hoi zora, je gaat goed meid. hopen dat het bij 2 eitjes blijft, en de iui op maandag kan zijn. ik zal voor je duimen x lisa.
Heey meis, twee mooie follikels dat klinkt goed! Idd dubbel kans! Ik hoop voor je dat de rest klein blijft en dat je maandag de IUI kan hebben en niet in het weekend. Stom trouwens dat ze in het weekend dicht zijn! Liefs Nikkie
Oooh twee, dat klinkt veelbelovend, kuttig he dat weekend, maar we gaan ervan uit dat ze gewoon netjes op hun beurt blijven wachten op maandag. Nou, ga weer duimen voor je. Haha moest wel even denken aan je vanochtend (Goh, zou Zora er nu ook zo bij liggen?)
hoi zora 2 stuks dat klinkt goed! beetje stomme vraag hoor maar hoezo op zondag gesloten een eisprong laat zich nou eenmaal niet altijd dirrigeren. ik heb mijn punctie op zondag gehad of is dat anders met iui en ivf of icsi? vind het maar raar hoor in ieder geval veel succes weer! liefs
@ Emmy: haha moest wel even om je lachen hoor. En ja...zo lag ik er ook bij. @ Anna: Ik weet niet hoe het zit met IVF of ICSI. Ik weet wel dat niet de hele IVF of ICSI bij ons in het ziekenhuis kan. Alleen de FM en de punctie, de rest gebeurd in het UMC in Utrecht. Dus misschien dan ook wel de punctie mocht die op zondag vallen. @ all: bedankt voor het meeleven en duimen, dat doet een mens toch altijd weer goed.
Je bent alweer vol in de race lees ik? Ik ga weer keihard duimen ( heb toch niks anders te doen ) Veel succes weer. Liefs Hope
Super 2 mooie follikels! Ik duim dat ze alle twee mooi doorgroeien en dat je maandag de IUI zal hebben! Liefs Naatje
Hai zora, derde iui alweer...En nu twee follikels, dat klinkt veel belovend. Heel veel succes voor jullie! En een dikke knuffel, het moet nu gewoon gaan lukken X
Hoi hoi, ben ik ook weer na een druk weekend! Vrijdag 2e FM gehad en ei is langzaam, pas 14 mm. 2e ei bleek geen ei te zijn maar een bloedvat? Jammer dus. Gisteren bloedgeprikt, bleek nog een heel gedoe want het zoontje van mijn zus werd opgedragen in de kerk en die dienst begon om 9.45 uur. En ik kon pas om 9.30 uur terecht voor bloedprikken, 20 min. rijden vanaf de kerk. Uiteindelijk waren we toch nog op tijd omdat we al om 9.15 uur zijn gegaan en er toen al iemand was om bloed te prikken, maar wel haasten en stressen. Gisteren meteen gebeld door de arts en het LH was nog laag dus nu moet ik vanmiddag weer terug voor een FM en weer bloedprikken. Wordt vervolgd.....
spannend allemaal weer zora! het is ook iedere keer een heel geregel he maar goed duimen dat het morgen weer mooi gegroeid is en dat je door kunt veel succes!
Grrr, pas net terug. Ruim anderhalf uur weggeweest voor 1 FM en bloedprikken. Het liep gigantisch uit. Nou, mijn langzame ei blijkt supertraag te zijn, want is niet meer gegroeid. Voor de zekerheid even bloed geprikt om te kijken of ik niet al een eisprong heb gehad, maar dat denk ik niet. Vanmiddag wordt ik gebeld hoe en wat. Ze stelde voor de dosis clomid volgende keer toch weer te verhogen, maar ik ben bang dat ik dan weer te veel eitjes heb. Ik heb namelijk om en om rechts en links een ei. Rechts is snel, links is traag. Heb dat al een paar keer aangegeven maar volgens mij willen ze daar niet zo aan. De eerstvolgende keer is dus rechts weer aan de beurt en als ik dan de clomid verhoog heb ik weer kans op teveel eitjes. Zucht....snappen jullie het nog? Nou, wordt weer vervolgd, Liefs een ongeduldige Zora