Hee Zoor, ik ben eigenwijs en geloof het pas als de rode duivels er echt zijn. Laat je weten? Veel plezier met paardrijden.
hey meid, hoe is het met je? zijn de duivels er al. wel goed dat je al een afspraak hebt gemaalt, dat heb ik ook een keer gedaan, hihi. ik had zoiets van ik kan beter de afspraak af moeten zeggen dan dat ik op een tijd moet die niet zo goed uitkomt. toch blijf ik nog even voor je duimen. maar vaak klopt je eigen gevoel wel. willen jullie trouwens gelijk door met ivf, mocht iui 6 ook niet lukken, of eerst even een pauze? fijn weekend meis, liefs lisa.
Hey Zora, volgens mij las ik in je onderschrift dat je vandaag cyclusdag 1 hebt...... grrr. Weer mislukt. Je had het al aan voelen komen. Maar toch, het blijft naar dat het maar niet wil lukken. Ik ga heel hard voor je duimen dat het deze ronde gaat lukken....... Hou je taai!
Hey Zora, Wat ontzettend balen zeg dat deze ronde wederom niet zo heeft mogen zijn. Ik hoop dat het deze volgende wel raak is,ik ga weer voor je duimen meid! Dikke knuffel Lfs LiAnn
Dank jullie wel meiden, jullie zijn schatten. Ik ben inderdaad vrijdagavond ongi geworden. Had een verjaardag dus had gelukkig wat afleiding. Ik had het wel verwacht maar het is natuurlijk toch weer een teleurstelling. Je hoopt toch altijd op een wonder. Gisteren vroegen mijn oduers hoe het ging en heb ik verteld dat het waarschijnlijk IVF gaat worden maar dat ik nog steeds een beetje twijfel. Mijn moeder vroeg of ik een folder had want ze wist niet precies hoe het allemaal in elkaar zit, dus die ga ik deze week nog even langsbrengen, vind het wel fijn dat ze erom vroeg. Lisa: ons ziekenhuis gaat in augustus een paar weken dicht en wij gaan de laatste twee weken van augustus met vakantie, daarna willen we gaan starten met IVF. 6 juli hebben we een informatiebijeenkomst en ik ga bij mijn 1e FM even vragen hoe het zit met het intake gesprek. Ik ga heel hard hopen op een positieve uitslag voor IUI 6, maar veelv ertrouwen heb ik er niet meer in....
Hai Zora, Ik lees dat het niet gelukt is...vervelend zeg!! Ben je de teleurstelling weer een beetje te boven? Ben je nu weer meteen doorgegaan voor IUI 6? Meestal klopt je gevoel toch wel heb ik gemerkt. Ik zit nog op het wachtbankje, vandaag of morgen zal ik waarschijnlijk wel ongi worden verwacht ik...snik.. Heb weer buikkrampen en al die vervelende voortekenen dat de rode duivels er weer aan zullen komen, ik denk dat IUI 5 voor ons ook niks is geworden... Wij hebben vandaag een intakegesprek voor IVF in elsendorp. Ik ben heel benieuwd en vind het spannend, maar ben er ook wel een beetje bang voor wat er gaat komen.. Maar vertrouwen in de IUI heb ik ook niet meer helaas.. Wat fijn dat je ouders er zo'n belangstelling voor tonen!! Doet je toch goed als je hun steun hierbij krijgt he.. Ik ga heel hard voor osn duimen dat we allebei de IVF niet meer nodig zullen hebben en dat juli een prachtmaand voor ons gaat worden! Heel veel succes en sterkte met alles meid! Veel liefs Biekie
Meid, een dikke knuffel van mij, oneerlijk, zoveel energie, zoveel ervoor over en steeds weer... Wat fijn dat je er met je ouders over kan praten. Wij begonnen na vorig jaar zomer ook met IVF, die pauze was wel even fijn. Hoewel ik nu misschien niet meer het juist voorbeeld ben, destijds heb ik gedacht: een nieuwe (andere) behandeling... misschien is ons kindje wel heel dichtbij... MAAR ik ga toch keihard duimen voor deze 6e IUI, het KAN dus daar houden we aan vast, wie weet, natuurlijk duimen we keihard verder en ik hoop dat er toch een droom uitkomt!
wat een teleurstelling wéér zeg knuff! en ik blijf ook heel hard duimen dat IUI 6 gaat lukken! liefs mounia
ey meid, Ik houdt je nog steeds in de gaten hier.. Wat verschrikkelijk balen dat poging nr.5 niet gelukt is. Hoop dat jullie positief aan poing 6 gaan beginnen en deze maand zal ik zeker weer voor je duimen!
Ryanne, lief dat je hier nog af en toe langskomt meid! Jij bent toe aan de laatste loodjes. Mocht ik je voor die tijd niet meer spreken wens ik je een hele voorspoedige bevalling. En dank je dat je blijft duimen!
Hey Zora Hoe gaat het vandaag met je ? Fijn voor jullie dat je ouders ook zo belangstelling ervoor hebben. Ik duim voor je hoor dat iui 6 gaat lukken.!! En ivf helemaal net meer nodig zal zijn voor jullie. Dikke knuffel voor jou. Lfs LiAnn
he meis.... ik lees dat deze poging niet gelukt is.... ik vind het steeds moeilijker om je iets te schrijven.... kan me niet voorstellen dat die paar makkelijk te schrijven woorden van mij je beter kunnen laten voelen... weet dat ik aan je denk meis... echt waar.. fijn dat je moeder er interesse in toont, en goed dat je haar een folder gaat geven. xxxx jose
Zora, ik kom je hier ff een knuffel geven! omdat jij zelf ook altijd zo lief voor mij bent KNUFFEL! ! ! Duim voor je dat je die IVF gewoon helemaal niet nodig hebt
Hoi Zora Hoe gaat het met je?? Hier begint het rotgevoel langzaam af te nemen. Ik heb morgen alweer de FM voor IUI 5. Heb besloten om het mijn ouders toch maar te gaan vertellen want ik vind het steeds moeilijker worden. Fijn dat je moeder interesse toont. Nou meid, sterkte!
Zora, ik ben ff online en wil je even laten weten dat ik aan je denk, ik hoop zo dat jullie aan de IVf kunnen ontsnappen! Ik duim voor je! dikke knuf!