***Zora in de MMM***

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Zora, 4 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ieoor

Ieoor Fanatiek lid

16 dec 2008
    2.688
    0
    36
    Zora; alsnog van harte gefeliciteerd met je verjaardag!
    Je hebt een leuke verjaardag gehad lees ik. Dat is fijn.

Ik wil jullie een hele fijne vakantie wensen. Ga er maar lekker samen van genieten.
    Tot over 2 weken.

xxx

2. Nicoletta

Nicoletta Fanatiek lid

11 jan 2008
    1.520
    0
    0
    Fijne vakantie Zora! Je leest dit niet meer, maar het is niet minder erom gemeend.

3. Appie

Appie Actief lid

28 dec 2006
    397
    0
    16
    Hey Zora!

Ik haal je topic maar vast omhoog, want ik denk dat je weer bijna terug bent..
    Hoe was de vakantie?? Is Tenerife mooi?
    En hoe voel je je nu onder de naderende behandeling etc?

Veel liefs!

4. ilonaa

ilonaa Bekend lid

9 jul 2008
    784
    1
    0
    hellevoetsluis
    hoi zora,

Hebben jullie een fijne vakantie gehad?
    Nu baal je zeker wel dat je terug bent gekomen in de 'herfst' ha,ha!

Ik zag dat je elk moment kan beginnen.
    Wat enorm spannend voor jullie!
    Wat zou het super zijn als het geluk nu eens jullie kant op komt!

Heel veel liefs ilona

5. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

30 mei 2007
    2.431
    0
    36
    zuid holland
    he meid... hoop dat je een heerlijke vakantie hebt gehad... klaar om aan dit avontuur te beginnen... ik ga je volgen en voor je duimen

xxx jose

6. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    hey Zora,

hoe was de vakantie? goed kunnen bijtanken?
    meid ik ga zo voor jullie duimen dat het nu echt eens raak mag zijn bij jullie...

7. mounia

mounia Fanatiek lid

15 aug 2007
    4.194
    35
    48
    Vrouw
    Nederland
    ik ben ook benieuwd hoe het met je is?

liefs mounia

8. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Hoi meiden,

Lief dat jullie aan me denken. Wij zijn dus maandag op dinsdag nacht terug gekomen uit Tenerife, we hebben een heerlijke vakantie gehad, echt genoten. Daarna nog een paar daagjes thuis.

In Tenerife ben ik ongi geworden, dus heel trots op mijn lichaam want ik had een nette cyclus van 32 dagen, en dat na al die maanden clomid. Toen ik thuis was meteen mijn arts gebeld en ik kan deze cyclys op dag 21 (morgen) beginnen met de Decapeptyl. Heel spannend dus!

9. maaikiexxx

maaikiexxx Bekend lid

11 jul 2008
    734
    1
    0
    Secretaresse
    he meis,

Je bent weer terug van vakantie, fijn hoor dat jullie zo hebben genoten. Ik moest nog aan je denken vandaag. Wat fijn dat je morgen aan de deca mag....jippie dan kan het echt beginnen. Je zult er wel zin in hebben. Ik denk dat ik volgende week vrijdag aan de deca kan. Succes morgen, die deca spuit is een beetje wennen in het begin, maar dat gaat je wel lukken.

xx Maaike

10. Sooner

Sooner Fanatiek lid

12 okt 2008
    1.338
    0
    0
    Heey Zora, vandaag de eerste!! Joepie, eindelijk beginnen!
    De duimenfabriek start weer voor je.
    Fijn dat je precies daarvoor zo'n lekkere vakantie hebt gehad en dat je eigen lichaam goed naar je geluisterd heeft! Een goed begin is het halve werk.
    Groetjes van Sooner

11. maaikiexxx

maaikiexxx Bekend lid

11 jul 2008
    734
    1
    0
    Secretaresse
    he meis,

Hoe is het gegaan, de eerste spuit zit er weer in!! Rotding he die deca of vond je het wel meevallen?

xx

12. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

30 mei 2007
    2.431
    0
    36
    zuid holland
    he meid.... fijn dat je een lekkere vakantie hebt gehad en wat goed dat je een nette cyclus had... zal ook misschien wel door het afvallen kunnen komen??? al blijf ik stug volhouden dat ik jou absoluut niet zwaarlijvig vind..

spannend hoor.....zal best raar zijn die 1e spuit te zetten... staat je koelkast nou helemaal vol? of komt dat later pas?

vergeef me dat ik een beetje oenig ben betreft dit onderwerp... weet niet helemaal hoe dat nu precies in zijn werk gaat...

je begint nu met zoveel mogelijk eitjes laten groeien toch? nou meid... aan de bak......

hoop dat het spuiten meevalt... weten ze het op je werk?

gr Jose

13. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Hoi meiden,

Ja de eerste spuit zit erin. Vond het wel weer even spannend om mezelf te prikken, want de laatste pregnyl is alweer 2 maanden geleden ofzo, maar verstand op nul en hup prikken. En het viel me echt reuze mee. Als het zo blijft gaan ben ik tevreden.

Maakt niet uit hoor Joseetje, je kunt ook niet alles weten. Vind het lief dat je meeleeft. De Decapeptyl is om je cyclus stil te leggen zeg maar en ik blijf deze prikken tot ik ongi word en daarna begin ik met de Puregon en die zorgt voor de eitjes.

Op mijn werk weten ze het niet en dat wil ik ook zo houden. Ik voel me er niet prettig bij als iedereen het weet, daar komt bij dat ik voornamelijk met mannen werk op mijn afdeling en ik vind het neits om dit met hen te bespreken.

Het zou heel goed kunnen dat mijn cyclus beter is door het afvallen. Alhoewel ik voor de IUI's ook wel een paar keer een mooie cyclus heb gehad. Dus ik weet het niet, maakt me ook niet uit, zolang het maar regelmatig blijft.

14. 76Chantal

76Chantal Bekend lid

15 okt 2008
    586
    0
    0
    Zora,
    Ken je nog van het IUI forum. Jij verder met IVF ik nog 2 IUI's nr. 7 en 8.
    Wens je heel veel succes met de IVF en hoop dat jullie langverwachte droom snel werkelijkheid wordt.

Chantal

15. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Hey Chantal,

Leuk dat je even langskomt in mijn topic, leuk weer van je te horen. Dus jij gaat er ook weer voor? Ik wens je heel veel succes en hoop dat de 7e of de 8e IUI een wondertje voor jullie mag brengen.

Liefs Zora

Hier inmiddels al 3 x Deca gespoten, ondanks het botte naaldje valt het me mee, alhoewel het wel een gemeen spuitje is. Vanavond ben ik bij een vriendin dus moet ik voor het eerst ergens anders spuiten. Maar zal wel los lopen, zij weet ervan dus dat scheelt, dan hoef ik niet zo stiekem te doen.

16. Enise

Enise Fanatiek lid

4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    Hey Zora,

Wil je heel veel succes wensen met IVF! Hoop dat het dit keer gaat lukken, ik blijf je volgen ;)

17. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Dank je Enise! Jee het schiet voor jou ook al op zeg. Wat gaat de tijd toch snel.

18. pekske

pekske Fanatiek lid

25 okt 2006
    2.216
    0
    0
    ik volg je ook nog steeds hoor zora...dat doen stiekem veel ivf meiden hoor...

succes!!

19. Chillin

Chillin VIP lid

22 mrt 2007
    68.594
    899
    113
    Zorgprofessional.
    Belgische grens.
    Ik ga je ook weer volgen!

20. beebie82

beebie82 Bekend lid

27 mei 2008
    521
    0
    0
    hoi zora

ik dacht laat ik eens kijken hoe het bij jou gaat...
    zo te lezen wordt het voor jullie super spannend deze maand. Ik hoop zo voor jullie dat jullie droom snel uit mag komen. heel veel succes met wat komen gaat!! en ik blijf je volgen.

liefs beebie

Deel Deze Pagina