Hé Zora, Wat ontzettend balen dat het is afgebroken. Toch positief dat je wel (te) goed op clomid reageert. Ik hoop dat de 25 mg precies goed is. Enne ik zou ook een gokje wagen! liefs, marykay
Hey lieverd, wat kl*te zeg dat het zo tegen moet zitten. Wel bijzonder dat je 4 had met maar 50 mg clomid. Een dikke knuffel vanaf mijn kant! Liefs,
Hoi Zora, Ik zit je verhaal te lezen en baal ontzettend met je mee... ik weet precies wat je voelt, bij mij werkte de 50 mg ook veeeel te goed... nadeel was alleen dat de 25 bij mij weer veel te weinig deed. Mijn gyn zei dat het met die tabletjes lastig doseren is + de clomid schijnt er voor te zorgen dat je lichaam gestimuleerd wordt om extra hormoon aan te maken... het is helaas niet het hormoon zelf dat je toedient. Zelf ben ik uiteindelijk over moeten gaan op puregon icm pregnyl en zie mijn banner. Na vier x zwanger, maar helaas miskraam en vervolgens in 1ste ronde na rustcyclus weer zwanger! Ik hoop dat de clomid bij jou wel aanslaat en anders kun je altijd nog voor de puregon gaan! Er is nog hoop! Hoop dat je het niet vervelend vind dat ik ineens inbreek, maar leef zo met jullie allemaal mee... vond gewoon dat ik effe moest reageren. In ieder geval heel veel succes (en klusze enzo ) liefs, Danielle
Hoi Zora Erg balen! Ga toch voor je duimen dat er misschien 1 zaadje en eitje elkaar gaan vinden! Je verhaal is verder zo herkenbaar.... Ik zit ook al een jaar lang tussen geen reactie en overstimulatie.
Shit zeg, ontzettend balen voor jullie. Zit je zo in spanning en dan gaat het weer tegoed, waar is het allemaal voor nodig... Heel veel succes, en idd misschien toch op de "gewone"manier zwanger worden... Hou je taai!
Meiden, bedankt voor de lieve racties. Ben zo blij dat ik hier op ZP tussen meiden zit die elkaar echt begrijpen. Linda, lief dat je aan me denkt, ben vanmiddag lekker samen met mijn mannetje naar de markt in ons dorp geweest en daarna heerlijk gelunch in een leuk restaurantje. Gisteravond ook nog een hele tijd aan de telefoon gezeten met mijn beste dinnetje en daarna voelde ik me ook een stuk beter. Er zit nog steeds veel frustatie en teleurstelling in me, dus mijn stemming wisselt nogal, vanavond een verjaardag dus even mijn gedachten verzetten. En maar hopen dat we volgende maand net tussen de feestdagen door kunnen. Ik probeer te hopen en sterk te blijven. Liefs Zora
tip probeer echt heel veel te drinken, zeker rond de 2 liter per dag dan slinken de follikels mooi voor de volgende ronde, klussen jullie wel?
Hoi Zora, Ik was hier een tijdje niet geweest en lees nu je nieuws. Echt balen zeg dat je eerste FM meteen zo'n domper is geworden! Het is ook gewoon rot dat je dan weer te goed reageert op de clomid, hopelijk is de halve dosering voor jou precies goed! Ik hoop dat je veel afleiding vindt en dat je snel met goed nieuws kunt komen...
Hoi Zora, Ik ga voor je duimen dat er deze maand toch een klein wondertje gebeurt/gemaakt word ik jouw buik! Knuffel Cindy
Zora, wat een tegenvaller. Je zit momenteel in een achtbaan van emotiesIk plaats dit gedichtje bij iedereen die het nodig heeft, dus ook voor jou dit gedichtje.... When you need someone to listen Know that we'll be there When you weather the storms of life Know that we all care! Dat is echt zo hoor! Meid, sterkte en bijf hopen!
Hey Zora, ik lees het nu pas, sorry. Potverdorie wat balen. Maar ik zou net als jou lekker eigenwijs zijn en wel klussen. Je gaat toch geen kans voorbij laten gaan? Veel sterkte met het verwerken van weer een tegenslag en succes met............................ Liefs Hope
Dank jullie meiden. Wannebe a mom wat een mooi gedichtje. Wij hebben gister geklust en morgen weer en dan hebben we ons best weer gedaan denk ik. Ben vandaag thuis gebleven van mijn werk. Heb hoofdpijn en ben met vlagen misselijk. Hoop niet dat het doorzet, wil eigenlijk gewoon weer lekker aan het werk morgen.
Hoi Zora, Voel je je alweer wat beter? Hopelijk zorgt 1 van de follikels toch voor een onverwachts mooi resultaat
Hey meis, Mwah, ben nog een beetje in een 'ik zit niet lekker in mijn vel' stemming. Maar er komt wel een leuk weekend aan! Lief dat je het vraagt. Ik ga je snel weer een hele lange mail sturen!
Thanks Linda, lief van je... Meiden, wat gaat de tijd toch langzaam. Zit pas op dag 20 en heb geen idee hoelang dee cyclus gaat duren. Kan 28 dagen zijn, maar kan ook zo 35 dagen zijn, weet niet hoe snel de follikels gegroeid zijn en wanner gesprongen? We hebben maar 1 x echt goed geklust dus de hoop dat ik zwanger ben is er niet. (ok heel eerlijk misschien een beetje, maar beter van niet). Maar ik wil beginnen! Weet ook helemaal niet of het ziekenhuis open de laatste 2 weken van december, met een beetje pech moeten we dus nog een maand wachten. Zucht.....ik hou echt niet van wachten...... Liefs Zora