Goedemorgen! Het was super gezellig gisteravond. Heb gistermiddag lekker alles vers gehaald bij de bakker, groenteboer, visboer etc. Daarna lekker koken. Mannetje kwam thuis met een prachtige bos bloemen, echt super lief. We hebben gegeten (vergezeld van een lekkere rose en voor hem een biertje): Voorgerecht: Gamba's in knoflookolie voor hem en grote champignons in knoflookolie met parzemaanse kaas voor mij. Hoofdgerecht: Gebakken scholfilet en kabeljauwfilet met remouladesaus. (daarbij krieltjes met spekjes, sla en rauwkost) Nagerecht: Aardbeienijs met verse aarbeien en slagroom. Daarna: Een kop koffie met een likeurtje en bonbons. Voor 's avonds had ik ook nog gebak gehaald, dat heeft mijn man opgegeten want ik zat bomvol. Het was in ieder geval heel gezellig en ontspannen. En weereens wat anders dan uit eten. Ovemorgen al de 1e Fm, het gaat nu snel en ik ben zo benieuwd wat er daarbinnen allemaal gebeurd. Op af en toe een klien krampje of steekje na voel ik niets. De Deca prikken wordt wel steeds rottiger. Eergisteren kreeg ik de naald er gewoon niet in, deed echt pijn. Dus toen maar een tip heir van het forum gebruikt: eerst een ijsklontje erop, en toen ging het prima. Dus dat blijf ik maar even doen.
@zora, waaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhh gezellig en romantisch dat doet goed he!!! ja die deca is zo shit, de laatste keer had ik het na 4 weken ook echt gehad met die naalden en idd het doet gewoon zeer! fijn dat het ijsklontje helpt. op naar vrijdag, voel je al iets in je buik?
hey meis, klinkt lekker hoor wat je voor je mannetje hebt klaar gemaakt. even lekker ontspannen. hoe gaat het met het spuiten, hoe ervaar je alles? vrijdag 1e fm, hoop dat er lekker veel eitjes aan het groeien zijn daar binnen. knuf lisa.
Hey meid,ff lezen hoe t met je gaat. Zo,keukenprinses,ik krijg er honger van ; ) Ik wacht op mn ongi.Geloof niet dat ik zwanger ben,ben gewoon opgewonden om hier(eindelijk)te zijn!
Hey Zora Kwam even kijken hoe het met je gaat, nog gefeliciteerd meid! Hoe is het gegaan vandaag? Ik dacht te lezen dat je vandaag voor een fm moest? Ik ben benieuwd. Ik hoop dat het allemaal goed gaat ik duim voor je en denk aan je. Liefs LiAnn
Ze komt meestal niet in het weekend, ik neem aan dat ze morgen meteen verslag komt doen....toch Zora? Ik denk aan je
Hey Zora, ik dacht ik zal eens even komen kijken hoe de fm is gegaan, maar helaas nog geen nieuws. Nou meis weet dat ik aan je denk en voor je duim!
Meiden ik vind het echt hartverwarmend dat jullie zo meeleven. Doet me echt goed. Sorry dat jullie even hebben moeten wachten maar ik heb een druk weekend gehad en ben hier meestal niet in het weekend. Vrijdag inderdaad de 1e FM gehad, en nog niet veel bijzonders, wel veel follikels maar nog klein. Vannochtend moest ik terug komen en ik heb rond de 25 follikels, de grootste is al 19 mm. Helaas een kans op overstimulatie dus ik moest bloed prikken en ze gaan eerst naar de waardes kijken. Verder zag alles er goed uit volgens mijn arts. Als het niet dorgaat word ik vandaag voor 15.00 uur gebeld. Als het wel doorgaat hoor ik niets en moet ik zelf nog even bellen rond een uur of 15.00 uur en dan is de punctie woensdag en moet ik vanavond de Pregnyl zetten. Ik voel mijn buik wel erg de laatste dagen en ik moet nu dus heel rustig aan doen en veel drinken. Erg moeilijk, maar het is voor een goed doel. Ik mag ook niet meer paardrijden nu dus moet mijn les nog even afzeggen vanmiddag en mannetje gaat vanavond mee de stal mesten. De Puregon en Decapeptyl hoef ik niet meer te spuiten gelukkig. Dat was de laatste week echt niet leuk meer, deed erg veel pijn omdat mijn hele buik beurs is van alle spuiten. Nou meiden, duim alsjeblieft dat mijn bloed goed is en de punctie door kan gaan anders is alles voor niets geweest en moeten we weer helemaal opnieuw beginnen. O ja, ik had eigenlijk Pregnyl meegekregen voor na de TP maar dat hoeft niet meer ik heb nu ook die Progestan capsules gekregen.