Nou hier weer een dipje, ging net naar het toilet en had ondergenoemd slijm: 'Wanneer vanaf dit moment enig slijm te zien is, zal dit gewoonlijk kleverig zijn en ondoorzichtig. De eicel is dood.' (citaat van internet uit de billings methode). Net als vorige maand en de maand ervoor op dag 4 of 5. Bah! En ik had er deze keer zo'n goed gevoel over. En het erge is toch blijf je hopen en draait het weer uit op een teleurstelling. Bleegh! heb het nu even gehad....
zucht....arme Zora.... Laten we hopen dat Billings het helemaal mis heeft en jou eicel bevrucht is! Ik blijf voor je duimen!
Hee die Zora, ik blijf toch duimen. Je weet maar nooit. DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIMDUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM @appie, ja fijn he! Het kan dus echt!!
Thanks meiden, hoop dat het helpt! Weer een nieuwe ontwikkeling: Vanochtend rond 5.30 uur werd ik wakker want moest naar het toilet. Ik had veel afscheiding (sorry vies) en toen ik afveegde zat er lichtrood / lichtroze op het wc papiertje. Ik heb nog een paar keer goed gekeken maar het was schemerig en ik sliep nog half dus misschien heb ik het toch niet goed gezien? Ik heb dit nog nooit eerder gehad en ik zit nu op 6 dagen na de IUI dus zou toch een innestelingsbloeding kunnen zijn? Of verbeeld ik me het gewoon omdat ik het graag wil? Aaargh! Ik word gek.
oh meid, ik hoop het zo voor je. Ik heb afgelopen maand ook lichtrose gehad zeven dagen na mijn eisprong. Helaas betekende dit voor mij geen innesteling. Maar ik duim voor je dat het wel zo is. DUIM DUIM DUIM DUIM.....
Nee het kan van alles zijn, maar had het nog nooit gehad dus ik was vanochtend even helemaal hyper haha. Nu sta ik weer met beide beentjes op de grond hoor, meer dan wachten kan ik toch niet doen. Hopelijk helpt al dat duimen dank je wel!
Dank meiden! Ik ben gisteren terug gekomen van het jazz weekend in Enkhuizen. Super gezellig, maar ben niet echt uitgerust terug gekomen. Gelukkig deze week maar 3 daagjes werken. Ik denk overigens dat ik woensdag gewoon ongi ga worden. Heb al wat krampjes, puistjes, geen afscheiding meer, en echt een rothumeur. We wachten het nog even af natuurlijk, maar veel hoop heb ik al neit meer. Ik ken mijn lichaam gewoon te goed. Liefs Zora
Hier ook nog even Zora; balen dat je voelt dat de ongesteld in aantocht is. Ik herken dat wel wat je schrijft; 'ik ken mijn lichaam gewoon te goed'. Zo gaat het bij mij ook. Ik ben afgelopen zaterdag ongesteld geworden. En ik was niet eens teleurgesteld. Ik wist gewoon dat ik niet zwanger was. Ik begin er ook steeds meer aan te denken, dat een vrouw voelt of ze zwanger is of niet. Dit baseer ik trouwens helemaal nergens op, want ik heb het nog nooit meegemaakt.... zwanger zijn.
@zora, fijn dat je een leuk weekend hebt gehad.... balen dat je je ongi voelt aankomen.... dikke knuffel
Hey Ryanne, wat lief dat je nog aan me denkt! Meiden, net toch even eigenwijs een testje gedaan en helaas negatief. Maar had ook niet anders verwacht. (wel gehoopt natuurlijk).
Zora; ook hier nog even: Het is mooi stom, dat het weer niet gelukt is....... En nu maar wéér alle moed bij elkaar verzamelen om door te gaan met de volgende ronde.
Heh, Zora, dat vind ik echt balen. Ik dacht nog bij je eerste berichtje, ah maar dat heb je ook allemaal bij een zwangerschap. Maar een negatest is klote. Gewoon doorzetten he!!!
Doe ik wel hoor Sooner maar heb het nu even gehad. Elke keer denk ik maar even aan jou, 6e IUI positief! Maar heb er weinig hoop meer op dat het met IUI gaat lukken en weet neit of ik al toe ben aan IVF. Het ene moment denk ik van wel en het ander moment zie ik het neit zitten. Gelukkig mocht het zo ver komen zijn we minimaal 4 a 5 maanden verder.