teleurstelling. dus ik kom je gewoon zaterdag volgen
Wat een mooie test! Snap dat je voorzichtig bent, en dat blijf je ook wel de komende weken, ondertussen: gefeliciteert!!!
Zora!!! Van harte!!!! Die is echt POSITIEF hoor!!!!! Ik snap je onzekerheid, maar zwanger maar lekker met me (ons) mee!!!! Smak!
Nou dat is dus duidelijk!! Gefeliciteerd, al ben je zelf nog heel onzeker. Dit is toch onmiskenbaar!!
*breekt even in* Zora van harte gefeliciteerd met je harstikke roze knal test hoor!!! je bent swang gewoon je kan plaatsnemen naast Klingel en loessie en gezellig keuvelen over mvm gevoelige (.)(.) en misselijkheid *breekt weer uit*
GEFELICITEERD!!!! Prachtige test! Wat een goed nieuws de laatste tijd op zw.pag! JOEHOE! Lang leve HOPE!
Wow Zora!! Geweldig!! Gauw die lijst up-daten!! Krijg jeuk van in mijn handen, maar laat de eer natuurlijk aan jou over! Hoe voel je je? Laat je bloed prikken?