***Zora in de MMM***

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Zora, 4 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sooner

Sooner Fanatiek lid

12 okt 2008
    1.338
    0
    0
    Zora, heel veel succes morgen! Ik duim voor je!
    Eh klein beetje slecht nieuws; iemand heeft de Privé weggejat...

2. Daan81

Daan81 Fanatiek lid

3 mrt 2008
    1.084
    0
    0
    He Zora,

Veel succes morgen en ik hoop dat er al wat moois te zien is!

Liefs Daan

3. Niet meer actief

Zora, heel veel succes morgen!

4. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Heel veel succes vandaag!

5. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Hoi meiden,

Zo ik ben weer van mijn hoopvolle positie afged*nderd. Er waren 4 follikels te zien. 14,5, twee van 13 en 12,5 . En dat al op dag 10. Dus helaas poging 1 is afgeblazen. Ik kan wel janken, get wat voel ik me rot. Ook omdat het weer einde van het jaar is en vorig jaar dacht ik dat het vast wel zou lukken in 2008. Helaas dus....

Volgende cyclus krijg ik een uitgangsecho op dag 2 en mag ik maar een half tabletje clomid per dag 25 mg.

Het is zo rot, ik heb wel een ei uit mezelf maar niet atltijd regelmatig, dus heb ik hulp nodig van clomid. En dan slik je de laatste dosis en dan reageert je lichaam zo overdreven.

Ik ben in ieder geval heel verdrietig omdat ik voor volgende maand ook geen poging zie komen. Dan zit je met kerst en oud en nieuw dus dat wordt erg lastig. Afwachten maar weer, wat haat ik onzekerheid.

Liefs een teleurgestelde Zora

6. Sooner

Sooner Fanatiek lid

12 okt 2008
    1.338
    0
    0
    OH Zora, wat baal ik mee met je.
    Wat gemeen.
    De kans op meerlingen is het te grote risico?
    Of is er wat anders?

Oh ik was zo blij voor je, ik zag je daar al helemaal zitten, helemaal happy. En nu moet je weeeeeeeeeeeerrrr in de wacht.

7. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

lieverd, dikke knuffel

8. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Thanks meiden, ja Sooner te veel kans op een meerlig, we moeten deze cyclus ook veilig klussen.

Alleen gaan Zora en Zoraman dat niet doen. Het zou wel heel toevallig als er vier niet goed gevormde, langzaam zwemmende zaadjes die vier follikels zouden bevruchten. Daar komt bij dat er ook lege omhulsels tussen de follikels kunnen zitten.

9. Sooner

Sooner Fanatiek lid

12 okt 2008
    1.338
    0
    0
    Eh, ik kan je vertellen, dat hadden Sooner en Soonerman ook al bedacht. Echt wel klussen.
    28 rondes geen enkele beweging, als er dan meerdere eitjes klaarliggen gaat dat echt wel benut worden, wat denk jij.
    Ik snap wel dat zij het niet aandurven, maar ik mag ook hopen dat zij begrijpen dat wij soms ten einde raad zijn en elke kans aanpakken.

GO FOR IT!

10. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Thanks Sooner, ga ik zeker doen! Ik heb nog aan je gedacht vanochtend toen ik tussen de tijdschriften aan het bladeren was, moest denken aan die prive...haha.

11. Sooner

Sooner Fanatiek lid

12 okt 2008
    1.338
    0
    0
    Dat is leuk!
    Haha, ja voor de rest is het flut he? Wat er ligt, is een grote stapel wereldverbeteraars. Niets aan lekkere roddel of leuke verhalen of shoptips. Alleen maar natuur. Ik wil gewoon even licht verteerbaar als ik daar 5 minuten zit.

12. Sooner

Sooner Fanatiek lid

12 okt 2008
    1.338
    0
    0
    Hee enne, er is licht aan het eind van de tunnel he! Gewoon doorzetten en dan komt het echt goed. Dat weet ik zeker. We duimen allemaal voor je, hier!

13. botervliegje

botervliegje Fanatiek lid

30 dec 2007
    1.732
    72
    48
    Veel klusplezier! ;)
    Ik ga ook mijn man maar weer proberen te verleiden, hihi

laat het ziekenhuis het heen en weer krijgen, gaan wij deze maand toch op natuurlijke wijze kindjes maken! Deal?

Hoop alleen niet voor je dat je straks vier kleintjes in je buik hebt!

14. Sooner

Sooner Fanatiek lid

12 okt 2008
    1.338
    0
    0
    Nee joh, vier kleintjes, dat past niet. Er komen er gewoon gezellig twee, o.k.!
    Dat is toch wel te doen?

15. Niet meer actief

Oh Zora wat balen zeg, dit was niet wat we hadden gehoopt...dikke knuf!

16. Enise

Enise Fanatiek lid

4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    Ohhh Zora wat balen meid! Daar zit je niet op te wachten he? Echt jammer.. maar wie weet lukt het spontaan nog wel ;)

17. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    jeetje ik heb er geen woorden voor, tegenslag na tegenslag, een hele dikke knuffel *hug*

18. lisa

lisa Fanatiek lid

5 nov 2006
    2.534
    0
    0
    ach jee meissie toch,
    hele dikke knuffel ;)

19. verhip

verhip Fanatiek lid

23 aug 2007
    1.463
    0
    0
    Knuffel

20. Evanthe

Evanthe Niet meer actief

He zora wat kl*te! Veel sterkte met wachten! (of inderdaad gewoon lekker doorklussen)

Deel Deze Pagina