***Zora in de MMM***

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Zora, 4 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zoe1976

Zoe1976 Fanatiek lid

8 aug 2007
    1.059
    0
    0
    commercieel medewerkster
    Hai Zora,
    Lees dat je je eerste iui heb gehad, hoe is het gegaan?

ga hard voor je duimen, en hoop dat het helpt!

x

2. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Wauw lieve meiden, wat hebben jullie aan me gedacht, echt super.

Lief dat jullie zo met me meeleven meiden, doet me echt goed. Sorry dat ik me nu pas kom melden maar ben alleen maar aan het hangen de afgelopen dagen. Ik heb toch meer spanning dan ik dacht. Ik slaap de afgelopen weken slecht e ben constant moe en hangerig. Moet er maar even doorheen denk ik dan maar.

Zo even klein IUI verslagje. Zaterdagochtend om 8.00 uur moest mannetje zijn zwemmers afgeven in het ziekenhuis. En om 10.15 uur moesten we ze weer ophalen bij het lab. De laborante was heel aardig. Helaas een matige ‘oogst’ maar 2,3 mln goede zwemmers over. Maar we laten ons niet ontmoedigen en met een mega koffer waar dus maar 1 buisje in zat op naar de 6e verdieping, de afdeling verloskunde. Het was rustig in het ziekenhuis omdat het zaterdag was dus we hebben nog even gelachen om de grote koffer en er een foto van gemaakt met mobiel. Wie weet voor later. Op de 6e verdieping koffer ingeleverd en ruim een uur zitten wachten in de wachtkamer, Pfff wat erg als je al gespannen bent en er dan ook nog twee hoogzwangere vrouwen plaats nemen in de wachtkamer. Rond half twaalf werden we opgehaald door een aardige verpleegster en naar de behandelkamer gebracht. We hadden niet onze eigen arts maar een oudere vrouw van ‘de oude stempel’ met een grijze knot op haar hoofd, maar wel lief. In principe was het zo gebeurd, het was niet fijn, maar goed te doen. Volgens de arts erg goed getimed, want veel vruchtbaar slijm, ze werd er blij van haha. Daarna mocht ik nog 15 min. blijven liggen en daarna zijn we lekker de stad in gegaan. Ik heb een hele mooie ring van mannetje gehad. Zilver met een rij zwarte en een rij ‘witte’ steentjes. Als symbool voor de behandeling(en). Verder nog wat gewinkeld en samen een broodje gegeten bij de V&D. De rest van de middag beetje geluierd in de bank.

En nu dus afwachten, ik denk dat mijn NOD rond de 18e is, dus dat duurt nog wel even. Ik denk dat ik niet te snel ga testen, wacht eerst rustig ongi af, al hoop ik natuurlijk dat die niet komt. We hopen natuurlijk op een zwangerschap maar we beseffen ook heel goed dat de eerste behandeling niet veel kansen biedt en tsja, 2,3 mln zwemmers is ook niet echt best. Hopelijk heeft er eentje zijn best gedaan.

3. Niet meer actief

Zora, wat fijn dat jullie deze ronde wel een IUI hebben gehad. 2,3 mljn zijn idd geen mega score maar ik ga heel hard duimen dat er een bij zit die in topconditie is! Scces op het bankie meid!

4. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @zora, hoop dat er tussen die 2,3 miljoen een goeie match zit met jouw eitje, en dat dat een super beebje gaat worden....

dikke knuffel voor jou dat het goed gaat!

5. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Zora, er zit vast een superzwemmer tussen, en het is zo mooi getimed, mijn nichtje heeft twee zoontjes met IUI, beide in een keer raak dus het KAN echt! ik duim voor je!

6. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Hey Zora, er zal vast een superzaadje tussen zitten meid!

7. botervliegje

botervliegje Fanatiek lid

30 dec 2007
    1.732
    72
    48
    Hee Zora,

Er zijn meiden met veel minder zaadcellen zwanger geraakt, hoor!

Succes!

B.

8. lisa

lisa Fanatiek lid

5 nov 2006
    2.534
    0
    0
    hey zora, wat fijn dat de eerste iui goed ging. nu twee spannende weken. wat lief dat je van je mannetje een ring hebt gekregen.
    ik ga voor je duimen.
    x lisa.

9. Enise

Enise Fanatiek lid

4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    Hoi Zora,

Nou de 1e IUI zit erop en hoop ook gelijk de laatste voor jullie! Veel succes met wachten ;) En idd errrug lief dat je een ring hebt gekregen van mannetje hihi :)

10. Lieve Zora ik houd je hier in de gaten. En duim dat het snel (lees: deze maand) raak is!

11. Zoe1976

Zoe1976 Fanatiek lid

8 aug 2007
    1.059
    0
    0
    commercieel medewerkster
    Hai Zora,
    Op een of andere manier heb ik een positief gevoel als ik je verhaal lees, hoop heel hard voor een positieve test.

Ben net die week op vakantie, jammer dat ik dan niet meer mee kan lezen....

Succes met wachten!

X

12. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Dank jullie lieve meiden.

Zoe, gelukkig heb jij een positief gevoel. Ik heb nl. sterk het gevoel dat het niets wordt deze ronde. We zien het wel.....

13. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    hoe gaat het ? wanneer is je testdag?

14. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Had 3 januari de IUI, dus testdag is 17 of 18 januari. Ik voel me prima, niet anders dan anders. Dus denk dat dat geen goed voorteken is. Maar misschien heb ik het mis, ik zit natuurlijk pas 4 dagen na de IUI.

15. winnie pooh

winnie pooh Actief lid

30 mei 2008
    426
    0
    0
    C.S. medewerker
    Gezellig Brabant
    Wil niks zeggen hoor Zora.
    Bij mijn zoontje had ik echt het gevoel gewoon ongie te gaan worden.
    Durfde zelfs na 6 dagen overtijd geen test te doen en ben naar het ziekenhuis gegaan voor bloedtest.Toch echt zwanger.
    Pas bij 7 weken kreeg ik kleine kwaaltjes zoals misselijk ed.
    HOUD MOED. Mijn duimen draaien voor je.

Groetjes Winnie.

16. Nikkie80

Nikkie80 Fanatiek lid

9 aug 2007
    2.252
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    Hoi Zora,

Dat zegt niks. Ik had toen ik zwanger was nergens last van. Ik voelde eerst helemaal niks anders. Even later kreeg ik zelf krampen dus dacht in dat ik ongi moest worden, maar dat was dus niet zo. Ik was toen gewoon zwanger. Houd moed!

Liefs Nikkie

17. Appie

Appie Actief lid

28 dec 2006
    397
    0
    16
    Alweer bijna een week voorbij! Voel je je zenuwachtiger dan anders, of is je negatieve (nuchtere?) gevoel sterker?
    Ik hoop nog steeds met je mee!

Ga je nog leuke dingen doen dit weekend? Het is in elk geval heerlijk zonnig! 8)

18. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    spannend hier, die laatste ellendige ww komt eraan, die is het zwaarst vind ik altijd, hopelijk vindt je een beetje afleiding, ik vind het nu al moeilijk en ik zit nog niet eens in de ww!

19. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Meid, je kaarsje brand nog steeds!

20. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Dank jullie meiden. Ja de laatste week is ellendigst Linda. Bah!

De eerste twee weken met de ziekenhuis bezoekjes zijn sneller om.

Appie, ik ga je vandaag of dit weekend weer even terugmailen hoor! Tis alweer even geleden.

Liefs Zora

Deel Deze Pagina