Zora, maar even hier een knuffel ( aan gezien mijn topic "geen woorden voor" gesloten is) Ik wil gewoon even laten weten dat ik jou gevoel deel. Liefs Hope
aan de hand van het topic geen woorden van hope werd ik een beetje nieuwsgierig dus ben ik gaan kijken waar het originele topic over ging en ik kan aleen maar zeggen jeetje zora wat heb jij je netjes gedragen! gelukkig weet je beter dan je door zo iemand te laten bestempelen maar wilde je toch even een dikke geven liefs anna
Vandaag weer posi nieuws te melden gelukkig! Gister ben ik ongi geworden. Ik werd heel vroeg in de ochtend wakker van de pijn, jeetje wat een krampen. Even een Ibuprogen genoemen en lekker bedje weer in. Nu is het gelukkig al een stuk minder. ' Morgen begin ik met clomid 50 mg en heb ziekenhuis ook al gebeld mag 2-4 voor een FM! Ik heb alleen 2 zorgen: Groeien er niet weer teveel eitjes nu met de 50 mg? En we hebben weer kans dat de IUI op zondag valt en niet doorgaat of op zaterdag valt waar er maar 2 plaatsen zijn. Heel spannend dus, maar we houden goede moed!
Yes, eindelijk die ellendige ongi doorgebroken! nu kun je weer verder. Ik kan me jouw zorgen goed voorstellen.iui doe zo lastig als ze op zondag geen IUI doen! En als er op zaterdag maar 2 (!) plekjes zijn. Over die overstimulatie; zou je kunnen voorstellen om te starten met spuiten van ormonen. Dat doe ik ook, omdat er OF niks geroeit OF ik zit tegen een overstimulatie aan. Daarom ben ik gaan spuiten. Zo kunnnen ze alles goed reguleren. Dat werkt echt perfect. Veel succes iig! Liefs Nikkie
Meid wat super dat je ongi bent geworden, kan je eindelijk weer verder. Wens je heel veel succes met deze poging!
Nog nooit zo blij geweest met ongi hè? Lekker joh dat het is gekomen, start van nieuwe ronde. Wat Nikkie ook zei, is er een reden waarom je de Clomid blijft krijgen? Volgens mijn gyn zijn de injecties makkelijker te regelen, ik had ook teveel eitjes met de Clomid en kreeg toen Menopur. Even vragen anders hoor als je erover inzit. Mijn duimpjes draaien voor je!
Ik wacht inderdaad eerst even af hoe de 1e FM verloopt als het weer teveel zijn ga ik wel injecties aankaarten denk ik. Ik spuit de pregnyl ook zelf dus moet ik toch wel aandurven nu.
Nooit verwacht dat je eens blij zou zijn met je ongi. meid, heel veel succes voor deze ronde. Ik ga weer voor je duimen
Hoi meiden, Nou hier echt een kl*teochtend zeg. Op weg naar het ziekenhuis een aanrijding gehad, achterop iemand gereden die ineens remde, dus mijn schuld helaas. Hij geen schade, ik wel. Vervolgens te laat in het ziekenhuis. Maar ze begrepen het gelukkig. Gelukkig ging de FM wel goed. 1 follikel van 15 mm. Dus moet zaterochtend terug om bloed te prikken en waarschijnlijk maandag de IUI. Hoop dat we dan niet te laat zijn, zondag is het ziekenhuis nl. gesloten. Ik had eigenlijk wel gehoopt op 2 follikels maar ben wel blij dat het er niet meer zijn, dus mag niet klagen. Nu vanmiddag rondbellen om de autoschade te regelen, had nog geen schadeformulier ingevuld dus dat meot ook nog. Heb wel het telefoonnummer van die jongen.
Ha meid, Jeetje wat klote zeg, niemand gewond gelukkig? Je zal wel geschrokken zijn. Gedoe altijd die papierwinkel. Is je auto erg in de prak? Wel een goed ei hè, waar is het bloedprikken voor? Kom je maandag lekker op het bankje bij de bruine benen meiden, gezellie, werd tijd!
Nee gelukkig geen gewonden, maar wel geschrokken inderdaad. We hebben deze auto nog geen jaar, het is wel geen splinternieuwe maar hij was nog duur genoeg. Schade valt zo op het eerste gezicht wel mee, wat lakschade, rooster en embleem kapot, voorlicht ligt eruit. Maar ik wacht de expert maar even af. Gelukkig zijn we All Risks verzekerd en ehb ik een BM beschermer zodat we onze premie neit omhoog gaat. Bloedprikken is om de LH piek te bepalen en de IUI beter te plannen. En ja, kom graag op het bankje, werd inderdaad tijd! Is het een beetje vol te houden daar?
jeetje zora, vervelend van je ongeluk, maar gelukkig alleen blikschade.... hoop voor je dat maandag de IUI doorgaat! spannend!
Hey Zora, Wat vervelend van je ongelukje, blij dat er geen gewonden zijn! En super van je eitje! Ik had bij mijn 3e IUI ook 1 eitje en ben daarmee juist zwanger geworden. Dan hoeven de spermacellen zich ook niet te delen over 2 eitjes, misschien juist beter