Ai Zora, balen dat je voorgevoel en de test negatief waren. Ik snap dat je dan zelf ook van ongesteld worden uit gaat. Ik hoop nog wel even door voor je... zou wel gaaf zijn!
Hier precies op tijd ongi geworden. Net al de clomid en pregnyl voor IUI 4 gehaald. Woensdag beginnen met clomid en bloedprikken. Straks even bellen voor een afspraak voor een FM. Hoop dat het gaat lukken tussen onze weekendjes weg door.
Dank je meid! Jij lekker genieten van je zwangerschap. 1e FM staas ok weer gepland. 1 mei 9.15 uur en een uurtje later rijden we richting Drenthe voor een lang weekend weg met familie. Hoop dus dat ei wacht tot maandag of dinsdag. Denk het wel.
balen meid dat het weer niet gelukt is hopelijk brengt nr 4 jullie meer geluk ik duim weer meee op naar de fm
Oh nee, Zora. Dit wilde ik hier niet lezen. Wat ontzettend balen dat het weer niet gelukt is. Wel fijn dat je al zo snel verder kan met de volgende poging. Ik hoop voor je dat je dan meer geluk hebt. Liefs van mij
Zora; balen meid dat het weer niet gelukt is. Ik hoop dat het goed gaat komen, deze ronde, tussen jullie weekendjes weg door . Succes ermee.
jeetje zora! wat erg, je had wéér een slecht voorgevoel he? bah ik hoop zo dat het nou deze ronde eindelijk allemaal eens anders loopt! mooie zomerse dagen dus misschien helpt het een beetje maar wat frusterend zeg! wel altijd fijn denk ik dat je met iui direct verder kan mara de teleurstelling zal er natuurlijk niet minder om zijn. en dan ook nog afgelopen vrijdag die kraamviste, pppfff, niet zo'n lekker weekend dus? Nou een dikke knuffel van mij en ik steun en duim altijd voor je!
He bah Zora...wat vreselijk balen weer. Ik ga met iedereen hier heel hard mee duimen dat ronde 4 jouw ronde gaat worden. Liefs Femme
Vandaag dag 3 dus weer beegonnen met de clomid. Ook moest ik bloed laten prikken op bepaalde waarden, ben benieuwd wat daar uit komt en of alles goed is. Ik hoor het wel bij de 1e FM. Nog 2 nachtjes slapen en dan eerst 5 daagjes naar Berlijn met mannetje, en ze geven heerlijk weer aan dit weekend, ook in Berlijn. Heb er zin in.
oh heerlijk zora, lekker even weg, berlijn staat ook nog op ons lijstje. je hebt dus eerder nooit bloed moeten laten prikken? ik hoop dat alles goed is. alvast veel plezier dit weekend!
Hey Zora, Balen dat je voorgevoel toch klopte! Maar wel heerlijk dat je een weekend weggaat (wij ook!), geniet ervan! Even lekker ontspannen.. fijn!
Nee volgens mij nog nooit geprikt op dag 3 maar ik kan me ook vergissen hoor, heb al zo vaak bloed geprikt dat ik de tel inmiddels kwijt ben. Appie: Ook een heel fijn weekend meis, ik ga je snel weer mailen!
Zo meiden, morgenochtend rijden we weg. Gister nog even snel 2 wasjes gedraaid en vanavond inpakken. Ik zal vanuit Berlijn voor jullie duimen! Liefs en tot over 5 daagjes, Zora
@zora, fijne dagen meid, geniet ervan.....ennne....vertel als je terug bent of het echt de moeite waard is, want ik wil er ook graag een keer naartoe....
Hey Zora, Hoe is het met je? Lekker hoor een weekendje weg naar Berlijn, ben er nog nooit geweest. Geniet ervan en tot snel weer!! Liefs Maaike
hey zora, lekker zeg een paar daagjes weg. en het word idd mooi weer. dat wordt lekker genieten dus. hoop dat je bloedwaardes oke waren, en je weer snel je iui hebt. fijn weekend. liefs lisa.