Balen zeg Zora, kan wel zeggen geen bloed geeft moed, maar ik denk dat het instict ook veel zegt. Vind het echt superrot, hoeveel teleurstelling kan je hebben... Heel veel succes bij poging 3 Dikke X
Jesses meis Ik hoop dat je gevoel het fout heeft, ik blijf toch nog even duimen. Zo niet dan helpt het duimen alvast mee voor een maart conceptie Liefs, Emmy.
jeetje.... wat rot joh ik hoop nog voor je op een 'wondertje'maar je gevoel zegt zo veel he een dikke knuffel! liefs anna
Spannend hoor, Zora. Ik duim ook nog even mee en laten we hopen dat je een mooi valentijnscadeau krijgt!
o nee zora ik lees het nu pas, jeetje zeg, je geveol heeft het helaas steeds wel goed, ik wilde dat het niet zo was. hele dikke knuffel, zo'n test is dan ook gelijk weer zo verdomd confroterend he. hele dikke knuf! 3x scheepsrecht dan? daar gaan we voor! bij mij begint het nu trouwens ook door te zetten
Haha moet wel om je lachen hoor Luukske. Nog geen ongi hier, maar ik voel wel dat het niet heel lang meer gaat duren, heb flinke ongikrampen. En ja, Linda, helas heeft mijn gevoel het steeds goed. Hoop op een positiever gevoel de volgende ronde. Jij ook sterkte en een dikke knuffel meid.