Het wordt wel echt allemaal nu je ook bij de anesthesist geweest bent.. Heb je het nog op je werk verteld? Succes met alles!
Hoi Zora, Wil je even bij deze zeggen dat bij mij de kijkoperatie erg is meegevallen! Tig keer beter dan een HSG onderzoek.. Ik werd zelf ook binnen 2 weken geopereerd, wel fijn dat het snel ging.. Wens je heel veel succes en het valt echt heeel erg mee
Dank je Enise, kan wel een 'positieve ' ervaring gebruiken. Zo, net een mailtje verstuurd aan mijn afdelingsmanager. heb het verhaal een beetje in het midden gehouden dus niet een directe link naar onze kinderwens dat vind ik toch nog iets te persoonlijk, dat kan altijd nog. Ben benieuwd...
Zo mijn afdelingsmanager is net bij me geweest. Hij reageerde super lief. En hij houdt verder zijn mond. aan zijn reactie te merken heeft hij wel een beetje door dat we in de MMM zitten, mar hij zei je moet vertellen wat je zelf wil en meer niet, ook niet op de rest van je afdeling. Dus ik laat het nog een beetje in het midden. Pfff hoge woord is eruit, nu mij ouders nog.
Ben je bang dat je ouders niet goed reageren? Goed van je dat je het op je werk hebt verteld..Het is een spannende tijd en heel normaal dat je op je werk ook weleens met je gedachten bij thuis kan zitten..
Nee, ben meer bang om het verdriet nu ook over te brengen op mijn ouders. En dat steeds meer mensen het weten beangstigd me een beetje. En ik had toch altijd de wens om mijn ouders pas te verassen als ik een week of 9 zwanger zou zijn. Nu is dat toch anders helaas...
Ik zie dat je volgende week al een kijkoperatie hebt. Ik hoop voor je dat ze je eileiders open kunnen maken en dat je daarna meteen kunt beginnen met IUI Meid ik ga voor je duimen volgende week! veel sterkte...
hoi Zora.. ja nu word het echt echt he?... volgens mij valt zo,n operatie op zich wel mee... het is de uitslag he? die maakt het zo beladen... ik hoop dat wat ze gezien hebben niets bijzonders is ( zoals heel vaak voorkomt) juist omdat ze het niet goed kunnen zien doen ze een kijkoperatie... de kans is groot dat er niets ernstigs aan de hand zal zijn... een klein propje kan er al voor zorgen dat het vocht niet goed loopt... ik snap dat je je ouders er niet mee wilt belasten..maar weet je... ondanks dat ze er verdrietig om zullen zijn is het fijn voor ze dat ze er voor jou kunnen zijn... en je kunnen steunen... dat is volgens mij iets wat iedere ouder van nature wil en doet.... tenminste de meeste wel .... veel liefs Jose
Lieve Zora, moeilijk he die gevoelens waar je doorheen moet? Wat als je het wel verteld................. hoe reageren ze dan? Het is ook eng. Ik merk aan mijn eigen moeder en schonouders dat zij er ook verdriet van hebben. Mijn moder zei laatst eens, toen mijn zusje ging trouwen. Mijn ene dochter is dolgelukig en mijn andere dochter is doodongelukig. En als je dat hoort, doet mij dat ook weer verdriet. Zeker omdat mijn vader niet meer leeft en mijn moeder het met niemand kan bespreken. Ik weet zeker dat je ouders je door dik en dun kunnen steunen. Als ik je een tip mag geven? Vraag bij Freya de folder: "waarom hebben jullie geen kinderen" aan. En geef dat aan je ouders. Zo kunnen ze een beetje voelen wat jullie voelen en maakt het een beetje inzichtelijker. Lieverd veel sterkte, ik blijf je volgen. Liefs Hope
hey meiden, Ben nu nog niet echt zenuwachtig. Dat kot nog wel. Mijn ouders weten het nu ook. Hubbie heeft het verteld ik barstte meteen in tranen uit. Mijn ouder waren heel meelevend, maar ook verdrietig. Mijn moeder komt woensdagavond nog langs en ze boden al aan voor ons te koken enz. als ik net geopereerd ben. Wel heel fijn.
Zora, Succes a.s. donderdag met je operatie. Ik hoop dat je erna weer snel verder kunt met IUI. Liefs Nikkie
Zora alvast heel veel sterkte gewenst voor aankomende donderdag. Hou je taai meid! Ik zal aan je denken!
Hai Zora, Bedankt voor je lieve berichtje. Het is allemaal heel begrijpelijk dat ze eerst mijn schoonmoeder willen testen, en het is niet anders... Zoals vaak in de mmm moet je dingen accepteren zoals ze zijn, ademhalen en weer doorgaan... Vervelend he om dit soort nieuws aan je ouders te vertellen. Wij hebben vorig jaar al verteld dat we "bezig" waren. Ik werd gek van de blikken als ik een wijntje of iets afsloeg, dat trok ik niet meer. Ze reageerde toen heel goed, maar na een jaar werden zij ook ongeduldig en wilde het liefst zelf nog bellen naar het ziekenhuis om een afspraak te maken... Het gaat zoals het gaat, ik had ook een heel ander beeld bij het vertellen, wilde ook graag de verrassing waar jij het al eerder over had. Helaas zit dat er niet meer in, maar het vertellen dat je zwanger bent komt hoop ik voor jullie heel snel. En dan zal de blijdschap nog groter zijn! Zie dat je deze week geopereerd gaat worden, ben je al zenuwachtig? Ga je dan onder algehele narcose of krijg je een ruggeprik? X
Zora, kan me voorstellen dat het heel emotioneel is om dit aan je ouders te moeten vertellen, fijn dat je ouders zo lief reageerde. Heel veel succes donderdag! Liefs Naatje
Jeetje dat is wel heel spannend zeg. Opzich wel fijn dat je gelijk de uitslag krijgt. Maar wel weer jammer dat er dan bij een vervolgafspraak gekeken moet worden wat het vervolgtraject wordt. Wij moeten de uitslag van de zaadtest afwachten. Misschien dat ik het zelfde onderzoek krijg als wat jij krijgt, maar dat is dus afhankelijk van die zaadtest.... Maar idd wat zou ik graag de tijd een handje willen helpen. Denk dat ik dat nog het meest frustrerende is van het hele ziekenhuisverhaal. En dan lopen wij (mijn man en ik) nog niet eens zo lang op het ziekenhuis. Iig heel veel sterkte as donderdag, ik hoop dat het meevalt en dat je een goede uitslag krijgt! X