***Zora in de MMM***

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Zora, 4 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Emmy X

Emmy X Bekend lid

18 nov 2008
    895
    0
    0
    Ha Zora,

Ook hier weer eentje terug van eventjes weggeweest.
    Spannend zeg het echte begin van je IVF, ik ga het allemaal volgen en wens je héél veel succes!

2. Enise

Enise Fanatiek lid

4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    Jaaa!! De tijd gaat zeker hard, voor je het weet loop jij ook met een dikke buik rond ;)

3. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @zora,meis een fijne vakantie gehad?
    heel veel succes met de IVF, ik duim echt super hard voor je, want je verdient het echt!!

hoe gaat het met het afvallen?
    ik ben inmiddels 18 kilo kwijt in 10 weken, lang leve SB!!

dikke knuffel!!

4. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Laten we het hopen Enise, IVF geeft naturulijk geen garantie, maar hopen mag altijd natuurlijk.

Luukske: Ik ben nu rond de 10 kilo kwijt. Heb moeite om het na mijn vakantie weer goed op te pakken, ik schommel de laatste 2 weken een beetje. Dus moet weer wat strenger voor mezelf gaan worden. Maar al die uitjes en verjaardagen helpen niet mee moet ik zeggen. Jij gaat goed zeg! Echt knap van je, je mag met recht trots op jezelf zijn.

Hier begin ik een beetje ongeduldig te worden. Ik wil verder. Ik wil ongi worden en starten met de Puregon. Ook voel ik me een beetje verdrietig. Vind het gewoon zo oneerlijk dat wij zo voor een kindje moeten vechten, maar ik denk dat ik een beetje emotioneel ben omdat mijn ongi eraan komt. Dus dan mag het. Ik hoop dat ik na het weekend kan melden dat ik met de Puregon mag starten. We zien het wel! Wachten hoort erbij!

5. maaikiexxx

maaikiexxx Bekend lid

11 jul 2008
    734
    1
    0
    Secretaresse
    he meis,

Kom even kijken hoe het met je gaat. Bah wat rot dat je verdrietig bent meid. Kop op hoor.......proberen positief te blijven. Binnenkort starten met Puregon en dan gaat het snel hoor. Ik snap wel dat je het af en toe allemaal niet zo ziet zitten, we wachten al zolang en iedere keer die teleurstellingen. Je krijgt van mij een dikke knuf en ik hoop dat je snel ongi bent zodat je kunt starten. Wie weet lopen we wel een beetje gelijk op, en hebben we samen goed nieuws over een paar weken.

nogmaals dikke knuf, ik denk aan je meid.

Liefs Maaike xxx

6. Appie

Appie Actief lid

28 dec 2006
    397
    0
    16
    Hoi Zora, Snap dat je ervan baalt:het is ook niet niks, al die onzekerheid die erbij komt, alle prikken en ziekenhuisbezoeken...En nu nog wachten op je ongesteldheid voor je weer verder kunt naar een volgende fase... Poeh, het is ook veel! Maar ik heb wel heel veel hoop dat je na deze poging gaat zeggen; het was het waard! En hopelijk gaat de tijd dit weekend lekker snel voorbij en kun je genieten van je vrije dagen. Een heel fijn weekend en hopelijk daarna starten met Puregon (die stimuleert de groei van eitjes toch?). Heb je bij IUI ook Puregon gebruikt..? Ben nog steeds niet zo thuis in medicijnnamen, maar blijf je natuurlijk volgen! Tot snel! Liefs!

7. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Hoi meiden,

Bedankt voor de bemoedigende woorden, het gaat al wat beter maar nog steeds erg ongeduldig.

Inmiddels ben ik wel ongi geworden, gisteren. Ik dacht dat ik dan al vandaag met de Puregon mocht beginnen maar ik begin pas op dag 5. Alleen de assisitente van de poli nam aan dat ik vandaag ongi was geworden en zei dat ik vrijdag oest beginnen met spuiten en ik heb dan de vrijdag erop pas de 1e FM. Toen ik ophing dacht ik er pas aan dat ik gisteren al ongi geworden was. Ik heb niet echt veel zin om weer terug te bellen dus ik begin gewoon donderdag en zeg dat dan wel bij de 1e FM. Zo erg lijkt 1 dagje eerder me ook niet en 1 dag is voor ons toch weer meegenomen. We hebben nl. 16 oktober een bruiloft waar ik bij wil zijn dus wil liefst ruim daarvoor de punctie en TP hebben gehad. Moet haalbaar zijn toch?

Tis een beetje een lang verhaal sorry, hoop dat het een beetje duidelijk is.

Appie: Ik heb met mijn IUI's alleen Clomid en Pregnyl gebruikt. Nog nooit Puregon, maar moet lukken. We zien eht wel donderdag!

8. maaikiexxx

maaikiexxx Bekend lid

11 jul 2008
    734
    1
    0
    Secretaresse
    hey meis,

Fijn dat je ongi bent geworden, kun je eindelijk beginnen. Ik heb tijdens mijn eerste IVF ongeveer 10 dagen puregon gespoten, dit is wel het gemiddelde volgens mij dus dan zul je in wk 41 wel je punctie hebben en terugplaatsing. Ruim op tijd voor de bruiloft.
    Voel je je al wat beter?

Hier alles z'n gangetje. Ben nu al een paar dagen bezig met puregon, merk er nog niet zoveel van.....af en toe wat krampen en een beetje moe....ohja en veel hoofdpijn van de deca.....had jij dat ook?

Tot snel weer en succes met je eerste puregonprikje!

Liefs Maaike

9. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Dank je Maaikie, en ja ik voel me al weer wat beter, wel wat minder positief dan anders, maar dat komt echt door mijn ongi dus met een paar dagen ben ik weer vol hoop en positiviteit. Ik hoop dat ik de punctie in week 41 heb dan, dat ik gemiddeld ben. Je antwoord stelt me wel weer wat gerust. Kan die bruiloft namelijk echt niet missen.

Ik moet nu wel een reden bedenken waarom ik niet drink, anders krijg ik allemaal van die vervelende vragen omdat iedereen wel weet dat ik van een wijntje hou en vooral op een bruiloft.

Ik heb niet echt veel hoofdpijn gehad van de Deca, wel een paar keer licht, maar dat was ook zo weer over dus ik mag niet klagen.

Jij ook heel veel succes Maaikie!

10. Ieoor

Ieoor Fanatiek lid

16 dec 2008
    2.688
    0
    36
    Zora heel veel succes meid.

11. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

30 mei 2007
    2.431
    0
    36
    zuid holland
    he zora. fijn dat je ongie bent geworden.

wat naar dat je verdrietig bent... het is ook niet eerlijk.... het duurd nu al zo lang..

en dat drinken op die bruiloft??? dan zeg je toch gewoon dat je een medicijnkuurtje slikt waarbij je niet mag drinken???? klein leugentje moet kunnen hoor!!!!

jeetje wat hoop ik vurig dat 1 poging genoeg is....

groetjes Jose

12. lieve Zora,

wat goed dat je al zoveel bent afgevallen en dat je ongie bent geworden.
    Ik wens je heeeeeel veel succes met de IVF.

Liefs Ryanne

13. mounia

mounia Fanatiek lid

15 aug 2007
    4.194
    35
    48
    Vrouw
    Nederland
    veel succes meid!

14. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.032
    6.135
    113
    Happyland
    Hey Zora,
    'fijn' dat je ongesteld geworden bent, nu kun je gaan broeden!!Heel veel suc6!

15. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Bedankt meiden, doet altijd goed dat mensen meeleven.

Hier weer een mijlpaaltje. Vrijdag ben ik begonnen met de Puregon. Wat een verademing dat naaldje vergeleken bij de Deca naald. We hebben nog wel even zitten klunsen met hoe die Puregon pen werkte maar uiteindelijk toch gelukt. Nu op naar de 1e follikeleting vrijdag. Wordt wel spannend nu.

16. Enise

Enise Fanatiek lid

4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    Hey Zora, wat spannend!! Heel veel succes ;)

17. mounia

mounia Fanatiek lid

15 aug 2007
    4.194
    35
    48
    Vrouw
    Nederland
    Zora, ja wat een verschil he die naalden! spannend meid, veel succes verder.

18. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Even een knuf van mij!!!

19. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Dank meiden,

Vandaag zijn we 3 jaar getrouwd. Wat is de tijd achteraf snel voorbij gegaan. Ik ga lekker voor mijn mannetje koken vanavond, 3 gangen. En proberen samen te genieten want er komen spannende weken aan.

20. mounia

mounia Fanatiek lid

15 aug 2007
    4.194
    35
    48
    Vrouw
    Nederland
    gefeliciteerd met je 3-jarige huwelijk meid! genietse vanavond!

Deel Deze Pagina