***Zora in de MMM***

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Zora, 4 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Talulah

Talulah Bekend lid

15 okt 2007
    680
    0
    0
    Lieve Zora

Ik hoop zo dat deze keer echt je gelukskeer mag zijn!!
    Sorry dat ik nog niet heb terug gemaild maar ik heb het heel druk, daarnaast zit ik met de warmte niet zoveel achter de pc.
    En ik heb eigenlijk even geen zin in het forum, ben er even klaar mee! Ik lees alleen nog even hoe het met jou gaat en voor de rest zal het allemaal wel!
    Nou meid ik duim voor je!

Liefs talulah

2. Ieoor

Ieoor Fanatiek lid

16 dec 2008
    2.688
    0
    36
    Zora; ook hier wil ik je nog even heel veel succes wensen voor vanmiddag.
    Ik ga heel hard voor je duimen dat het deze keer gaat lukken.
    Fijn weekend alvast.

3. maaikiexxx

maaikiexxx Bekend lid

11 jul 2008
    734
    1
    0
    Secretaresse
    hey meis,

Hoe is het met je? Vanmiddag je laatste IUI, ga voor je duimen hoor!
    Je hebt volgende week toch de IVF intake? Hoe kijk je daar tegenaan?

Dikke knuf van mij

4. mounia

mounia Fanatiek lid

15 aug 2007
    4.194
    35
    48
    Vrouw
    Nederland
    hey meid, zo jij gaat snel zeg!
    ik hoop dat deze ronde de laatste is, ik duim!!!!!

liefs mounia

5. Elke1984

Elke1984 Niet meer actief

Lieve Zora,

je MOET je gewoon komen aanmelden bij de maart-mama's!!!! Dus: komaan hè!!! *duim duim duim*

Dikke knuffel!

6. Ieoor

Ieoor Fanatiek lid

16 dec 2008
    2.688
    0
    36
    Ik wil je hier nog even laten weten dat ik heel hard voor jullie ga duimen deze 6e IUI ronde.

7. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    zora ook deze week duimen we door voor jou hoor!!!

8. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Meiden ik vind jullie reacties altijd zo hartverwarmend, ze toveren altijd een glimlach op mijn gezicht. Ben zo blij met jullie, echt!

Talulah: Maak je niet druk, lekker op je eigen tijd mailen al duurt het nog een maand. Lekker jezelf op de 1e plaats zetten en rust nemen als je dat nodig hebt.

Vrijdag dus de 6e IUI gehad. We moesten ons melden op de poli gyn ipv fert. dus we zaten gezellig tussen de dikke buiken die me heel blij en lachend aankeken omdat ze natuurlijk dachten dat ook ik voor een echo kwam. Helaas. De IUI was zo gepiept, we hadden dezelfde gyn die we de eerste keer hadden een hele aardige en kundige vrouw. Zwemmers vielen weer iets tegen: 1,7 mln, maar het is anderen wel met minder gelukt denk ik dan maar. Nu afwachten maar.

@ Maaikie: vanavond hebben we de informatiebijeenkomst en 30 juli intake. Hoe ik er tegen aan kijk? Aand e ene kant ben ik heel bang voor de hele 'procedure' bij IVF. En ik ben bang omdat het 'einde' steeds dichterbij komt. Anderzijds vind ik het oko wel spannend en ik kijk er ook wel weer naar uit omdat het toch onze kansen vergroot. Heel dubbel dus.

9. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Heel veel succes vanavond!!!

Ook toevallig afgelopen vrijdag zat ik ook tussen allemaal zwangeren, was echt niet tof!!!

10. mounia

mounia Fanatiek lid

15 aug 2007
    4.194
    35
    48
    Vrouw
    Nederland
    ja ik weet me ook geen houding aan te geven als ik tussen al die zwangere in de wachtkamer zit haha.
    meid ik duim voor je dat je straks vet vet vet positief test!!!!!succes, liefs mounia

11. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Dank je meiden, ik weet me ook nooit een houding aan te nemen, dus kijk altijd maar een beetje strak voor me uit, zodat niemand me aanspreekt.

12. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    zora, heel veel succes meid, het is jullie echt gegund!!

vanavond de info avond, spannend!!

13. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Dank je Luukske, dat geldt ook voor jullie en heel veel succes met dieeten!

Nou gister dus de info bijeenkomst gehad. Wat er verteld werd was in principe niets nieuws, zoals ik al dacht wist ik vrijwel alles al, maar was toch wel interessant en ook wel goed voor mannetje. Het was echt super druk. Er waren meer dan 60 (!) stellen. Toch wel apart als je dan tussen al die 'lotgenoten' staat, iedereen een beetje onwennig.

Het deed emotioneel toch wel meer met me dan ik had gedacht, het wordt allemaal wel heel erg echt en daar had ik het wel eventjes moeilijk mee gister. Ook weet je gewoon dat van al die stellen die er in die zaal waren binnen een jaar ongeveer 50% NIET zwanger is, en dat ga je op jezelf betrekken. Ook werd er nog benadrukt wat er allemaal mis kon gaan of niet goed kan zijn bij de man of vrouw, en dat vond ik ook wel confronterend, stel dat ik nou geen goede eicellen heb? Of...of.....

Verder heb ik nu een goed inzicht in de aantal embryo's die terug geplaatst worden. Als het goede kwaliteit embryo's zijn is het bij de 1e en 2e IVF 1-tje als je jonger bent dan 35. Alleen als het embry's van mindere kwaliteit zijn mag je er bij de 1e en 2e IVF ook voor kiezen om er 2 terug te plaatsen. Bij de 3e IVF mag je sowieso kiezen of je er 1 of 2 terug wil laten plaatsen.

Mannetje en ik hebben besloten dat we er wanneer dat mogelijk is zeker 2 terug laten plaatsen. Dat geeft toch meer kansen en een tweeling is bij ons meer dan welkom.

Na deze avond toch weet iets achter de rug. Nu aftellen naar NOD en daarna naar het intake gesprek op 30 juli. En daarna 17 augustus, op mijn verjaardag, vliegen we voor 2 weken naar Tenerife.

14. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Kan me goed voorstellen dat het zo'n inpact heeft. Hadden wij ook en de mannen lezen toch vaak wat minder en begrijpen het dan ook allemaal goed.

Nou hou je taai, jullie hebben de tijd om alles te laten bezinken en we hopen natuurlijk zooooooooooooo dat het niet nodig is en dat jij ons volgend weekend heel goed nieuws komt brengen!!! Hoe voel je je? We lopen wel een beetje gelijk op he!!! Mijn nod is in principe op 17 juli maar in ons zkh moet je bij ivf wat later testen.

15. Ieoor

Ieoor Fanatiek lid

16 dec 2008
    2.688
    0
    36
    Zora; ja, die 50% die binnen 1 jaar, na 1 tot 3 behandelingen, niet zwanger....
    Dat aantal is bij mij ook goed blijven hangen.... Ook dat wist ik al, maar dat is dan even confronterend.

ik zag ook nog een oude bekende... Ik hoop maar dat ze ons niet gezien hebben. Van ons weet namelijk, bijna niemand, van de MMM. En dat wil ik graag zo houden....

Wij hadden het gister in de auto ook nog over 1 of 2 terugplaatsen, en wat wij zouden willen. Tja, het heeft alle 2 voor en nadelen. Maar ook wij zouden denk ik, als we de keuze hadden, voor 2 gaan.
    Onder het mom; wij hebben nu genoeg ellende gehad, ik mag toch hopen, dat als we ooit zwanger worden, dat dat wél goed gaat.
    En ook een natuurlijke zwangerschap brengt voor sommige vrouwen ellende met zich mee.

Ik ga voor je duimen dat deze IUI raak gaat zijn. En dat je 17 augustus met zijn 3en op vakantie kan.

toi, toi, toi

16. LiAnn

LiAnn Bekend lid

1 feb 2009
    539
    0
    0
    Zora
    ik duim voor je dat ivf niet nodig zal zijn. Hoe was het gisteravond?
    dikke knuffel
    Lfs LiAnn

17. Appie

Appie Actief lid

28 dec 2006
    397
    0
    16
    Hey Zora,

Was ik weer na vakantie. Heb je topic even doorgespit (nou ja, laatste stuk dan :)) en zag dat IUI 6 alweer geweest is. Ik hoop van harte dat deze poging jou geluk brengt: dat zou toch een geweldige opsteker zijn! (en voor iedereen die met je meeleest en meeleeft!)
    De IVF info avond lijkt me ook confronterend en wel apart om dan zoveel lotgenoten te treffen. Je hoeft bij IVF toch niet zo vaak naar Utrecht toe? Misschien staat het wel ergens maar kom je na de intake op een wachtlijst te staan ofzo?
    In elk geval kun je aftellen naar de vakantie!

Ik mail je snel met een update vanuit hier.

Liefs, Appie

18. Elin26

Elin26 Fanatiek lid

3 dec 2007
    1.306
    0
    0
    Twente
    Hey Zora,

Ik kom je even heel veel succes wensen. Ik hoop dat je de ivf bespaart blijft en dat je straks een positieve test in je handen mag hebben! Heel veel sterkte met wachten!

19. Ieoor

Ieoor Fanatiek lid

16 dec 2008
    2.688
    0
    36
    Zora; mijn duimen draaien!

20. beehappy76

beehappy76 Niet meer actief

Zora, ik begrijp heel goed dat zo'n info avond heel confronterend is, dat hadden wij ook. Ik hoop zo dat de IVF jullie bestaard zal blijven, ik ben heel hard voro jullie aan het duimen!

Deel Deze Pagina