***Zora in de MMM***

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Zora, 4 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

30 mei 2007
    2.431
    0
    36
    zuid holland
    he Zora... dat is inderdaad een domper meis.... je was al een beetje bang ervoor he?

gelukkig dat er toch een mooie emmy bijzat.. nou meis er zijn er genoeg die niet met een top embryo zwanger zijn geworden..

ik denk altijd zo... de natuur heeft een ontembare drang om zich voort te planten... zelfs op het meest dorre plekje op aarde groeit nog iets...jij hebt een mooie emmy in je buik.... zo ver ben je nog nooit gekomen.

doe rustig aan en houd hem/haar lekker warm bij je. ik stuur je al mijn positieve energie en we duimen allemaal voor je.

xxxx jose

2. mounia

mounia Fanatiek lid

15 aug 2007
    4.194
    35
    48
    Vrouw
    Nederland
    je hebt er idd maar 1 nodig meid, alsnog balen dat de andere niet zijn bevrucht, maar deze gaat het worden :D ik ga weer flink verder duimen!

3. Talulah

Talulah Bekend lid

15 okt 2007
    680
    0
    0
    Jeetje kan me voorstellen dat dat een domper is.

We blijven positief en gaan er vanuit dat deze Emmy zich voor 9 maanden vast plakt!!

4. ladouce

ladouce Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.698
    0
    0
    Zora, baalen dat er maar eentje is bevrucht maar ik weet het, het is een dooddoener, maar eentje is genoeg om zwanger te worden. Dus ik hoop dat deze gewoon 9 maanden bij je blijft.

5. maaikiexxx

maaikiexxx Bekend lid

11 jul 2008
    734
    1
    0
    Secretaresse
    wat een teleurstelling he meis, weet er alles van. Je nog nooit zo ver geweest als nu.....niet vergeten hoor. Ga voor ons duimen dat de emmy's blijven waar ze zitten.

xxxx

6. Ieoor

Ieoor Fanatiek lid

16 dec 2008
    2.688
    0
    36
    Zora; wat een teleurstelling. Ook ik weet er (net als Maaike) alles van......

Maar kop op; aan deze ene kun je écht genoeg hebben. Ik ga voor je duimen dat ie mooi blijft zitten waar die zit!

Heel veel succes en mijn duimen draaien.

Liefs,
    Ieoor

7. Appie

Appie Actief lid

28 dec 2006
    397
    0
    16
    Fijn Zora dat er een terugplaatsing geweest is! Ik hoop dat je beloond wordt met een mooie positieve test, nu alleen weer die ellendige wachtbank op..
    Ik snap dat het teleurstellend was om te horen dat er uit zoveel eicellen 1 embryo ontstaan, maar dit wordt vast de topper!
    Liefs en rust lekker uit.

8. lisa

lisa Fanatiek lid

5 nov 2006
    2.534
    0
    0
    hey meis,
    wat een teleurstelling dat je maar een bevruchting hebt :(

maar zoals de andere meiden al hier schreven, je hebt er echt maar eentje nodig, en het kan echt hoor meid.

ik hoop dat je een beetje afleiding kunt vinden deze komende 2 weken.
    ik ga iig heel hard voor je duimen.

dikke knuffel,

x lisa.

9. beehappy76

beehappy76 Niet meer actief

Zora, meis, wat een domper, maar zo als je al schreef je hebt maar 1 goede emmy nodig! Ik hoop dat die kleine emmy zich daar binnen lekker gaat nestellen...ik duim voor je!

10. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @zora, dikke knuffel meid....kan me voorstellen dat het een domper is, maar zoals alle meiden hiervoor al zeiden....1 is er nodig...ik duim voor je!

11. miepje1

miepje1 Bekend lid

31 okt 2007
    970
    0
    0
    Meid, kan me je teleurstelling heel goed voorstellen. Maar deze zit nu lekker in je buik en ik ga hard voor je duimen dat ie lekker blijft zitten. Doe rustig aan!
    xxx miepje

12. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Ten eerste van harte met jullie emmy, een hele mooie kans want ik ben ook van een 'geen-topper' (beide gemiddelde kwaliteit) zwanger dus het kan echt! Mijn 2e ivf had ik wel 1 topper maar niet zwanger dus goed voor jezelf zorgen dat is alles wat je kan doen en ondertussen duimen we keihard!!!

Ik kan me wel heel goed voorstellen dat maar 1 emmy wel vreselijk tegenvalt, dta verwacht je toch niet met 15 eitjes maar het belangrijkste is dat de hele behandeling gelukt is en nu nog een mooi eindresultaat!!!!!!!!

Ik denk aan je en duim keihard!!!!!!!!!!

13. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.032
    6.135
    113
    Happyland
    Helemaal mee eens!!
    Zora, heel veel sterkte deze wachtweken!Ik duim voor je!!

14. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Lieve meiden, super lief dat jullie zo meeleven, dat is zo fijn aan dit forum, dat jullie gewoon begrijpen hoe het is. Mijn ventje en ik staan er heel positief in, we zijn nu echt vooral heel dankbaar dat we 1 emmy hebben. En ik heb er echt een goed gevoel over, of dat gegrond is weet je natuurlijk nooit. Maar ik probeer positief te blijven en veel afleiding te zoeken in de wachtweken.

Vrijdag heb ik de hele dag bruiloft van een goede vriendin en zaterdag waarschijnlijk eten bij mijn broer met mijn andere zussen. Dus ik hoop dat de tijd omvliegt.

15. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    lieve meid, ben dit weekend bijna niet online geweest maar kwam ff bij je kijken.
    Kan me voorstellen dat je teleurgesteld bent met 1 emmy.
    Maar zoals de meiden hier zeggen bv zoals linda Je bent nog nooit zover geweest en van een niet top- embryo kun je ook zwanger raken!!
    Ik wil je gewoon een hele dikke knuffel geven.
    En dit moet hem worden!!!!
    xxx

16. butterfly0511

butterfly0511 Fanatiek lid

7 dec 2008
    2.303
    13
    38
    pedagogische medewerkster
    Hey meis,
    Spannend joh, ik ga duimen dat jullie emmy zich stevig vast houd.
    Fijn dat je er wat gezellige uitjes gepland staan dan gaat de tijd NET weer wat vlugger, al kan het niet vlug genoeg gaan natuurlijk.
    Mijn duimen draaien voor je,

liefs Wen

17. Elin26

Elin26 Fanatiek lid

3 dec 2007
    1.306
    0
    0
    Twente
    Hey Zora,

Fijn dat je nog zoveel afleiding hebt. Dan gaan de dagen hopelijk een beetje snel voorbij. Een hele dikke knuffel voor nu en ik hou je zeker in de gaten. Ben nog steeds heel hard voor je/jullie aan het duimen.

18. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Pfff hier begint de onzekerheid alweer de kop op te steken. Heb een erg onzuivere huid en 1 grote pukkel. Sorry voor de details. Maar dat heb ik normaal ook altijd de week voordat ik ongi wordt. Ik weet dat het misschien nog niets zegt maar het maakt me zo onzeker. Zucht.....

19. ey meisje,

Wat een domper dat er maar één eitje bevrucht is.. Maar zoals iedereen hiervoor al heeft gezegd het is er 1!!! Dus
    probeer positief te blijven (ik weet hoe moeilijk dat is na zoveel teleurstelling!)
    Mijn duimen draaien weer overuren.
    Wanneer is je NOD?

Liefs Ryanne
    djw nog voor je krabbeltje!

20. butterfly0511

butterfly0511 Fanatiek lid

7 dec 2008
    2.303
    13
    38
    pedagogische medewerkster
    Konden we de tijd maar verder draaien of stiekem even spieken in de buik;)

Je gaat bij alles wat je voelt of ziet twijfelen, maar je zoekt ook echt naar dingen waar je je aan vast kan houden. Meis ik hoop dat het gewoon een grote dikke zwangerschapspukkel is!!!

extra dikke knuff

Deel Deze Pagina