***Zora in de MMM***

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Zora, 4 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Ik kom jou even een hele dikke knuffel geven, je woorden... zoals je die omschrijft, ik herken ze zo, had het zelf kunnen schrijven. het lijkt allemaal zo onwerkelijk maar geloof me als je het nieuwe traject ingaat komt de hoop weer sterker terug en het KAN zoals je leest hier op het forum. Maar je wordt gewoon bang want nu is het net alsof het einde in zicht komt.

Nogmaals een hele dikke knuffel en ik ga je keihard steunen en als je vragen hebt, gooi ze eruit.

Ik denk aan je!!!

2. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Dank jullie wel lieve meiden!

3. Ieoor

Ieoor Fanatiek lid

16 dec 2008
    2.688
    0
    36
    Ik denk aan je Zora!!!

4. maaikiexxx

maaikiexxx Bekend lid

11 jul 2008
    734
    1
    0
    Secretaresse
    hey lieffie,

Hoe is het met je? Volgende week de IVF-intake. Proberen positief te blijven hoor, hoe moeilijk het ook is!! Ik denk aan je.

xxx Maaike

5. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Dank je Maaike!

Vandaag zie ik het allemaal wel weer wat zonniger gelukkig. Zat er even doorheen, komt ook door de ongi hormonen denk ik.

We kijken nu erg uit naar de intake volgende week. Ben blij dat ik die nog voor de vakantie gepland heb. Heel stom, maar ik vind even rust heerlijk, maar ga het liefst zo snel mogelijk weer verder.

6. lisa

lisa Fanatiek lid

5 nov 2006
    2.534
    0
    0
    ahhhh dikke knuf zora, ik hoop dat ivf jullie ook een wondertje gaat brengen. houd de hoop erin meid, kijk naar ons ;)

liefs lisa.

7. Enise

Enise Fanatiek lid

4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    Hey lieve Zora,

Super jammer dat het niet gelukt is met IUI. Had het jullie zo gegund. Maar helaas wilde het niet zo zijn. Ik hoop dat jullie met IVF meer geluk hebben en straks met een dikke buik mag rondlopen. Het zal een moeilijke tijd zijn, maar het is allemaal voor een goed doel!! Dikke knuffel en blijf je volgen.

8. Biekie

Biekie Lid

9 jun 2009
    90
    0
    0
    Hoi Zora,

Ik lees dat jij het ook weer wat zonniger inziet? Ik moet zeggen dat ik de grootste teleurstelling ook heb gehad nu en het weer wat zonniger begin in te zien.
    Ik herken het heel sterk wat je zegt, uitkijken naar het gesprek over wanneer je kunt starten en dergelijke, wij hebben dat morgen. Vind het best heel erg spannend en het bied ons toch weer nieuwe kansen he! Ik geef de moed nog niet op hoor, ooit zullen wij ook rondlopen met een dikke buik!!;)
    Wij hebben hierna ook even 2 maanden rust ivm onze vakantie, ik vind het een hele fijne gedachte om even helemaal niks te hoeven doen en niet steeds naar de kliniek te hoeven en even die spanning niet te voelen van zou het wel of zou het niet gelukt zijn...
    Na onze vakantie gaan we ook zo snel mogelijk weer door, we willen geen extra tijd verliesen en je weet niet hoen lange weg we nog moeten gaan he..
    Het zal een moeilijke tijd worden, maar als we elkaar blijven steunen slaan we ons er doorheen, dat weet ik zeker!
    succes met alles meid!

liefs Biekie

9. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    ik hoop het zo voor je, straks kan je lekker 'verder' andere aanpak dus het kan en misschien scheelt het dat je wel procentueel meer kans hebt op een zwangerschap dan bij iui volgens mij dus wie weet........

10. mounia

mounia Fanatiek lid

15 aug 2007
    4.194
    35
    48
    Vrouw
    Nederland
    wat spannend volgende week, ik hoop dat je gauw mag beginnen!
    ik denk aan je hoor! veel liefs mounia

11. botervliegje

botervliegje Fanatiek lid

30 dec 2007
    1.732
    72
    48
    Hoi Zora,
    Heel veel succes met IVF. De slagingspercentages liggen veel hoger dan bij IUI. Dat wordt 'm hoor voor jullie! Extra spannende tijd natuurlijk.
    Ik liep een tijdje gelijk met je op, maar heb pas vandaag weer de eerste IUI gehad sinds april ofzo (weet niet eens precies!), na te veel eitjes met Gonal f bij dosisverhoging, drie kuren provera en nu pas de eerste normale cyclus.
    Mijn gyn wil me misschien 9 IUI's laten doen, dus het duurt waarschijnlijk nog even voordat ik ga ivf-en (of helemaal niet hoop ik nog maar). Ik blijf je in elk geval volgen!
    Groetjes en sterkte,
    B.

12. beehappy76

beehappy76 Niet meer actief

Zora, fijn dat je het allemaal weer wat zonniger ziet. Maar het is helemaal niet gek dat je het liefste mogelijk weer verder gaat, ik vind het zelfs heel herkenbaar;). Ik hoop dat jullie zo snel mogelijk mogen starten en dat jullie aan 1 poging genoeg zullen hebben!!!

Succes volgende week!

13. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Zo even mijn topic uppen!

Aanstaande donderdag de intake, en gek genoeg, kijk ik er erg naar uit. Ik ben wel bang dat het allemaal langer gaat duren dan ik nu zelf in mijn hoofd heb. Ik hoop echt dat we na onze vakantie mogen starten.

Over drie weken gaan we op vakantie, op mijn verjaardag, dan word ik 26. Ik weet dat dat nog jong is, maar het gaat voor mij nu veel te hard. Ik wilde zo graag jong moeder worden, nu zal ik heel waarschijnlijk niet voor mijn 27e mama zijn en misschien wel nooit.

Ik ben ook heel benieuwd wat mijn cyclus gaat doen zonder medicijnen. Er is veel kans dat ik op vakantie ongi word, das wel balen maar goed niets aan te doen. Het kan ook dat mijn ongi weer heel lang wegblijft, we wachten het af.

Zo dat was het wel weer even voor nu....

14. beehappy76

beehappy76 Niet meer actief

Zora, ik kan me heel goed voorstellen dat je uitziet naar de intake. Ik hoop dat het een fijn gesprek gaat worden en dat jullie na jullie vakantie meteen mogen gaan starten.

Ik denk aan je!

15. maaikiexxx

maaikiexxx Bekend lid

11 jul 2008
    734
    1
    0
    Secretaresse
    Hoe is het met je meid? Deze week de intake....spannend hoor. Ik zag er ook erg naar uit.....het betekend toch weer vooruitgang.
    Ik hoop dat je snel mag gaan starten na je vakantie. Is er bij jullie ook een zomerstop?

Hoe voel je je verder? Al die mislukte IUI's gaan je niet in de koude kleren zitten! Doe het rustig aan en geniet van de vakantie zodat je dadelijk helemaal opgeladen de IVF in kan gaan.

Liefs Maaike xx

16. Sooner

Sooner Fanatiek lid

12 okt 2008
    1.338
    0
    0
    Hoi Zora, wel een goed teken dat je er weer naar uit kijkt. Langzamerhand bouw je toch weer energie op voor zo'n volgende stap, hoop ik.
    Ons zkh heeft volgens mij geen wachtlijst en een medegenootje van ons in ons zkh, kon dit voorjaar zo'n 3 a 4 weken na de intake al starten. Zij zei ook dat het allemaal heel goed geregeld was, in samenwerking met het zkh in Utrecht waar de punctie en terugplaatsing plaatsvinden.
    Ons zkh heeft natuuurlijk wel zomerstop, volgens mij voor een deel gelijk met jouw vakantie toch? Laatste drie weken van aug ofzo? Dat weet jij waarschijnlijk beter.
    Dus met een beetje mazzel (en als jouw ongi niet te lang wegblijft) kun je in sept aan de slag.
    Als je al wilt dan natuurlijk.
    Ik ga voor je duimen dat je snel weer verder kunt. Dat wachten is ook niet fijn, toch.

Als je altijd een beeld van jezelf hebt gehad als jonge moeder, is het verdrietig als je in de wacht wordt gezet. Je gaat dan echt zo tellen, he?
    Met een grote dosis hoop, geluk en hulp van boven gaat het vast snel lukken.

17. lisa

lisa Fanatiek lid

5 nov 2006
    2.534
    0
    0
    hey meis, fijn he' donderdag al de bespreking, heb je dan intake, of krijg je al een spuit schema?

en dan eerst lekker op vakantie, en tja weer een jaartje ouder. ik weet nog zo goed dat ik het heel erg vond om al 27 te worden en nog niet zwanger te zijn, en wordt dit jaar al 30, bah.

veel succes donderdag, ;)

liefs lisa.

18. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Ik denk dat het gewoon de intake is Lisa. Er zit namelijk ook nog vakantie van ons en het ziekenhuis (bijna gelijktijdig) tussen. Verwacht er niet teveel van maar hoop wel dat we meer duidelijkheid krijgen over het tijdspad.

We hebben vandaag ook eindelijk na lang twijfelen de aanvraag voor adoptie de deur uit gedaan. Moeilijk, maar we staan er wel beide achter.

19. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Wij hebben de intake achter de rug. Stelde inderdaad niet veel voor. Heb alle contracten meegekregen, die lezen we thuis. Beide bloedgeprikt. Een snelle prikinstructie gekregen van de assisitente, en de recepten alvast meegehad. Als ik ongi word moet ik bellen dan nemen we telefonisch het definitieve schema door. Goed nieuws dus, we kunnen meteen beginnen, geen wachtlijsten. Alleen is het even afwachten wat mijn cyclus nu zonder medicijnen doet. Ik hoop dat ik vlak voor of ergens in mijn vakantie ongi wordt. Dan kunnen we snel na de vakantie beginnen. Afwachten maar.....Gaat het heel lang duren mag ik bellen voor Provera.

Heb net het recept al bij de apotheek gebracht. Wil alles voor mijn vakantie in de koelkast hebben liggen. Dan loop ik niet zo te stressen als ik het na mijn vakantie snel nodig blijk te hebben.

Moet zeggen dat ik er wel 'zin' in heb. Nu nog 2 weken werken en dan eerst heerlijk met vakantie.

20. Ieoor

Ieoor Fanatiek lid

16 dec 2008
    2.688
    0
    36
    Zora; wat fijn dat er geen wachtlijsten zijn!!!!!!! Wat een opluchting. Of had je liever stiekum een paar maandjes extra verplichte rust gehad?

Als je ongesteld wordt, moet je dan eerst met de pil gaan starten? Als dat zo is, en je wordt ongesteld op vakantie. Dan kan je daar direct mee starten. Daar is geen echo voor nodig toch?

Fijn meid. Het echte starten komt steeds dichterbij.

Deel Deze Pagina