hai zora! hoe is het op jou wachtbankje? hier is het broekgluren begonnen hoor ik vind de eerste week altijd wel te doen maar die 2e week vreselijk iedere plas beurt is spannend! veel succes liefs anna
Zora het aftellen is nu echt begonnen, ik ben helemaal zenuwachtig voor je. Ik wil eigenlijk maar 1 ding horen volgende week.... Dikke knuffel meid
Dank jullie wel meiden! Ik heb er zelf niet zo heel veel vertrouwen in. Gewoon omdat ik niets voel. En ik wil zo graag iets voelen. Zou zo graag eind van de week die 2 strepen zien, maar ik denk toch dat het deze ronde niet voor ons is weggelegd. We blijven hopen hier, maar ik ga me ook zachtjes aan weer op een ongi voorbereiden.
kom op he zora! probeer nog even positief te blijven! (ik weet het zo makkelijk gezeg terwijl je helemaal gek word van het wachten!) ik duim voor je mee hoor liefs
Zora het begint nu op te schieten, nog maar 3 daagjes. Vertel hoe voel je je? Zijn de opgi pukkels weggebleven. Oh ik hoop het zooooooo! [-o<
Lieve Zora, ik weet dat je er geen goed gevoel over hebt deze ronde, maar hier blijven we duimen hoor! we gunnen het jullie heel erg! nog een paar dagen meid!
Dank jullie meiden, lief van jullie. Helaas voel ik ongi al naderen. En omdat mannetje nog hoop had heb ik vanochtend een testje gedaan. Harstikke negatief. Dus laat die ongi maar komen en dan alweer op naar IUI 3.