Ook ik ben erg benieuwd hoe het nu met je gaat. Ben nog flink aan het duimen voor je en hoop dat de uitblijven.
Hey lieve meiden, Helaas zoals ik al had verwacht de ongi doorgekomen zaterdagochtend. Vrijdag had ik al iets bruinverlies dus had het al verwacht. Het is wel een teleurstelling want je hoopt toch stiekem op een wonder, maar we gaan vol goede moed op naar de 2e IUI. Liefs Zora
Jeetje zora, ik had stiekum wel hoop omdat je stilletjes was maar helaas, he bah, natuurlijk is het een teleurstelling, het kan gewoon en dan moet je wéér een teleurstelling verwerken. Alle moed weer verzamelen, het valt niet mee. Nou een dikke knuf en we gaan er weer voor.
@zora, ik had idd ook goede hoop voor jou meis.....echt balen, maar hoop natuurlijk dat het snel raak mag zijn!
He bah, wat ontzettend balen. Weer een teleurstelling. Hierbij een ontzettend dikke knuffel van mij. Sterkte meid!
Balen zeg! Het lijkt me juist na zo'n IUI nog meer teleurstellend. Logisch ook dat je blijft hopen; ik hoop weer met je mee voor IUI nr.2. Sterkte! Knuf!
Vervelend meis, ik hoopte op goed nieuws omdat het zo stil was hier. Maar eigenlijk dacht ik al dat er verkeerd nieuws zou zijn, juist eigenlijk om dat je zo stil was. Op naar de volgende ronde!
Lieve Zora, wat ellendig dat je eerste IUI niet gelukt is. Ik had zo gehoopt dat het anders zou aflopen. Ik hoop dat je weer op gaat krabbelen voor de volgende poging. Mag je die trouwens meteen weer doen? of moet je even wachten? Sterkte en mar weer veel succes voor de volgende poging. Liefs hope
Dank jullie wel lieve meiden, Hope, we gaan meteen door met poging 2, ben vandaag weer begonnen met clomid en heb 28-01 mijn eerste FM. Dus nu eerst even 1,5 week 'rust'
hee zora! wat jammer zeg... knap dat je gelijk door gaat maar ja wachten doen we al zo lang he veel succes hoor! liefs anna
hai zora, Dat is echt shit, rot zeg dat het niet gelukt is. Heb van de week nog aan je moeten denken... Heel veel succes met de volgende iui X
Inmiddels een weekje verder en woensdag alweer je 1e fm! Ik duim voor een mooi ei, gaan jullie een lief valentijntje maken komende maand afgesproken
Dat zou wel leuk zijn Linda, We zijn op valentijnsdag 6 jaar bij elkaar namelijk. Ik duim ook voor jou meis, hou die emmy's maar lekekr warm.
Vanochtend weer de 1e FM gehad voor IUI nr. 2. Een mooie follikel van 17 mm. Ik had gehoopt op 2 maar met deze ene ben ik ook al blij hoor. Ik heb meteen bloed geprikt en ik word vanmiddag gebeld met de uitslag. Dan hoor ik of ik morgen nog terug moet komen om te prikken en of we de IUI vrijdag of zaterdag krijgen. Wel spannend weer dus. Hoop eigenlijk vrijdag want zaterdag is er maar beperkt plek. Liefs Zora
Zo zora dat is mooi voor een 1e fm! Wat goed zeg! De clomid slaat dus wel heel mooi aan bij jou nou spannend weer, dus je sluit snel aan in de ww, gezellig