***Zora in de MMM***

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Zora, 4 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. beehappy76

beehappy76 Niet meer actief

Zora, wat fijn dat er geen wachtlijsten zijn en dat jullie meteen mogen starten als je ongi bent geworden:)
    Ik kan me goed voorstellen dat je meteen naar de apotheek bent gegaan, dat geeft toch weer wat rust voor dat jullie op vakantie gaan.

Ik hoop dat je cyclus niet te lang zal duren en dat jullie meteen na jullie vakantie kunnen beginnen...succes!

2. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Dank meiden!

Nee, Ieoor, ik hoef ook niet aan de pil voor zover ik begrepen heb. Ik kan bellen als ik ongi word en mag dan op dag 21 starten met de Decapeptyl.

3. lisa

lisa Fanatiek lid

5 nov 2006
    2.534
    0
    0
    hey meid, wat fijn dat je de intake nu achter de rug hebt, en weet waar je ongeveer aan toe bent, geen wachtlijst, zal wel een rustgevend gevoel geven nu , of niet?
    dat had ik wel toender tijd. en heb je mooi goed hoor, de koelkast gevuld hebben voor je met vakantie gaat.eerst even heerlijk van gaan genieten, d'r zullen nog genoeg spanningen gaan komen straks. en nu maar hopen dat je ongie niet al te lang op zich laat wachten.

liefs lisa.

4. mounia

mounia Fanatiek lid

15 aug 2007
    4.194
    35
    48
    Vrouw
    Nederland
    ow wat spannend meid! en wat kan je al snel beginnen,geweldig!

5. Funkie

Funkie Bekend lid

13 jan 2009
    929
    0
    0
    Maak sieraden (BIBI)
    Scheveningen
    Hey Zora,

Ook al zit je niet meer in het iui forum ik blijf je in de gaten houden!
    Hoe is het verder met je?
    Zie je dat je gesprekken heb gehad en dat je bij je volgende ongi al mag beginnen..
    Spannend hoor meid..

I'll be watching you!

6. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Lisa: ja het geeft inderdaad wel een gerust gevoel.

Funkie: ik zal jou ook blijven volgen hoor, kom af ent oe nog spieken in het IUI topic.

Gister heb ik vruchtbaar slijm gevonden, dus of mijn ei komt eraan of mijn lichaam houdt me gigantisch voor de gek. Ik heb namelijk van mezelf heel erge onregelmatige cyclussen. maar voordat ik aan de medicatie ging heb ik wel een paar kortere cylcussen gehad. (32 en 33) En ik ben nu natuurlijk wat afgevallen. Dus het kan.

Dat zou betekenen dat ik nog voor mijn vakantie ongi zou worden en dan een paar dagen nadat ik teug ben al kan beginnen. (als het ziekenhuis meewerkt). Maar goed laat ik mezelf maar neit gek maken en gewoon rustig afwachten.

Fijn weekend allemaal.

7. Caecilia

Caecilia Fanatiek lid

7 apr 2006
    1.578
    0
    0
    Houten
    @Zora, dat zou geweldig zijn! We duimen mee!

Welk ziekenhuis zit je? Want ik heb nog niet eerder gehoord van geen wachtlijst! SUPER!!!

8. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Ik zit in Amersfoort en doe de echo's dan gewoon in Amersfoort en voor de punctie en TP moet ik naar het UMC in utrecht. Ja echt heerlijk dat er geen wachtlijst is.

Nu wachten op ongi....

9. miepje1

miepje1 Bekend lid

31 okt 2007
    970
    0
    0
    Fijn dat er geen wachtlijsten zijn en dat je zo snel mag beginnen. Wel gek eigenlijk he, dat je er gewoon zin in hebt;) Ik heb dat ook. Je grijpt toch ieder sprankje hoop aan en op de één of andere manier krijg je gewoon weer zin om te beginnen. Ik hoop echt dat dit voor jou succes zal opleveren. Maar eerst lekker genieten van je vakantie en goed uitrusten!

10. maaikiexxx

maaikiexxx Bekend lid

11 jul 2008
    734
    1
    0
    Secretaresse
    he meis,

Hoe is het met je? Je zult nu wel op vakantie zijn.
    Ben niet meer zo vaak op de site maar kom wel telkens even kijken bij je.
    Hopelijk ben je snel ongi en kun je starten met poging 1.
    Ik begin in sept weer. Voel me gelukkig weer wat beter en ik kan er weer tegenaan haha. Laat de ong's maar komen zou ik zeggen.

Liefs Maaike

11. sjan

sjan Fanatiek lid

1 okt 2008
    1.934
    1
    0
    Administratief/CRM medewerkster
    In Brabant
    hey zora,

dat is lekker dat je dan kan beginnen!
    Ik ga duimen voor je en ik wil je heel veel succes wensen

Liefs,

Sjan

12. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    zora, jeetje je gaat al bijna beginnen, wat super zeg en ook erg spannend!!! eerst lekker op vakantie, komt wel super uit dan zo qua planning, uitgerust starten is erg belangrijk!

ik wens je natuurlijk eerst een hele fijne vakantie, waar gaat de reis naar toe? en wat ik mezelf altijd voorhield vooraan een nieuwe IVF-poging: een beebje kan nu heel dichtbij zijn!!!

13. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Nog even een berichtje van mij meiden:

Dank je wel Linda, ja dat denk ik ook weleens, maar durf er ook niet echt aan te denken dat dat zo kan zijn.

We gaan naar Tenerife, we vliegen 17 augustus, op mijn verjaardag, naar Tenerife en 31 augustus vliegen we terug.

Zaterdagavond vier ik mijn verjaardag nog. Wel gezellig. En zondag heb ik ook nog een verjaardag maar heb gelukkig al veel boodschappen binnen en koffer is al een gedeelte ingepakt.

We hebben in ieder geval al een kraamvisite gepland staan na de vakantie. Gelukkig van vrienden die van onze situatie weten. maar wel weer moeilijk.

En hopelijk komt ongi volgende week of die week erop.

Ik ben morgen en vrijdag nog wel even op het forum.....meiden ik ga jullie wel een beetje missen, ik zal aan jullie denken en blijven duimen voor degenen die dat nodig hebben!

14. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    wauw tenerife!!!

en zaterdag wordt het heel mooi weer zag ik net dus een mooie dag voor je verjaardag!

ps je spreuk in je onderschrift raakte me wel...

15. Chillin

Chillin VIP lid

22 mrt 2007
    68.594
    899
    113
    Zorgprofessional.
    Belgische grens.
    Alvast een fijne vakantie meid.

16. Appie

Appie Actief lid

28 dec 2006
    397
    0
    16
    Hoi Zora,
    Heel veel plezier op Tenerife! En alvast gefeliciteerd met je verjaardag!
    Liefs en tot over een paar weken.

17. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Nog even dan...vannacht om 15.00 uur rijden we weg. Mijn verjaardag was heel gezellig, ben goed verwend. Tot over 2 weken!

18. lisa

lisa Fanatiek lid

5 nov 2006
    2.534
    0
    0
    hey zora, dit lees je niet meer want je bent al op vakantie, maar wil je toch nog even een fijne vakantie toewensen, en natuurlijk hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag.

dikke knuf lisa.

19. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Ik wens je een heerlijke vakantie en hoop dat je een beetje kan uitrusten om je weer op te laden voor de volgende stap!

20. mounia

mounia Fanatiek lid

15 aug 2007
    4.194
    35
    48
    Vrouw
    Nederland
    heel veel plezier op vakantie!!!

Deel Deze Pagina