Ja, ik kom jullie snel gezelschap houden Linda. Assistente heeft net gebeld. Ik moet morgenochtend terug komen en nog en keer bloedprikken. Denk zelf dat ik morgenavond de pregnyl moet zetten en zaterdag de IUI heb. Was vorige cyclus nl. precies hetzelfde. ben wel blij dat ze het zo goed in de gaten houden.
Hai Zora, Wat gaat dat snel bij jou zeg, op naar de 2e iui. Hoop voor jou dat het vrijdag gebeurt, heel veel succes weer! Duimen draaien weer op volle toeren voor jullie! XX
Ik ben net gebeld n.a.v. bloedonderzoek van vanmorgen. Ik moet toch morgen al. Ik vond vanochtend ook al wat vruchtbaar slijm dus had het al verwacht. We moeten om 15.00 uur er zijn. Moet nu z.s.m. de pregnyl zetten, maar ik zit op mijn werk, probeer maar om 4 uur naar huis te gaan en dan maar hopen dat dat nog op tijd is.
spannend meid op naar morgenmiddag en dan hopelijk over 2 weken een positieve test ik ga duimen voor je
Zora, spannend joh morgen al. Even een stomme vraag misschien, maar dat bloedonderzoek, op welke waardes letten ze dan? Fingers crossed voor jou, succes!
Leuk Zora, ik moet tegelijkertijd! Ook morgen om 15.00 uur! Dat is gezellig, haha. Nou ja soort van gezellig dan natuurlijk. Voor zover er iets gezelligs aan is. Maar ach je weet wat ik bedoel. Gedeelde smart is halve smart.
Dank je meiden, en ja Sooner, 'gezellig'gelijk haha. Emmy, ik heb geen idee waar ze dan op letten....ik vertrouw er maar op dat ze weten wat ze doen.
Dank je Ryanne, lief dat je hier af en toe nog even langs komt. Emmy, ik heb even gegoogled en met bloedonderzoek kunnen ze ook je LH piek zien en dan weten ze wanneer je eisprong nadert.
Heey Zora, Ben je al geweest? Hoe was het gegaan? Welkom op de wachtbank! Ik hoop dat je posi test over twee weken Liefs Nikkie