Zo nog een klein weekje en wij zitten ontspannen in Eindhoven.Hopen op mooi weer en zo niet vermaken we ons ook wel...haha. Ik heb nog steeds mijn mond weten te houden tegen mannetje. Ik zit nu op dag 14 van mijn cyclus, dus als het goed is heb ik mijn ei binnen nu en dag 20. Ik hoop dat ie wel komt en niet langer op zich laat wachten. Nog anderhalve week en dan naar het ziekenhuis. Spannend. Dan wordt alles helemaal definitief.
Lieve Zora, Ook van mij even een berichtje op je eigen topic. Zal proberen je hier zo nu en dan te blijven volgen. Heel veel succes de komende week en geniet in Eindhoven, is een leuke stad en je kunt er goed shoppen. Dat is aan jou wel besteeds hihi. Liefs Mieke
Hai Zora, Bedankt voor je berichtje, gebruik jij je geduld maar voor je zelf hoor! Wil jullie iig heel veel succes wensen voor morgen, ben erg benieuwd wat het gaat worden... Succes! bisous
Hey Truus, Weekendje weg was heerlijk even alles vergeten, dank je. Zo net terug uit het ziekenhuis, wat een tegenvaller. Uit de HSG en de foto van de dag erna bleek toch dat de vloeistof op sommige plekken moeilijk door mijn eileiders ging. Dus helaas nog geen IUI. Ze gaan nu eerst een kijkoperatie doen en tijdens de operatie mijn eileiders ook nog een keer doorspuiten. Ik moet eerst wachten tot ik ongi ben en dan een afspraak maken daarvoor. En hopelijk kan ik dan deze cyclus terecht anders wordt het pas volgende cyclus. Het is maar goed dat alles stapje voor stapje gaat en dat ik dit van te voren niet allemaal wist. Maar goed, er zit niets anders op, we hebben weinig keus. Ik ben altijd mega ziek van narcoses. Mijn laatste operatie was 9 jaar geleden dus ik hoop van harte dat het niet meer zo is. Ook moet ik nu mijn werk in gaan lichten, hoe verklaar ik anders dat ik een paar dagen weg ben. En mijn ouders weten het ook nog niet. Die ga ik het ook maar vertellen, hoe moeilijk ik het ook vind, ik wil wel dat ze het weten wanneer ik op de operatietafel lig.
Wat balen zeg deze uitslag. Ik had zo voor je gehoopt dat je nu kon beginnen. Ik hoop dat je de kijkoperatie snel krijgt. Ik had helemaal geen last van mijn narcose, hopelijk valt het deze keer voor jou ook mee. Hè wat naar, heel veel sterkte meis!
Wat jammer allemaal. Sterkte met het vertellen van jullie prioblemen, en veel succes met de behandelingen!
Zora, wat balen zeg, dit is niet wat je had verwacht. Ik hoop dat je na de laproscopie beter nieuws zal krijgen. Ik hoop dat de narcose mee zal vallen en dat je niet ziek zal worden... ...dikke knuf!
Ik ben benieuwd wat ongi doet, laatste twee cyclussen waren mooi kort, maar ik weet niet zeker of ik mijn ei heb gevoeld en heb ook geen last van (.)(.) en heb ik normaal altijd wel na ei. Ik hoop niet weer dat het zo lang duurt...
wat vervelend allemaal zeg... dat is inderdaad lastig als je je ei niet echt hebt gevoeld...hoelang moet je nu wachten? tot je ongie word? tenminste als ze eerder een plekje zouden hebben? veel liefs Jose
Ik moet bellen op dag 1 van mijn ongi. maar ivm vakantietijd weten ze neit zeker of ik dan al terecht kan. Ik hoop het wel. Ik heb ze wel uitgelegd bij opnameplanning dat ik geen 'normale'cyclussen heb en pas altijd laat kan bellen. Ach ja...afwachten maar.
Zo weer nieuws. ben afgelopen zaterdag ongi geworden. Wel weer een mooie cyclus van 33 dagen. Precies op tijd geklust dus maar helaas niet geholpen..... Net ziekenhuis gesproken en 23 oktober kan ik al terecht voor de operatie. Morgen heb ik het gesprek met de anesthesist en hoor ik het precieze tijdstip. pfff wel al sneller dan verwacht, moest meteen een paar afspraken omgooien en moet nu heel snel mijn afdelingsmanager en ouders in gaan lichten. help ik ben zenuwachtig.
hey meid fijn dat je zo snel al kunt komen al is het voor de agenda wat onhandig heel veel succes meid!
Ha Zora, 23 oktober is zeker al snel, maar dan heb je het wel lekker gehad. Wel vervelend dat je het nu allemaal zo snel moet regelen. Veel succes met het vertellen op je werk en aan je ouders... toch altijd weer spannend! Groetjes, Appie
goh das snel al.... nou ik ga heel erg hard voor je duimen dat er niks aan de hand is en dat je toch met iui mag starten...zie je tegen de operatie op? xxxx jose
Ja, zie er wel tegen op. Ben vanochtend bij de anesthesie geweest voor een gesprek. Je mag kiezen voor een kalmeringtabletje voor de operatie, wat ik dus gekozen heb. En ik krijg extra medicijnen tegen misselijkheid, dat garandeert niet dat ik niet beroerd ben na de operatie maar ze doen in ieder geval hun best. Nu afwachten....
Hoi Zora, ik dacht kom ook eens een kijkje op jou topic nemen.. heftig verhaal zeg.. Hopelijk gaat die laparascopie iets moois opleveren! Ik blijf je volgen!