***Zora in de MMM***

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Zora, 4 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Wat lief dat jullie steeds zo meeleven.

Ik heb een leuk en vooral ontspannen weekend gehad samen met mannetje. Eigenlijk weet ik vrijwel zeker dat het deze keer weer niet raak is dus ik koester vooral geen illusie.

Ben wel een beetje bang dat ik de soep in ga met mijn dieet. Als ik vrijdag ongi word zal ik wel een beetje depri zijn en dan ga ik eten. Afgelopen week heb ik hard mijn best gedaan alleen van het weekend een beetje gespijbeld. En nu ben ik 1 ons aangekomen zucht...

Ik heb net een digitale weegschaal gekocht dus ik hou het er maar op dat het op mijn ouderwetse weegschaal niet goed af te lezen was en ik mezelf de afgelopen paar weken een beetje rijk gerekend heb.

Maar goed, we gaan er in ieder geval weer voor deze week.

2. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    snap wat je bedoeld zora, als ik depri ben kan me dan ook niks schelen en eten is helaas dan wel een vlucht, niet dat ik heel dik ben maar ik kom wel makkelijk aan, ik heb ook zo'n digi, voordeel is weer, elke 0,1 minder is weer resultaat ;)

hoop uiteraard dat je geen gelijk voor vrijdag hebt dus ik duim door, hou je taai!!!

3. miepje1

miepje1 Bekend lid

31 okt 2007
    970
    0
    0
    Heel herkenbaar. Ik ben zo'n emo-eter. Echt verschrikkelijk dus als je in dit traject zit. Maar moet eerlijk zeggen dat het me op het moment ook niet zoveel kan schelen. Gaat er wel weer af als we hier doorheen zijn.

Hoop dat je vrijdag goed nieuws hebt. Ik duim voor je mee....:)

4. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    meid hoe gaat het vandaag, ik duim keihard!!!

5. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Dank je wel Linda, ik ook voor jou! En natuurlijk voor Miepje en alle anderen.

Ik heb zondag alle folders van het ziekenhuis over IVF/ICSI doorgelezen. Had ze eerst onder mijn nachtkastje gelegd (ontkenningsfase denk ik) maar heb ze nu dan toch maar goed doorgelezen. Moet zeggen dat ik denk dat ik er wel voor wil gaan, mannetje ben ik nog neit helemaal zeker van, maar binnenkort (nog maar) een keer een goed gesprek hebben.

Eigenlijk is het enige wat me echt heel erg tegenstaat de punctie. Brrr...dat klinkt echt niet fijn.

Nu nog een paar daagjes tot vrijdag. Denk dat ik wel even verdrietig ben als ik ongi word, maar omdat ik me er zo op instel en eigenlijk al op IVF reken denk ik dat het 'minder hard' aankomt als bij de vorige IUI's.

6. mounia

mounia Fanatiek lid

15 aug 2007
    4.194
    35
    48
    Vrouw
    Nederland
    ik hoop voor je dat de IVF jou bespaart blijft, maar ik moet zeggen ik vind het tot nu toe goed te doen.
    ik heb nog geen punctie gehad, maar ik lees ook veel postieve verhalen over de punctie's.
    ik ga hard voor je duimen meid!
    succes!

7. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Ik duim voor je meid, ik vind het niet niks al die tegenslagen de afgelopen maanden voor jullie, snapte nu op hyves waar je naam op het forum vandaan komt :)

8. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.032
    6.135
    113
    Happyland
    Hey zora
    ik weet hoe het is als de ene iui poging na de ander mislukt (zit nu in de ww van poging 7,de laatste)
    maar probeer de moed erin te houden hoor.Ooit komt het goed!!!

9. Elin26

Elin26 Fanatiek lid

3 dec 2007
    1.306
    0
    0
    Twente
    Hey Zora,

Ik heb een beetje je topic door gelezen en lees dat je nu in de ww van je 5e iui zit. Ik wil je veel succes wensen en ik hoop ook dat je de ivf bespaart blijft en dat het deze x gelukt is. Ik ga heel hard voor je duimen en ik blijf je zeker volgen in je topic.
    Dikke knuffel voor jou en veel succes!

10. Biekie

Biekie Lid

9 jun 2009
    90
    0
    0
    Hey Zora,

Hoe gaat het nu met je?
    Spannend he, die laatste dagen op het wachtbankje!
    Ik begrijp heel goed dat als je je depri voelt, je gaat eten. Ik heb dat ook als ik me verdrietig voel...eet dan ook alles wat los en vast zit en ben helemaal niet dik, maar toch 6 kilo aangekomen tijdens dit hele traject...[​IMG]
    Ik hoop zo voor je dat je voorgevoel niet juist is w.b. je ongi! Hopelijk wordt juni een prachtmaand voor ons!!
    Ik weet dinsdag ongeveer of onze poging 5 gelukt zal zijn..maar heb ook zo'n zwaar vermoeden dat we ook geen geluk zullen hebben deze keer en weer door moeten gaan voor poging 6...Maandag gaan we op intake voor IVF, ik vind het heel spannend allemaal!! Ik zie het meest op tegen de grote hoeveelheid hormonen die in mn lichaam gepompt gaan worden en tegen de punctie...Hopelijk is dit voor ons niet meer nodig!!
    Veel succes de laatste lootjes en toy toy toy!!

veel liefs Biekie

11. pekske

pekske Fanatiek lid

25 okt 2006
    2.216
    0
    0
    succes zora....ik hou je nog steeds in de smiezen hoor.......

toi toi toi

12. lisa

lisa Fanatiek lid

5 nov 2006
    2.534
    0
    0
    hey meis,
    denk nog steeds aan je.
    dikke knuf.

13. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    zora hoe gaat het? ik duim door hoor!

14. beehappy76

beehappy76 Niet meer actief

Zora, het is weer vrijdag mijn forumdagje en ik kom ff bij jou topic piepen. Vandaag is je NOD, ik hoop stiekum nog op een wonder!
    Maar mocht ook deze ronde weer geen geluk brengen, dan hoop ik dat IVF jullie een prachtig wondertje mag brengen!

Liefs beehappy

15. mounia

mounia Fanatiek lid

15 aug 2007
    4.194
    35
    48
    Vrouw
    Nederland
    zora ben benieuwd hoe het met je is, mijn duimen draaien!

16. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Wacht nog steeds op ongi, voel al wel ongikrampen dus weet dat het eraan komt. Poli van het ziekenhuis is berikbaar tussen 2 en 4 dus hoop dat het dan snel komt dan kan ik bellen voor de FM voor IUI 6. Vind dit wachten zo killing, stiekem ga je dan toch weer hopen terwijl je diep in je hart weet dat het weer een verloren ronde is.

17. Elin26

Elin26 Fanatiek lid

3 dec 2007
    1.306
    0
    0
    Twente
    Hey Zora,

Tjeetje, da's niet zo leuk wat ik hier lees. Maar herken het wel. Op een gegeven moment ken je je lichaam zo goed, dat je gewoon weet dat je ongesteld gaat worden. Anderen zeiden dan ook, wacht nog maar eerst eens even af, maar je weet gewoon dat het eraan zit te komen. Ik hoop voor jou dat het gauw komt, ook al klinkt dat heel dubbel, maar dan kun je in ieder geval weer zo snel mogelijk voor de volgende ronde.
    Dikke knuffel voor jou!

18. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    sluit me helemaal bij elin aan, hoop natuurlijk dat je het helemaal mis hebt maar een verassing is altijd welkom en dan kan je er nu maar beter vanuit gaan dat je op je gevoel afgaat, wel irri dat het nu weer onzeker wordt, ben je altijd op tijd?

19. Ieoor

Ieoor Fanatiek lid

16 dec 2008
    2.688
    0
    36
    Zora; het is half 4, ik hoop dat de ongi wegblijft natuurlijk. Maar als ie dan toch moet komen.... dan maar snel en nog voor 4 uur. Kun je tenminste weer een nieuwe afspraak maken.
    Ik denk aan je.

20. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Nog geen ongi, maar krampen worden wel erger. Heb net al wel vast ziekenhuis gebeld voor afspraak 1e FM. Erg ben ik he? Anders kan ik maandag pas bellen en dan zitten stras alle vroege plekken vol. Get nu heb ik de FM bij een andere arts. Mijn eigen artsen zijn zeker met vakantie dan ofzo? Maar ze gaan in augustus ook 3 weken dicht dus snap het niet echt maar goed, het zal wel.

Wel vervelend want wilde bij de 1e FM of IUI nog wat doornemen betreft IVF en doe dat liever met mijn eigen arts. Maar goed we zullen zien wat deze zegt. Misschien kan hij ook alvast een intake voor de IVF inplannen of misschien heb ik met de IUI mijn eigen arts wel.

Overigens heb ik deze cyclus het probleem weer dat mijn eisprong in het weekend kan vallen. We zullen zien. Eerst maar eens die ellendige ongi opwachten.

Meiden fijn weekend! Ik ga paardrijden!

Deel Deze Pagina