***Zora in de MMM***

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Zora, 4 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    owww zora wat ontzettend kl*te zeg :( dikkke knuffs!

2. anna26

anna26 Fanatiek lid

21 feb 2006
    1.008
    0
    0
    zelfstandige
    kl*te zeg!
    jammer meis

dikke knuffel!

3. Caecilia

Caecilia Fanatiek lid

7 apr 2006
    1.578
    0
    0
    Houten
    Zora, hoe is het met je?

4. Hope

Hope Fanatiek lid

1 mrt 2006
    3.100
    0
    0
    Lieverd,

hoe is het met je?
    Ik zag je gister even online, maar je hebt niet meer gereageerd hier.
    Ik denk aan je.

Liefs Hope

5. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Hoi lieve meiden,

Fijn dat jullie zo meeleven. Ik ben in het weekend eigenlijk vrijwel nooit online. Neem dan even 'rust'. Daar komt bij dat ik me echt rot heb gevoeld dit weekend. Ik kwam gisteren wel even spieken hoe het met Snowy en Anne was, maar heb verder geen berichtjes achter gelaten.

Ik was dit keer toch 1 dag overtijd, dus had ondanks mijn slechte voorgevoelens toch weer een sprankje hoop. Helaas zaterdag ongi geworden. Mijn LF is altijd 14 dagen dus ik denk dat de IUI een dag te vroeg is geweest. Ik val ook constant in het weekend, erg vervelend. Dus ik ga straks als ik de afspraak voor de 1e FM ga maken even vragen of ik op dag 5 met clomid mag beginnen ipv vandaag. Misschien stel ik dan mijn eisprong ook 2 daagjes uit.

Verder wel een redelijk weekend gehad. mannetje en ik waren weer erg teleurgesteld, maar we zijn zaterdagavond lekker uit eten geweest en dat was heel gezellig.

Op naar de volgende ronde dan maar, en proberen er weer positief in te gaan.

6. anna26

anna26 Fanatiek lid

21 feb 2006
    1.008
    0
    0
    zelfstandige
    goed zo meid
    probeer positief te blijven(terwijl dat oh zo moeilijk is)
    leg idd je vragen voor aan de gyn anders blijf je daar mee lopen denk ik altijd maar

veel succes weer deze ronde
    ik blijf voor je mee duimen!

liefs

7. Appie

Appie Actief lid

28 dec 2006
    397
    0
    16
    Balen dat je dan toch nog een dag te laat ongesteld werd... krijg je weer een beetje hoop en dan toch die teleurstelling.

Heb je al gebeld naar het ziekenhuis? Het zou wel lekker zijn als je de volgende keer geen rekening hoeft te houden met de weekenddagen, scheelt een hoop geplan..

Sterkte! Liefs

8. Caecilia

Caecilia Fanatiek lid

7 apr 2006
    1.578
    0
    0
    Houten
    @Zora, volgens mij stel je je ei niet uit door later Clomid te gaan slikken. Ik ben 1 keer op dag 5 ipv dag 3 begonnen. op dag 14 ei en toen was het raak...

9. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Ik ben het me ook aan het afvragen Caecilia, volgens mij zit ik gewoon 'vast' aan een eisprong in het weekend. Heb de clomid nog niet genomen maar denk dat ik er gewoon vanavond mee begin. We zien het wel!

10. Emmy X

Emmy X Bekend lid

18 nov 2008
    895
    0
    0
    Zouden ze de eisprong niet kunnen vervroegen door de Pregnyl?

Gedoe met dat weekend :cry:

Hou je taai meis.

11. Enise

Enise Fanatiek lid

4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    Echt balen meid, dikke knuffel ! Ben echt blij dat ze bij ons in het weekend doorgaan. Snap echt niet waarom sommige ziekenhuizen dat gewoon ook niet doen. Is echt vervelend!

12. Appie

Appie Actief lid

28 dec 2006
    397
    0
    16
    Bijna weer je FM (denk ik :))! Hopelijk een snelgroeiend-voor-een-weekend-rijp eitje! (of na een weekend; ook goed!)

13. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

30 mei 2007
    2.431
    0
    36
    zuid holland
    he meis.....had gehoopt dat je eigen topic inmiddels gesloten had kunnen worden ....... wat een worsteling is het toch.......probeer vol te houden hoor!

xxxx jose

14. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Dank Joseetje, lief van je.

Appie, je hebt het helemaal goed hoor. Woensdagochtend 1e FM. Ben benieuwd of het weer zo snel gaat allemaal.

15. Niet meer actief

Zora, zo woensdag al weer de 1e fm, spannend weer! Ik hoop dat er al weer wat moois aan het groeien is!

16. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Ik duim voor morgen, gaat het verder wel goed met je? 'Trek' je het nog elke maand? Ik denk aan je!

17. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    veel succes morgen zora! ik ga hard voor je duimen!

18. Emmy X

Emmy X Bekend lid

18 nov 2008
    895
    0
    0
    We lopen gelijk op, ik moet ook woensdag ochtend voor 1e FM.

Hopelijk mooie follies voor ons beide. :D

19. beebie82

beebie82 Bekend lid

27 mei 2008
    521
    0
    0
    succes morgen meid
    x beebie

20. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Dank jullie wel meiden, vind het zo lief dat jullie zo meeleven.

@ Linda: de eerste cyclusweek is rot, de weken erna gaan wel. Het wordt wel steeds moeilijker, maar daar weet jij alles van meis.

1e FM gehad. Twee mooie follikels van 11 mm. Hoop dat ze beide doorgroeien = dubbel kans. Aan de andere kant wat kleintjes onder de 10 mm. Hoop dat die klein blijven anders gaat het niet door. Ik moet vrijdag terug voor de 2e FM en dan waarschijnlijk maandag de IUI. Als we pech hebben zondag, maar dan zijn ze gesloten dus...... Afwachten maar!

Deel Deze Pagina