Zorama, het tis alweer bijna maandag...spannend! Ik ben toen ook zwanger geworden met 1 ei! Hoop het zo voor je! Liefs Nikkie
Zora, ik zie een goed voorteken voor jou. Ik zie hier in mijn agenda dat maandag een eierbeurs word gehouden, genaamd 'Heel ei vol' Kan maar een ding betekenen Succes.
Hoe gaat ie met je Zora? Een voorgevoel of druk met andere dingen? Succes met het laatste (en meest spannende) weekje!
Hey meiden! Dank voor de lieve berichtjes. Heb een druk weekend gehad, en heel gezellig, heerlijk. Ik voel eigenlijk niets dus kan nog alle kanten op. Heb alleen op dag 3 na de IUI witverlies gehad en heb zitten google-en (niet slim) en las dat dat je afgestorven ei kan zijn. Vorige cyclus had ik het ook en toen werd ik ongi. Dus heb eigenlijk niet veel hoop. Maar ik durf ook geen hoop te hebben. Zit voortdurend tussen hoop en vrees. Zal blij zijn als we een weekje verder zijn!
wat een spanning allemaal he..pffffff dat wachten is echt een crime hoor.. nog een paar daagjes.............sterkte...
oh Zorra ik ga heel snel voor je duimen hoor!! Hoop echt voor je dat het raak is!! Eens moet het ons toch ook lukken om zwanger te raken?? We zijn al zo lang bezig
Jullie zijn lief!! Aan mijn stemming te merken word ik harstikke ongi (eten, eten en eten en als ik in de spiegel kijk zie ik mezelf 2 x zo dik ) heb vanochtend ook stiekem een testje gedaan. Heel lang naar gestaard maar de 2e streep bleef helaas uit. Gelukkig heb ik geen testjes meer in huis anders zou ik mezelf gek maken. Ga er maar vanuit dat ik ongi word.
zora, hier ook in je eigen topic....balen meid....hoop stiekum toch dat je ongi uitblijft, en je na het weekend pos. test