@ zora ook ik duim voor je dat je aan het eind van deze week een dikke tweede streep hebt! Liefs Ryanne
Zir nu op 11 dpo. En meestal komt ongi 15 dpo. Bedankt voor het duimen hoop dat het helpt. Er verscheen vandaag echt een mega puist op mijn kin (sorry beetje vies) en dat betekent hier meestal een aankondiging van ongi. Dus ik stel me wel in op een volgende ronde. Maar heb nog wel een ietsiepietsie hoop. Ik ga in ieder geval niet testen voor het weekend en ook neit in het weekend. Ga pas testen als ik maandag nog niet ongi ben.
Hey zora, wat ontzettend spannend zeg. Ik moet nog even, maar jij bent met de laatste dagen bezig. Ik duim voor je en hoop op een positieve afloop. Heel veel succes deze laatste dagen!
Nog eventjes... zenuwslopende dagen zijn dit altijd zeg! Ik hoop net als Linda dat die puist gewoon de weg kwijt was of dit keer een teken is van iets mooiers! Heel veel succes nog eventjes en denk aan je..
Ooohhh nog maar eventjes! Hoe voel je je? Ik hoop zo dat je positief test maandag (of na maandag)! Liefs Nikkie
Hoi meiden, Ik voel nog steeds niets, nop, nada. Ik ben bijna in staat mijn boobs zelf beurs te drukken om maar iets te voelen. Ik zou zo graag iets voelen en ik probeer me ook in te beelden dat ik dingen voel, maar de realiteit is gewoon dat ik voel dat mijn ongi in aantocht is. Hoe graag ik dat ook wil ontkennen. Dus ik stel me al in op ronde twee.
We kunnen als ik ongi word gewoon door Truus. Dan begint het hele riedeltje weer opnieuw. FM meting op dag 10 enz. enz. dus ik hoef niet heel lang te wachten gelukkig.
hey zora, spannend, ik lees dat je aankomende maandag mag testen. ik hoop dat je voorgevoel onjuist is. op naar een positieve test. x lisa.
Heej meis! ik hoop dat je ongi nog niet is doorgekomen! ga ervan uit van niet, dus mijn duimpjes draaien voor je meis! liefs Springmuis