Zora, heel veel succes morgen! Ik duim voor je! Eh klein beetje slecht nieuws; iemand heeft de Privé weggejat...
Hoi meiden, Zo ik ben weer van mijn hoopvolle positie afged*nderd. Er waren 4 follikels te zien. 14,5, twee van 13 en 12,5 . En dat al op dag 10. Dus helaas poging 1 is afgeblazen. Ik kan wel janken, get wat voel ik me rot. Ook omdat het weer einde van het jaar is en vorig jaar dacht ik dat het vast wel zou lukken in 2008. Helaas dus.... Volgende cyclus krijg ik een uitgangsecho op dag 2 en mag ik maar een half tabletje clomid per dag 25 mg. Het is zo rot, ik heb wel een ei uit mezelf maar niet atltijd regelmatig, dus heb ik hulp nodig van clomid. En dan slik je de laatste dosis en dan reageert je lichaam zo overdreven. Ik ben in ieder geval heel verdrietig omdat ik voor volgende maand ook geen poging zie komen. Dan zit je met kerst en oud en nieuw dus dat wordt erg lastig. Afwachten maar weer, wat haat ik onzekerheid. Liefs een teleurgestelde Zora
OH Zora, wat baal ik mee met je. Wat gemeen. De kans op meerlingen is het te grote risico? Of is er wat anders? Oh ik was zo blij voor je, ik zag je daar al helemaal zitten, helemaal happy. En nu moet je weeeeeeeeeeeerrrr in de wacht.
Thanks meiden, ja Sooner te veel kans op een meerlig, we moeten deze cyclus ook veilig klussen. Alleen gaan Zora en Zoraman dat niet doen. Het zou wel heel toevallig als er vier niet goed gevormde, langzaam zwemmende zaadjes die vier follikels zouden bevruchten. Daar komt bij dat er ook lege omhulsels tussen de follikels kunnen zitten.
Eh, ik kan je vertellen, dat hadden Sooner en Soonerman ook al bedacht. Echt wel klussen. 28 rondes geen enkele beweging, als er dan meerdere eitjes klaarliggen gaat dat echt wel benut worden, wat denk jij. Ik snap wel dat zij het niet aandurven, maar ik mag ook hopen dat zij begrijpen dat wij soms ten einde raad zijn en elke kans aanpakken. GO FOR IT!
Thanks Sooner, ga ik zeker doen! Ik heb nog aan je gedacht vanochtend toen ik tussen de tijdschriften aan het bladeren was, moest denken aan die prive...haha.
Dat is leuk! Haha, ja voor de rest is het flut he? Wat er ligt, is een grote stapel wereldverbeteraars. Niets aan lekkere roddel of leuke verhalen of shoptips. Alleen maar natuur. Ik wil gewoon even licht verteerbaar als ik daar 5 minuten zit.
Hee enne, er is licht aan het eind van de tunnel he! Gewoon doorzetten en dan komt het echt goed. Dat weet ik zeker. We duimen allemaal voor je, hier!
Veel klusplezier! Ik ga ook mijn man maar weer proberen te verleiden, hihi laat het ziekenhuis het heen en weer krijgen, gaan wij deze maand toch op natuurlijke wijze kindjes maken! Deal? Hoop alleen niet voor je dat je straks vier kleintjes in je buik hebt!
Nee joh, vier kleintjes, dat past niet. Er komen er gewoon gezellig twee, o.k.! Dat is toch wel te doen?
Ohhh Zora wat balen meid! Daar zit je niet op te wachten he? Echt jammer.. maar wie weet lukt het spontaan nog wel