Sterkte meis, ik hoop voor je dat je dit x een mooie cyclus van 28 dagen hebt en nog maar 8 daagjes hoeft te wachten. Misschien zijn je 2 eitjes niet tegelijk gesprongen en dan heb je nog steeds een dubbele kans met 1x klussen. Ik duim nog even door. liefs, marykay
Zo, hier is de ongi gister in alle hevigheid losgebroken. Heb echt hele erge buikpijn gehad gisteren. Bah! Ga straks even het ziekenhuis bellen hoe en wat, moest eigenlijk voor een uitgangsecho komen op dag 2 of 3, maar aangezien vandaag dag 2 is en morgen al weekend......
Heej Zora, Ik zag je berichtje staan; balen dat je toch ongesteld bent en irritant dat je er dan ook nog zo'n last van hebt! Gaat het nu alweer beter? Ben ook benieuwd of je het ziekenhuis al gesproken hebt.. ik kom later vandaag nog wel even kijken..
Ik ben ook benieuwd, misschien doen ze morgen wel een uitgangsecho.... ik hoop het. En je kunt het wel over de kerst heentillen, dat is in ieder geval wat.... ik kijk straks ook weer.
Beetje late reactie meiden maar drukke middag gehad, Ik moet maandag om 10.20 uur voor een uitgangsecho. Morgen beginnen met 25 mg clomid, ben benieuwd. Dit wordt mijn 'langere' cyclus dus ben benieuwd of ik da goed reageer op 25 mg. Ziekenhuis is tussen kerst en oud en nieuw open en beperkt op 2 januari, dus misschien heb ik deze ronde geluk, laten we het hopen. Liefs Zora
Oh spannend zora, en wat fijn dat je wel gewoon door kan (bij ons stoppen de behandeling rond de kerst) ik duim voor je en vandaag je eerste pilletje!
Dnk jullie wel meiden! Ben net terug van de uitgangsecho. Zag er allemaal goed uit eierstokken waren rustig. Een kleine cyste, dus die tellen we volgende keer niet meer mee met het aantal follikels. Ik hoefde me niet te veel zorgen te maken over de feestdagen, waarschjnlijk kan ik er tussendoor en anders zou ze kijken of ik evt. een pregnyl spuit krijg. Dus ben nu al een stuk geruster. Volgende week maandag moet ik terug voor de 1e follikelmeting.
oh super zeg, fijn dat je gerustgesteld bent, nou ik duim weer voor je meis, nou mag het wel een keer he! ik wil je pndanks alles fijne feestdagen wensen en als ik straks terug ben van vakantie heb jij een mooi eitje afgesproken? Knuf.