Ik lees nu pas dat poging 6 is mislukt. Potverdorie meid, ik had zo anders gehoopt. Maar ik zie dat je ook meteen weer verder gaat met de volgende poging. Knap hoor. Ik kan wel heel veel zeggen over dat je positief moet zijn en alles goed komt enz. Maar ik weet dat ik daar zelf van ga steigeren als mensen dat zeggen, dus...... Ik wil je alleen maar ene hele dikke knuffel geven en veel geluk wensne voor deze poging. Liefs Hope
Hoi meiden, Ik heb mijn clomidjes er al weer in zitten, gisteren de laatste. Nu lekekr weekend vieren en dan heb ik dinsdag de 1e FM en hoop ik ook meer te weten te komen over en evt. intake voor IVF. De eerste 2 weekjes voor de IUI zijn altijd wel relaxed dan kan ik even bijkomen van die slopende wachtweken. Ik slik alleen maar clomid en heb weinig bijwerkingen op opvliegers en een beetje humeurig na. Ben ook al 5,2 kilo kwijt ondertussen. Nog een paar kilo en ik zit weer op een gezond BMI. Is wel fijn, verhoogd toch ook de kansen op zwangerschap een beetje. Fijn weekend meiden!
wauw super zora, en die kilo's, wauw gefeliciteerd, is zeker een pre! we duimen weer voor dinsdag, en een heel fijn weekend! lekker relaxen!
Zora; afvallen gaat goed. Petje af. Dinsdag weer de 1e FM. Ik ga heel hard voor je duimen dat deze ronde gaat lukken.
hey meis, Hoe is het met je? Lees dat de 6e IUI mislukt is, vind het erg voor je. Ik ben zaterdagochtend terug gekomen van vakantie en vandaag ben ik weer op het forum aan het kijken hoe het met iedereen is. Binnenkort een info-avond over de IVF, zie je op tegen te behandeling? Ik vond mijn eerste IVF eigenlijk best meevallen ondanks dat het niet goed is verlopen uiteindelijk. Wil je even een dikke knuf brengen, ik denk aan je. xxx Maaike
Hey zora, Kun je me misschien helpen...ik weet niet hoe ik mijn onderschrift kan wijzigen! Moet ik dan naar gebruiksinstellingen gaan?...kom er even niet uit. xx Maaike
Dank je wel Maaike. IUI 6 zijn we nu mee bezig, dus we hebben nog een klein kansje, al geloof ik er niet heel erg in. Onderschrigt kun je aanpassen onder gebruikers instellingen en dan naar handtekening. Gelukkig vond jij IVF meevallen, ik zie er namelijk erg tegenop. Had toch mijn hoop op IUI gevestigd maar helaas. Morgen weer mijn 1e FM. Spannend!
ow wat spannend weer meid, succes morgen. en ivf/icsi iedereen ervaart het anders, ik vond het spuiten heel erg meevallen, ja de punctie deed zeer, maar ik zou het wel weer opnieuw doen als het nodig is. succes en ik duim, liefs mounia
wat knap dat je al zoveel bent afgevallen. Benieuwd hoe de info avond zal zijn. Maar hoop en duim natuurlijk heel hard dat het niet meer nodig is!! Liefs
hey Zora, knap meid, al 6 kilo.... ik ga nu ook beginnen, had geen zin om tijdens onze vakantie te beginnen, wilde natuurlijk ook wat plaatselijks eten proeven....haha..... meid, en ik hoop zo voor jou dat het nu eens raaaaaak mag zijn, ik gun het je echt van harte!! dikke knuffel, Luukske
Ik hoop dat je voor niets naar de info avond gaat meis! Ik ga duimen dat IUI6 raak gaat zijn. Succes morgen!
Dank jullie meiden! Jullie zijn schatten, echt waar, stuk voor stuk toppers! Ik had vanmorgen 1 eitje van 14 mm. Dus moet donderdag terug komen. Ik hoop dat ie goed doorgroeid, je weet het namelijk nooit bij mij. Zo ja, heb ik waarschijnlijk zaterdag de IUI. Heb ook meteen gevraagd voor de intake IVF. De arts wilde deze na de vakantie plannen maar ik heb tegen de assistente gezegd dat ik het voor de vakantie wilde, ze was net nieuw dus heeft m braaf voor de vakantie gepland. 30 juli, 12 dagen na NOD, dus lekker snel al. Dan weten we waar we aan toe zijn voor de vakantieperiode dat vind ik wel fijn.
spannend zeg allemaal, ik hoop zoooooo dat je ivf niet in hoeft dus ik duim hard verder maar wel super dat je zo assertief bent geweest tja dta leren we wel he in de mmm Wat houdt de intake precies in, is dat zeg maar de planning?
Volgens mij is het inderdaad de planning, een stukje informatie, recepten uitschrijven, formulieren tekenen, bloedonderzoek etc. ten minste dat stond in de folder, maar weet niet of ze dat al allemaal gaan doen want de afspraak is ingepland voor 30 minuten. Kan ook zijn dat het een voorgesprek is. Ik zie het wel.
ow meid wat spannend zeg, ik hoop dat de ivf jullie bespaart blijft en dat deze mooie ei die je nu hebt een heel mooi gezond beebje word! ik hou je in de gaten liefs mounia