Oh weet je Zora, ik denk dat ik je zo goed begrijp, het is makkelijk kletsen voor mij nu achteraf, met dat moed erin houden. En die banner die ik elke keer op jouw forum slinger helpt ook niet echt (dus reageer ik maar niet te vaak). Het is gewoon echt niet eerlijk en veel te zwaar en niemand zou dit moeten doormaken. En zeker niet keer op keer. Elke stap komt elke keer pas als je er aan toe bent. Je groeit er elke keer weer naar toe. Ik heb twee vriendinnen die nog bezig zijn met iui en ivf. En zij hebben net als ik elke keer ook verzucht (ik zie het niet meer zitten en ivf ga ik niet doen). En elke keer ga je toch weer verder. Omdat je nu eenmaal niet anders kunt. Gelukkig heb je inderdaad een paar iui's te gaan. En ik hoop dat ik je inderdaad een beetje hoop blijf geven. Voor nu zeg ik net als jij *&^%$#@D!@#$%%^&&&^^ En is het gewoon regelrecht k*t en oneerlijk. En het moet nu maar eens opgehouden zijn met die k&t negatieve testen.
door Zora op 18 mei 2009 14:49 Doe ik wel hoor Sooner maar heb het nu even gehad. Elke keer denk ik maar even aan jou, 6e IUI positief! Maar heb er weinig hoop meer op dat het met IUI gaat lukken en weet neit of ik al toe ben aan IVF. Het ene moment denk ik van wel en het ander moment zie ik het neit zitten. Gelukkig mocht het zo ver komen zijn we minimaal 4 a 5 maanden verder. Dit is zo herkenbaar! Bij mij is de 6e iui poging verprutst, doordat het zaad er weer uitliep.Krijg deze poging opnieuw, maar heb er eerlijk gezegd geen vertrouwen meer in. Dan is er 'alleen nog maar' ivf. Ik heb al een poging gehad, zo'n 1.5jr geleden, dus weet wat me te wachten staat. Aan de ene kant kan ik niet wachten, want dat is tenminste weer gevoelsmatig een échte kans,na al die iui.Maar 't is ook weer dichter naar het eindstation en daar wil ik niet aan denken..Maar goed,mocht het zover komen zitten we al ergens in september, dus ik kan me er nog op voorbereiden. Maar ontzettend balen dat je een negatieve test hebt.Ik hoop echt voor je dat de volgende poging raak is, 't moet nu maar eens over zijn met die ellende!! 8)
Dank jullie wel meiden! Ik voel me vandaag al wat beter. Heb alleen hele erge buikpijn dus denk dat ongi morgen precies op tijd is. Ik ben al weer wat positiever. Gister lekker de bank op met een bakje chips en een leuke serie. Even ontspannen. Verder is 1 van mijn kippen ook aan het proberen mama te worden. Ze zit nu op 7 eitjes. Dus heel spannend. Als het lukt hebben we rond 5 juni kuikentjes. Zou wel een leuke afleiding zijn.
hey meid, ik lees dat je iui weer mislukt is, he' bah zeg. waarom nou elke keer zoveel verdriet hier op het forum. dikke knuffel meid, ik hoop voor je dat ivf je bespaard blijft. x lisa.
Hier is de ongi, zoals verwacht, doorgebroken heb net 2 Ibuprofen genomen want buikpijn is echt ondraaglijk met die clomid menstruaties. Ik ben net naar de apotheek geweest dus clomid en pregnyl weer binnen en om 14.30 uur even ziekenhuis bellen voor 1e FM. We gaan er weer tegenaan IUI 5 alweer!
Hey meid, echt balen dat het niet is gelukt. Maar wil je heel veel succes wensen met de volgende ronde. Probeer positief te blijven
Arme Zora, het blijft toch een teleurstelling elke keer weer he! Op naar IUI nummer 5. Ik ga voor je duimen dat het deze keer goed gaat komen.
He bah, zora. Waarom nou? Wat een teleurstelling weer. Ik vind wel dat je steeds heel positief blijft, meid. Knap van je hoor. Wens je alvast weer veel succes voor de volgende poging! Liefs Mar
Hey Zora, Al een tijd niet gereageerd hier en inmiddels ook weer een heel ander forum waardoor ik niet precies weet hoe het nu met je is. Heb je IUI 5 al gehad? Ik hoop met je mee; het zou toch wel super zijn. Ga je snel mailen. Liefs, Appie
Even een kleine update: Afgelopen vrijdag heb ik de 5e IUI gehad. Helaas met een teleurstellend aantal zwemmers van 1,3 mln. 19 juni NOD. 6 juli gaan we naar een voorlichtingsavond voor IVF. Hebben het er al even over gehad met onze arts. Er is momenteel geen wachtlijst dus we zouden meteen na de IUI kunnen beginnen. De poli zit alleen 3 weken dicht in augustus en wij gaan eind augustus ook met vakantie. Dus als we voor IVF gaan wordt het begin september dan hebben we daartussen even rust. Uiteraard hopen we dat het niet nodig is en deze of de 6e IUI raak is. Dit weekend zijn 4 van onze eieren uitgekomen. Een kuikentje is helaas overleden. Met de andere 3 gaat het goed. Mama kip is ook helemaal blij en zorgt super goed voor haar kroost. Echt leuk! Dit is de eerste keer dat we hebben geprobeerd eitjes uit te broeden (uiteraard gaat alle eeer naar mama kip) en we zijn super blij dat het gelukt is.
ow wat een domper meid, ik hoop dat de ivf jullie bespaard blijft! maar wel fijn dat er geen wachtlijst is. en wat leuk zeg dat jullie mamakip kuikentjes heeft gekregen,gefeliciteerd!wel triest van het ene kippetje wat het niet heeft mogen redden..
Ik ga hopen op een positieve test op 19 juni! (ik kan het helaas pas lezen na de vakantie, maar hopelijk ben je dan superhappy ) Leuk 3 kuikentjes zeg, zo kun je ze helemaal zien opgroeien! Fijne dag vandaag! PS wat een vreemde smiley zeg..
zora ik hoop gewoon dat het kei raak is, zul je zien, minder zaadjes maar wel raak!!! ik hoop het zo voor jullie, telkens weer die teleurstellingen!!! ik duim keihard, jij nu raak en dan ik over een maandje ok?
Ik kom net van het toilet af en ik wil niet heel negatief doen maar dus weer op dag 4 dat plakkerige wit/grijs verlies. Mijn hoop is nu alweer de grond ingeboord, voorzover ik hoop had.