***Zora in de MMM***

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Zora, 4 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ieoor

Ieoor Fanatiek lid

16 dec 2008
    2.688
    0
    36
    Je hebt gelijk, als je dan toch ongesteld gaat worden, dan maar meteen.

Als je ongesteld gaat worden is dat natuurlijk heel verdrietig, je gaat het hoofstuk IUI sluiten en moet weer een stapje verder. Maar langzaam aan ben je daar ook naartoe gegroeid, en ben je weer (bijna) klaar voor een nieuwe stap in de MMM.

We gaan er gewoon voor dat het met IVF wel gaat lukken om zwanger te worden.

Knuff

2. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Dikke knuf van mij!!! Sluit me aan bij ioor en hoop voor jou nog op een wonder...

3. Sooner

Sooner Fanatiek lid

12 okt 2008
    1.338
    0
    0
    Helaas Zoor, heb je het elke keer nog precies aangevoeld. Je zult dan vrees ik dit keer ook gelijk hebben.

Mij heeft mijn lichaam de laatste keer volledig voor de gek gehouden (want ik wist ook echt heeeeel eerg zeker dat ik ongesteld ging worden), maar anders dan jij heb ik het sowieso elke keer totaal anders gehad. Dus ik kon geen enkele poging iets vinden dat de vorige keer ook zo ging. Ze waren alle 6 totaal verschillend.
    Misschien is het fijn dat je het wat aan voelt komen, zodat je de klap wat kunt verzachten, omdat je je lichaam zo goed kent? Of valt dat tegen?

Ik duim natuurlijk dat het niet komt, maar als het misse boel is, dan duim ik heel hard voor je dat het snel komt, zodat je er niet tegenaan zit te hikken!!!

4. dikke knuffel.. die onzekerheid is niet fijn.
    stel je word nu niet ongi wanneer ga je dan testen?

5. mounia

mounia Fanatiek lid

15 aug 2007
    4.194
    35
    48
    Vrouw
    Nederland
    ja ik vind ook als je toch ongi gaat worden dan maar meteen, het is niet makkelijk allemaal he,een dikke knuff meid!

6. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    :( jeetje zora... het zit jullie ook totaal niet mee zeg, dikke knuff

duim heel hard dat ivf zo snel mogelijk een wondertje bij jullie mogen brengen

Liefs,

7. ey meisje hoe is het met jou? Zie dat jullie volgende week intake IVF hebben.
    Kom daarna hier ff lezen hoe het gegaan is..
    liefs

8. maaikiexxx

maaikiexxx Bekend lid

11 jul 2008
    734
    1
    0
    Secretaresse
    hey meis,

Hoe is het met je vandaag? Weet je al wat meer! Die onzekerheis is killing he!
    Denk aan je en een hele dikke knuf, die kun je wel extra gebruiken tijdens z'on 6e IUI.

xxx Maaike

9. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Nou meiden zoals ik al vermoedde ben ik helaas ongi geworden. Ik hoopte nog op een klein wonder, maar diep vanbinnen voelde ik dat ik mezelf voor de gek hield.

Ben er wel verdrietig over, snap niet waarom het ons niet gegund is en ik kan gewoon haast niet meer geloven dat het ons ooit zal gebeuren, ik kan me mezelf neit zwanger voorstellen. Stom he? Zwanger worden lijkt wel een sprookje.

Verder gaat het wel goed, ik wist al dat ik ongi zou worden, dat verzacht het wel een beetje.

En ik kijk uit naar het intake gesprek, een nieuwe fase, betere kansen. En na de intake eerst lekker met vakantie.

10. beehappy76

beehappy76 Niet meer actief

Zora, ik had zo gehoopt dat je gevoel het mis zou hebben, maar helaas was je gevoel weer goed:( Dikke knuf!
    Ik hoop dat je gevoel jezelf nooit zwanger te zien niet zal kloppen en dat de angst is die spreekt. Ik hoop dat IVF jullie geluk zal brengen en dat jullie maar een poging nodig zullen hebben!

Liefs beehappy

11. hele dikke knuffel!
    hopelijk is ivf wel voor jullie weggelegd meid..
    tis jullie zo gegund

12. lisa

lisa Fanatiek lid

5 nov 2006
    2.534
    0
    0
    hey meid,
    helaas heeft je gevoel weer gelijk gehad. iui heeft jullie het wonder niet kunnen schenken. ik hoop dat het jullie met ivf wel gaat lukken. hele dikke knuf,

x lisa.

13. miepje1

miepje1 Bekend lid

31 okt 2007
    970
    0
    0
    Hey lieverd, een hele dikke knuff van mij. Kan me voorstellen hoe k.. je je nu voelt. Ook al heb je er niet op gerekend, je hebt toch hoop en de klap komt dan wel als het weer mis gaat.
    Fijn dat je na de intake eerst lekker met vakantie gaat. Kun je je weer opladen voor de volgende stap. Veel sterkte meid!

14. mounia

mounia Fanatiek lid

15 aug 2007
    4.194
    35
    48
    Vrouw
    Nederland
    o meid toch! bah! wat is het toch oneerlijk en gemeen allemaal he.
    en wat je zei dat je je niet voor kan stellen om zwanger te zijn, een sprookje, dat gevoel heb ik ook heel erg, maar meid ooit komen onze dromen uit! de IVF gaat lukken gewoon!
    veel sterkte, liefs mounia

15. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    jeetje meid, het is jullie zo gegund....
    hopelijk krijgen jullie gewoon een pracht IVF beebje!!

dikke knuf,

Luukske

16. Zoe1976

Zoe1976 Fanatiek lid

8 aug 2007
    1.059
    0
    0
    commercieel medewerkster
    Klote zeg...heel veel succes met de volgende stap....

Dikke knuffel

17. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Balen dat IUI geen beebje heeft gebracht.
    Ik hoop dat IVF jullie dat wondertje wel gaat brengen!

18. Elin26

Elin26 Fanatiek lid

3 dec 2007
    1.306
    0
    0
    Twente
    Och meid toch! Je zei het al wel. Op een gegeven moment ken je je lichaam ook zo goed, dat je het wel voelt aankomen.
    Wat hier ook al eerder is geschreven, hoop ik natuurlijk ook dat het met ivf gaat lukken. Maar tis toch wel weer een hoofdstuk wat je afsluit en de volgende stap weer wat je maakt.
    Heel veel sterkte en een extra dikke knuffel voor jou!

19. dikke knuffel voor jou en ik weet zeker dat IVF meer geluk brengt voor jullie!!

20. lauwtje

lauwtje Fanatiek lid

21 mei 2007
    1.358
    0
    36
    Hele dikke knuffel voor jou! Ik hoop voor je dat het met 1 IVF raak is..

Deel Deze Pagina