Deze week is voor mij echt (te) snel gegaan. Het weekend is ook zo voorbij en dan maandag de HSG. Gek maar ik zie er nog niet tegenop het lijkt zo ver weg. blijf maandag lekker lang uitslapen. Heb heerlijk de hele dag vrij genomen. Ik heb voor 26-28 sept. als verassing voor mijn mannetje een weekendje Eindhoven geboekt in een leuk hotel. We zijn dan 2 jaar getrouwd. En 'toevallig' heb ik in dat weekend waarschijnlijk net mijn eisprong (als mijn cyclus een beetje meewerkt).
Zora, ik wil je even heel veel succes wensen voor maandag, ik duim voor een mooie HSG! Ik hoop dat jullie weekendje iets moois op zal leveren, je weet maar nooit
kijk dat klinkt allemaal hardstikke goed. thats te spirit. je gaat maandag gewoon lekker uitslapen, fff hsg,tje doen en dan de rest van de dag lekker een pyamadag, no problem. voor je het weet is het weer dinsdag he? 2 jaar getrouwd, gefeliciteerd! klinkt goed een weekendje weg en dan lekker romantisch klussen gr jose
Hi Zora, succes maandag met de HSG! Enne... na zo'n HSG ben je toch altijd een paar maanden extra vruchtbaar? Dat wordt gezelli daar in Eindhoven....
Zora ik begrijp dat morgen een spannende dag is meid... heel veel succes, het komt goed..... en het duurd maar even... groetjes Jose
Hoi meiden, Thanks voor jullie lieve berichtjes. Ik ben al een tijdje terug maar heb eerst even een beetje opgeruimd in huis, was hard nodig. Ik vond de pijn redelijk meevallen totdat ze de vloeistof gingen spuiten dat ging niet echt lekker. Toen riep ik wel een keer 'au au au' haha. Maar toen ik dacht dat ik het echt niet meer zou houden was het voorbij. De assistent arts die erbij was was echt een heel aardige man. En er was ook een co- assistent bij, die was erg verlegen volgens mij. In ieder geval lijkt het er allemaal goed uit te zien.Morgen nog even een rontgenfoto laten maken en dan krijgen we 1 oktober de uitslag. Er werd net een bloemetje bezorgd. Van een (zwangere) vriendin van mij met een kaartje erbij: 'omdat jullie het verdienen'zo lief gewoon tranen in mijn ogen. Enne ja..we gaan er tegenaan in Eindhoven, hopelijk heb ik tegen die tijd een mooie ei.
Hai Zora, Gelukkig dat het al met al meeviel. En dus een mooi resultaat! Wat goed dat ze bij jullie ook nog een rontgenfoto doen, hebben ze bij mij niet gedaan . En inderdaad een superlieve vriendin zeg! Doe het nog even rustig aan vanavond! Liefs Daan
Fijn dat de HSG erop zit! Nu kun je gaan voor de IUI! Succes in EIndhoven! Ben je in behandeling bij Catherina ziekenhuis? Ik daar mijn IVF behandelingen Succes liefs Nikkie
Hoi Nikkie, nee ik ben in behandeling in Amersfoort, en ga volgend weekend een weekendje weg naar Eindhoven.
zora gelukkig de hsg is weer klaar.. lief van je vriendin... nou ik wil je alvast een leuk weekendje toewensen en ga maar flink broeden op een mooi vruchtbaar ei... xxxx jose
Haha, ben nu zelf een beetje in de war, we gaan het weekend van de 26e. Maar bedankt alvast meiden. Ik heb er zin in.
ooohhwww in eindhoven kun je zo heerlijk slenteren.... en overla gezellige tentjes.. leuk zeg gr jose